знам, че има тема, но искам да попитам за последно дали съм разбрал правилно:Маховик от HGT и съединител, и забравям за демферния маховик?Има ли значение дали е от старото или новото HTG .Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат JTD маховик
Collapse
X
-
vsd написа:За да си сложите едномасов (не демпферен) маховик ви трябват следните неща:1. Едномасов маховик от fiat bravo hgt. Не намерих данни на новото и старото hgt да са различни.2. Задължително болтовете на същия този едномасов маховик от bravo hgt.3. Комплект съединител за bravo hgt. Това включва съединителен и притискателен диск и лагер. Ако не сложите лагера от bravo hgt, най-вероятно няма да станат нещата, затова задължително си взимате целия комплект за bravo hgt.Всичко това се прехвърля директно без нищо да се преправя. Тези същите части са в моята кола и затова го твърдя.Комплекта съединител при мен се води усилен. Колко е усилен, никой не знае, но засега както е с ремап колата не плъзга.Маховици от други модели браво също могат и да станат, но нарочно изброявам нещата, които съм сложил при мен за да се объркам някой.
-
мерсиvsd написа:vsd написа:За да си сложите едномасов (не демпферен) маховик ви трябват следните неща:1. Едномасов маховик от fiat bravo hgt. Не намерих данни на новото и старото hgt да са различни.2. Задължително болтовете на същия този едномасов маховик от bravo hgt.3. Комплект съединител за bravo hgt. Това включва съединителен и притискателен диск и лагер. Ако не сложите лагера от bravo hgt, най-вероятно няма да станат нещата, затова задължително си взимате целия комплект за bravo hgt.Всичко това се прехвърля директно без нищо да се преправя. Тези същите части са в моята кола и затова го твърдя.Комплекта съединител при мен се води усилен. Колко е усилен, никой не знае, но засега както е с ремап колата не плъзга.Маховици от други модели браво също могат и да станат, но нарочно изброявам нещата, които съм сложил при мен за да се объркам някой.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
това ако го знаех преди година и половина нямаше да сменя три скоростни кутии за 6000 кмvsd написа:vsd написа:За да си сложите едномасов (не демпферен) маховик ви трябват следните неща:1. Едномасов маховик от fiat bravo hgt. Не намерих данни на новото и старото hgt да са различни.2. Задължително болтовете на същия този едномасов маховик от bravo hgt.3. Комплект съединител за bravo hgt. Това включва съединителен и притискателен диск и лагер. Ако не сложите лагера от bravo hgt, най-вероятно няма да станат нещата, затова задължително си взимате целия комплект за bravo hgt.Всичко това се прехвърля директно без нищо да се преправя. Тези същите части са в моята кола и затова го твърдя.Комплекта съединител при мен се води усилен. Колко е усилен, никой не знае, но засега както е с ремап колата не плъзга.Маховици от други модели браво също могат и да станат, но нарочно изброявам нещата, които съм сложил при мен за да се объркам някой.
Коментар
-
Здравейте от скоро чувам доста странен шум.При запалване за няколко секунди се чува силно метално дрънчене. Нещо подобно на ренекиено дрънчене. След малко се оправяНякой път при натискане на съединителя усещам вибрации. Дори на педала. Бързо изчезват.Днес натиснах съединителя, разтресе здраво. Освободих от скорост и оставих мотора да работи. Страшни вибрации и чукания се чуваха. Загасих мотора. След малко запалих и всичко беше наред. Според вас маховика ли е проблема ?На първа скорост доста придърпва. Доста трудно се потегля.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Вибрациите и чуканията може да са от неработещи цилиндри. Друго интересно ще е. Пали винаги, без натиснат педал за съединителя, да видим ще се повтори ли.vgeorgiev написа:Здравейте от скоро чувам доста странен шум.При запалване за няколко секунди се чува силно метално дрънчене. Нещо подобно на ренекиено дрънчене. След малко се оправяНякой път при натискане на съединителя усещам вибрации. Дори на педала. Бързо изчезват.Днес натиснах съединителя, разтресе здраво. Освободих от скорост и оставих мотора да работи. Страшни вибрации и чукания се чуваха. Загасих мотора. След малко запалих и всичко беше наред. Според вас маховика ли е проблема ?На първа скорост доста придърпва. Доста трудно се потегля.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Винаги паля на изключена скорост и без съединителл.Вибражиите се получават винаги след натискането на съединителя.Много се притеснявам да не ме остави някъде колата.Danchojn написа:Вибрациите и чуканията може да са от неработещи цилиндри. Друго интересно ще е. Пали винаги, без натиснат педал за съединителя, да видим ще се повтори ли.vgeorgiev написа:Здравейте от скоро чувам доста странен шум.При запалване за няколко секунди се чува силно метално дрънчене. Нещо подобно на ренекиено дрънчене. След малко се оправяНякой път при натискане на съединителя усещам вибрации. Дори на педала. Бързо изчезват.Днес натиснах съединителя, разтресе здраво. Освободих от скорост и оставих мотора да работи. Страшни вибрации и чукания се чуваха. Загасих мотора. След малко запалих и всичко беше наред. Според вас маховика ли е проблема ?На първа скорост доста придърпва. Доста трудно се потегля.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар