За сега от два дена си работи,но до кога ще видя.Студено е и не ми се бута.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Индикация на подгревните свещи.
Collapse
X
-
1. На платката има само един транзистор и той управлява включването на релето ... Означен е катп Т1 / в ъгъла, горе вдясно ...iakvvu написа:Няма как да има проблем с паленето в студовете.... Така следящата схема на изхода на релето(АЦП изграден с делители и няколко транзистора) ...Разлика при изправни свeщи винаги ще има. Тока за всяка свещ минава през отделен шунт. Понеже тока през всяка свещ е над 10А, в шунта се получава пад на напрежение (няколко стотин mV). Затова, дори при идеално реле, разлика ще има и тя ще е равна точно на тоя пад. Ако няма пад дори в един от шунтовете - значи през тази свещ не минава ток ... и така контролера "разбира" че има проблем с подгрева ...П-образните метални шини са шунтовете. В релето са 5 шунта, защото конструкцията е предидена за 1.9JTD (4 цилиндров) и за 2.4JTD (5 цилиндров) двигател.iakvvu написа:....Най лесно проблема може да се хване с мултицета измервайки напрежението на входа на релето(червен кабел захванат с гайка за кутийката) и напрежението върху всяка една свещ.Ако всичко е наред не трябва да има никаква разлика в стойностите, ...Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
Колеги, вчера се появи следния проблем по темата.При запален двигател (1.9 JTD, 80 коня) пресветна няколко пъти индикацията за подгрева.Вярно, че преди това 2-3 пъти жената се пъна докато запали (не върти достатъчно ключа, и някакви други чудеса прави та подгрева работи 3 пъти реално), но това и друг път го е правела и индикацията на подгрева не е премигала при работещ двигател. (Направо недоумявам на какви чудеса са способни жените като седнат да карат
)Та въпроса ми е това премигване при работещ двигател какво ще рече, изгоряла свещ (свещите са Искра и са на 1200км само градско на къси разстояния каране)? При следващото палене, нямаше премигване след като запали двигателя.
Коментар
-
Пак почна да прави проблеми-светва си когато поискал.Забелязах и нещо друго-след като запали и я оставя да поработи,започва да пуши син пушек,не е пара-днес беше топло в 15ч.При форсирване изпушва синьои изчиства за момент,но като загрее няма този проблем-изпушва съвсем леко черно.Може ли това да е от въпросното реле.Не се бях заглеждал когато работеше индикацията на таблото дали го имаше въпросното пушене.kimirai написа:За сега от два дена си работи,но до кога ще видя.Студено е и не ми се бута.Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
Сега разбрах-след няколко удара по таблото лампата взе да свети,като не светне удара оправя нещата.Явно ще се отваря таблото.TIP написа:При мен има същият проблем. За цяла зима лампата за подгрева да е сетнала най много 2-3 пъти.При мен се оказа проблем в таблото отзад на платката е понагоряло и от вероятно ми създава и проблем с лампата на еърбегаFiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
Да попитам и аз. При мен лампата за подгрев свети и като изгасне паля. След това обаче се включва и мига известно време, като при по-топло време изгасва по-бързо отколкото при по-студено време. Бях чувал, че дори и при запален двигател имаме подгрев още известно време, така ли е? Възможно ли е да нямам подгряване при запален двигател/ако го има де/? Свещите са на една година от TN магазина, италиянски. Колата пали.Fiat Bravo 1.9 TD100 04.1997
Коментар
-
Не е задължително!При мене на два пъти ми продължи да примигва след запалване,но не беше от изгорели свещи.Оказа се едно реле от 30 ампера и бушон 7,5 А,които са зад жабката-виждат се като се свали.Изваждам ги,почиствам и нещата се оправят.Те са свързани по някакъв начин с индикацията на таблото.kimirai написа:Имаш изгоряла свещ!Фиат марея уикенд 1.9ТД100
"Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"
Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!
Коментар
-
Днес реших проблема-отворих таблото и какво да видя,диода се клати в спойката.след презапояване всичко е ток :Dkimirai написа:Сега разбрах-след няколко удара по таблото лампата взе да свети,като не светне удара оправя нещата.Явно ще се отваря таблото.TIP написа:При мен има същият проблем. За цяла зима лампата за подгрева да е сетнала най много 2-3 пъти.При мен се оказа проблем в таблото отзад на платката е понагоряло и от вероятно ми създава и проблем с лампата на еърбегаFiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
Много простоhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=35411Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
Колега ivannik, ако правилно разбрах за да се добера до това реле и бушон, трябва да сваля жабката, така ли? А как става това?ivannik написа:Не е задължително!При мене на два пъти ми продължи да примигва след запалване,но не беше от изгорели свещи.Оказа се едно реле от 30 ампера и бушон 7,5 А,които са зад жабката-виждат се като се свали.Изваждам ги,почиствам и нещата се оправят.Те са свързани по някакъв начин с индикацията на таблото.kimirai написа:Имаш изгоряла свещ!Fiat Bravo 1.9 TD100 04.1997
Коментар
-
При мене става въпрос за марея уикенд.На горната стена на жабката има капак,който се сваля,но много трудно от там се виждат бушоните и релето.Затова аз свалих жабката-държи се със 8 ако не се лъжа болтчета.Цялата жабка се издърпва назад към седалката и тогава най - добре се виждат бушоните и релето.ivantt написа:Колега ivannik, ако правилно разбрах за да се добера до това реле и бушон, трябва да сваля жабката, така ли? А как става това?ivannik написа:Не е задължително!При мене на два пъти ми продължи да примигва след запалване,но не беше от изгорели свещи.Оказа се едно реле от 30 ампера и бушон 7,5 А,които са зад жабката-виждат се като се свали.Изваждам ги,почиствам и нещата се оправят.Те са свързани по някакъв начин с индикацията на таблото.kimirai написа:Имаш изгоряла свещ!Фиат марея уикенд 1.9ТД100
"Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"
Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар