Здравей.За паленето - придриса ли като пали? За разхода, виж ТАЗИ тема, утре и аз ще го сменям въпросния датчик на термостата, защото и на мен ми се струва че гори доста. За вървежа незнам - само се сещам да откачиш буксата на дебитомера и да видиш как е, но тогава 100% ще запише грешка и ще ти трябва диагностика, прегледай и пътищата от въздушния филтър до турбината и от турбината до смукателния колектор, защото са гума или пластмаса. ПП Каква добавка си сипал?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трудно палене и висок разход Brava 105jtd - Проблемът решен!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
да при палене сутрин придрусва изпушва бяло и после през деня няма проблем.за добавката не знам каква марка беше ма ефекта е нулев .пак си пали трудно дори и при положителни температури ,тромава е и разхода си е твърдо десет и нагоре.ката загрее е малко по пъргава ма трябва още.за разхода и вървежа незнам дали нее дебитомера а за паленето не знам
Коментар
-
Ами откачи буксата от дебитомера. Ако започне да върви по-добре - значи дебитомера е дал фира ...vesko_h написа:... за разхода и вървежа незнам дали не е дебитомера а за паленето не знамRenault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
Диагностика ... направи лог от момента на даване на контакт, въртене на стартрер и докато запали ...После публикувай лога тук за да се види ...Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
За Благоевград мога да те насоча към човек, който определено ще ти свърши работа. Вальо Николов се казва а телефона му е: 0888505829.vesko_h78 написа:skip в петрич диагностиката е е гола вода.гледат да ти дръпнат 20 кинта няма грешки всичко е ок.ма тия дни ще ида до благоевград да видя.а за теч на нафта несъм видял ма пак ще проверяFiat Marea 2.4 TD
Коментар
-
Да, вероятно е така ... По темата - ако исках да "отпиша" вероятността че проблема да не пали е поради това, че някоя дюза "връща" повече, бих подходил малко грубо: Откачам от дюзите маркучетата за обратна нафта, карам някой познат да върти на стартер и гледам ... Рискувам единствено малко да олея главата с няколко милилитра нафта ... Ако дюзите са ОК, май няма да олея нищо ...Малко вероятно в това да е проблема с трудното палене, но пък се проверява лесно и отнема по-малко от 5 мин. време ... Но ако има дефектна дюза не "държи" - веднага ще се види коя е ...Може и някъде да бъркам нещо де ...vsd написа:...Skip_01, обратната нафта не е критерий само за клапанчето. От смяна на разпръскач, без нищо дурго, обратната нафта може да падне доста.
Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
имах същия проблем и нали ти казвам, беше се преебала гумичката на горивния клапан на помпата... виж дали тече нафта отдолу, ако тече треа да свалиш помпата и да смениш или гумичката или целиа клапан, който е от 200 лева нагоре, аз смених гумичката и го залепих при един пич дето лепи цветни метали, щото горивния клапан не може да се лепи с обикновен есап, и при лепенето трябва да се внимава да не стопите датчика. Успех. Имам и снимки от ремонта ако са ти нужни ме потърси на скайп: Archyless
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар