Да използвам темата на колегата да попитам понеже от доста време се замислям за паленето на кола с такъв маховик - как е по-добре за него да се пали с натиснат съединител и изключена от скорост или само изключена от скорост? Също и за гасенето с натиснат съединител или не?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат JTD маховик
Collapse
X
-
Има два варианта:1. Карам колата на майстор. Отваря вижда и казва: съединител + маховик. Маховика нов, защото няма как да ми държи колата разглобена в сервиза няколко дни, докато търся маховик втора ръка.2. Купувам махових втора ръка и отивам на майстор. Отваря и ми казва: лагера на съединителя е заминал. Маховика е ок. Тогава си оставам с един маховик в повече. Какво да предпочета ?iakvvu написа:Разглобяваш,оглеждаш маховик и аксиален лагер и вземаш решение.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Ако бях на твое място щях да си купя един едномасов маховик от морга с болтовете за около 30-40лв вървят и ще го занеса на стругар да му пусне лека стружка,а ако искаш го олекоти ощеvgeorgiev написа:Има два варианта:1. Карам колата на майстор. Отваря вижда и казва: съединител + маховик. Маховика нов, защото няма как да ми държи колата разглобена в сервиза няколко дни, докато търся маховик втора ръка.2. Купувам махових втора ръка и отивам на майстор. Отваря и ми казва: лагера на съединителя е заминал. Маховика е ок. Тогава си оставам с един маховик в повече. Какво да предпочета ?iakvvu написа:Разглобяваш,оглеждаш маховик и аксиален лагер и вземаш решение.
.Когато ти отворят съединителя и се окаже,че трябва да сменяш и маховика,а съм убеден на 100%,че след всичко което си описал в предните постове е сдал багажа.Тогава вече отиваш и си купуваш комплект съединител за бензиново ХГТ,само че истински,а не менте,защото ще береш ядове особенно,ако си с ремап.Ако искаш на лично мога да ти препоръчам от коя по-голяма верига да го закупиш и мога да ти издействам отстъпка.Ако се окаже само съединител на твоята значи си рискувал само тези 30-40лв и мисля около 10лв на стругаря само да го изглади.Така или иначе,после може да го пуснеш за продажба и рано или късно пак ще го купят,защото ЖТД-тата в експлоатация тепърва,ще им се окапват маховиците-тъжен,но реален факт.
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
маховик
колеги дайте някакъв съвет,преди една седмица смених маховика и съединителя с олекотения модел и се получи следния проблем,като работи колата на обороти се чува страшен шум от скоростната кутия,като натисна съединителя шума изчезва,преди да сменя съединителя този проблем го нямах.колата е брава 1.9 jtd, дайте съвет.........itan75 написа:Ако бях на твое място щях да си купя един едномасов маховик от морга с болтовете за около 30-40лв вървят и ще го занеса на стругар да му пусне лека стружка,а ако искаш го олекоти ощеvgeorgiev написа:Има два варианта:1. Карам колата на майстор. Отваря вижда и казва: съединител + маховик. Маховика нов, защото няма как да ми държи колата разглобена в сервиза няколко дни, докато търся маховик втора ръка.2. Купувам махових втора ръка и отивам на майстор. Отваря и ми казва: лагера на съединителя е заминал. Маховика е ок. Тогава си оставам с един маховик в повече. Какво да предпочета ?iakvvu написа:Разглобяваш,оглеждаш маховик и аксиален лагер и вземаш решение.
.Когато ти отворят съединителя и се окаже,че трябва да сменяш и маховика,а съм убеден на 100%,че след всичко което си описал в предните постове е сдал багажа.Тогава вече отиваш и си купуваш комплект съединител за бензиново ХГТ,само че истински,а не менте,защото ще береш ядове особенно,ако си с ремап.Ако искаш на лично мога да ти препоръчам от коя по-голяма верига да го закупиш и мога да ти издействам отстъпка.Ако се окаже само съединител на твоята значи си рискувал само тези 30-40лв и мисля около 10лв на стругаря само да го изглади.Така или иначе,после може да го пуснеш за продажба и рано или късно пак ще го купят,защото ЖТД-тата в експлоатация тепърва,ще им се окапват маховиците-тъжен,но реален факт.За да караш италиянски коли,трябва да си много кораво копеле.
Коментар
-
Re: маховик
Ако чуваш същия шум при движение с бавна скорост (5 - 10 км/ч), включена първа предавка и натиснат до долу педал на съединителя, то най-вероятно трябва да се смени лагер на първичния вал на скоростната кутия.pecigsxr написа:колеги дайте някакъв съвет,преди една седмица смених маховика и съединителя с олекотения модел и се получи следния проблем,като работи колата на обороти се чува страшен шум от скоростната кутия,като натисна съединителя шума изчезва,преди да сменя съединителя този проблем го нямах.колата е брава 1.9 jtd, дайте съвет.........
Коментар
-
Колега на Стило 2003г, 1,9 ГТД 115к.с. може ли да се сложи такъв маховик и съединител?vsd написа:vsd написа:За да си сложите едномасов (не демпферен) маховик ви трябват следните неща:1. Едномасов маховик от fiat bravo hgt. Не намерих данни на новото и старото hgt да са различни.2. Задължително болтовете на същия този едномасов маховик от bravo hgt.3. Комплект съединител за bravo hgt. Това включва съединителен и притискателен диск и лагер. Ако не сложите лагера от bravo hgt, най-вероятно няма да станат нещата, затова задължително си взимате целия комплект за bravo hgt.Всичко това се прехвърля директно без нищо да се преправя. Тези същите части са в моята кола и затова го твърдя.Комплекта съединител при мен се води усилен. Колко е усилен, никой не знае, но засега както е с ремап колата не плъзга.Маховици от други модели браво също могат и да станат, но нарочно изброявам нещата, които съм сложил при мен за да се объркам някой.Samolet4eto mi - Fiat Bravo GT 1.8 16v 113hp, Fofos 1
Family car - Fiat Stilo SW 1.9 JTD 2003g 115hp
Коментар
-
Re: маховик
Провери дали са ти няляли масло в скоростната кутия, след като са я сваляли заради съединитела. Може и да е суха, и като налееш да се оправи.pecigsxr написа:... колеги дайте някакъв съвет,преди една седмица смених маховика и съединителя с олекотения модел и се получи следния проблем,като работи колата на обороти се чува страшен шум от скоростната кутия,като натисна съединителя шума изчезва,преди да сменя съединителя този проблем го нямах.колата е брава 1.9 jtd, дайте съвет.........Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Непотвърдена информация - маховик от купе 20ВТ става, обаче дали със ори съединителя, дали с този на купето, дали трябва преработка на лагер помпата ...... не се знае.Една шантава идея е заварка на маховика и баланс, уж го правели на баварки ама ....Bravogt_18 написа:Колега на Стило 2003г, 1,9 ГТД 115к.с. може ли да се сложи такъв маховик и съединител?F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Re: маховик
Проверих маслото е точно колкото трябва,даже преди една седмица го смених за всеки случай,но резултат никакъв ,все си тропалясва,ще карам докато искара мамка и....Dido_Lyubenov написа:Провери дали са ти няляли масло в скоростната кутия, след като са я сваляли заради съединитела. Може и да е суха, и като налееш да се оправи.pecigsxr написа:... колеги дайте някакъв съвет,преди една седмица смених маховика и съединителя с олекотения модел и се получи следния проблем,като работи колата на обороти се чува страшен шум от скоростната кутия,като натисна съединителя шума изчезва,преди да сменя съединителя този проблем го нямах.колата е брава 1.9 jtd, дайте съвет.........За да караш италиянски коли,трябва да си много кораво копеле.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар