Колеги от няколко дни започна да ми миреше на нафта като пусна парното. Вчера махнах кората над мотора и видях, че около дюзата на 3-ти цилиндър има нафта, която изглеждаше се е стичала от маркуча за обратната нафта. Купих маркуч и го подмених, че стария беше втвърдил доста. Мислех, че съм отстранил проблема ама в колата продължава да си мирише яко на нафта и дори се появи и нещо друго. Като я запаля и след първото потегляне оборотите остават на 2000 и като и дам газ 2-3 пъти се оправят(мисля, че взема въздух от някъде, но не мога да видя от къде). Четох доста теми, че често протичал някакъв си клапан авансатор, но не знам къде е точно. Проблем с паленето сутрин нямам. Ако някой има идея от къде е може да е проблема ще съм благодарен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мирише доста на нафта в купето
Collapse
X
-
Re: Мирише доста на нафта в купето
Щом проблема със задържането на оборотите се е появил след смяна на маркуч, не мислиш ли че там трябва да търсиш проблемаВалентино_88 написа:Колеги от няколко дни започна да ми миреше на нафта като пусна парното. Вчера махнах кората над мотора и видях, че около дюзата на 3-ти цилиндър има нафта, която изглеждаше се е стичала от маркуча за обратната нафта. Купих маркуч и го подмених, че стария беше втвърдил доста. Мислех, че съм отстранил проблема ама в колата продължава да си мирише яко на нафта и дори се появи и нещо друго. Като я запаля и след първото потегляне оборотите остават на 2000 и като и дам газ 2-3 пъти се оправят(мисля, че взема въздух от някъде, но не мога да видя от къде). Четох доста теми, че често протичал някакъв си клапан авансатор, но не знам къде е точно. Проблем с паленето сутрин нямам. Ако някой има идея от къде е може да е проблема ще съм благодарен.
Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
-
Смених само проблемния маркуч, но купих 1,5 м. и мисля да сменя и другите тея дни. И на мен ми мина през главата че може да не се е измирисало още, но пък това със задържане на по-високи обороти не мога да си обясня от къде идва.emzo написа:По-спомен авансатора е зад 1ва или 2ра дюза, на помпата е.Има едно кабелче, което влиза в него.НА всички дюзи ли смени маркучетата ?Нафтата мирише доста време...НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
Коментар
-
Загържането на обороти, най вероятно е от въздух в помпата. Огледай я добре за течове и локализирай мястото. За целта най-добре я полей с два легена вряла вода, с малко веро в първия
Така е. Старата нафта ще се измие и после ще можеш по-лесно да локализираш теча. Също провери и входящите маркучи в нея, и филтъра. Ако не е това и няма теч и след като си обезвъздушил профилактично, то проблема може би е в недобра регулировка на празния ход. В краен случай вече, да заяжда рейката в самата помпа. Но това е по-малко вероятно.
Fiat Marea TD100
Коментар
-
Re: Мирише доста на нафта в купето
Нафтата няма как да ти се измирише толкова бързо, а че е вдигнала оборот на 2-3 пъти не е толкова притеснително, може и да не го направи повечеВалентино_88 написа:Колеги от няколко дни започна да ми миреше на нафта като пусна парното. Вчера махнах кората над мотора и видях, че около дюзата на 3-ти цилиндър има нафта, която изглеждаше се е стичала от маркуча за обратната нафта. Купих маркуч и го подмених, че стария беше втвърдил доста. Мислех, че съм отстранил проблема ама в колата продължава да си мирише яко на нафта и дори се появи и нещо друго. Като я запаля и след първото потегляне оборотите остават на 2000 и като и дам газ 2-3 пъти се оправят(мисля, че взема въздух от някъде, но не мога да видя от къде). Четох доста теми, че често протичал някакъв си клапан авансатор, но не знам къде е точно. Проблем с паленето сутрин нямам. Ако някой има идея от къде е може да е проблема ще съм благодарен.
ако продължава ще сложиш 2 прозрачни мъркуча и ще локализираш евентуалния проблем или проблеми, да си създаваш излишни главоболия няма смисъл :D весел празник ти желая и дано всичко е ОК
FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98
Коментар
-
Re: Мирише доста на нафта в купето
Ще изчакам няколко дни да видя как ще стои въпроса с миризмата и тогава ще му мисля. А това с оборотите не е постоянно, направи ми го само 2 пъти за доста каране през тези 2 дни. Дано не се случва повече :Dslavy_ivanov написа:Нафтата няма как да ти се измирише толкова бързо, а че е вдигнала оборот на 2-3 пъти не е толкова притеснително, може и да не го направи повечеВалентино_88 написа:Колеги от няколко дни започна да ми миреше на нафта като пусна парното. Вчера махнах кората над мотора и видях, че около дюзата на 3-ти цилиндър има нафта, която изглеждаше се е стичала от маркуча за обратната нафта. Купих маркуч и го подмених, че стария беше втвърдил доста. Мислех, че съм отстранил проблема ама в колата продължава да си мирише яко на нафта и дори се появи и нещо друго. Като я запаля и след първото потегляне оборотите остават на 2000 и като и дам газ 2-3 пъти се оправят(мисля, че взема въздух от някъде, но не мога да видя от къде). Четох доста теми, че често протичал някакъв си клапан авансатор, но не знам къде е точно. Проблем с паленето сутрин нямам. Ако някой има идея от къде е може да е проблема ще съм благодарен.
ако продължава ще сложиш 2 прозрачни мъркуча и ще локализираш евентуалния проблем или проблеми, да си създаваш излишни главоболия няма смисъл :D весел празник ти желая и дано всичко е ОК
НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
Коментар
-
Почти еднаква ли е цената? Аз дадох много скоро 380 лева за смяна на всички уплътнения на помпата , и ако при теб проблема са само уплътненията по-добре си остави твоята само я ремонтирай , защото нова едва ли мислиш да купиш , а тази която от някъде ще намериш втора ръка не се знае в какво състояние е и дали няма два пъти да се наложи да платиш
Fiat Marea Weekend
HLX 1,9 TD 100
1999
Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар