borisov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с двигателя на Браво JTD105.
Collapse
X
-
клапани
не нищо не казвам а и влакове не помня да съм споменавал , просто споделям мнение и опит от това което ми се е случило. Нежелая да водя каквито и да е спорове с който и да било ,а мисля че е безсмислено да спамим темата на колегата ,който има нужда от съвети и от помощ а не да гледа панаири .specialista написа:И какво,да не казваш че са ти защитени клапаните от среща с "товарния влак"?borisov написа:колега диагнозата сам си я поставих и не съм се метнал изобщо а мотора е жтд 100 от 2001 година ( а прехвърлянето се получи след като скъса пистовия ремък, парче от него по незнайно какъв начин се озова при агренажа )
Коментар
-
Re: Проблем с двигателя на Браво JTD105.
Един приятел имаше подобен проблем, един "майстор" му каза че турбото е сдухало и му искаше 1000лв ОМГ. При него губеше мощност и всеки ден ставаше по зле.В крайна сметка се оказа че интерколера е за смяна (80лв). След това бягаше като нова.Bravo_JTD написа:След по дълго пътуване двигателят започна да трака като чист дизел,загуби мощност не се форсира нормално.Ако някой има някаква идея какво може да се е случило да сподели. Благодаря предварително.
Коментар
-
То товарният влак май пътува само в някой двигатели,а други имат имунитет срещу него...А може би на автора на темата ремъка е прескочил с повече от 19 зъба и затова е ударила :D :D :D Жалко наистина
Ремонта е болезнен.
AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
В последно време много познати с различни марки коли се оплакват от прескочили или направо скъсани ангренажни ремъци
.Ко става тука бре? Много ментета ли станаха на пазара? Ролките ли блокират за момент? Как става по-принцип прехвърлянето на 1-2-3-4 зъба? С бутане? На стартер? С рязко натискане на спирачките за да блокират колелата,а с това и мотора? Не може да е току-така този синдром само с прехвърлянето на зъби.Айде да се скъса или изрони ремъка е друго нещо,но израза "прехвърли няколко зъба" няма сериозен смисъл
.
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Нито бутане нито спирачки, няма как да стане - защото ремъка предава въртящ момент от едното зъбно колело на другото. Както и да го погледнеш тва мъ е работата, а дали се бута тика дърпа стартер няма реална причина ремъка да не си свърши работата освен една - менте! Или е прекалено стар. Прескочили може да са от недобро обтягане а скъсани - от преобтягане и .. но не виждам нищо общо с бутането или дърпането.Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon
Коментар
-
А замисляш ли се какъв е въртящият момент,с който шайбата на к.вал атакува ремъка когато той се завърта от стартера и когато се заврта с комутирана скоростна кутия(особенно на 1-ва) при бутане??? Мога да твърдя че познавам няколко случая (3-4) при които ремъка превърта с няколко зъба при опит за запалване с бутане.При нормално завъртане със стартер въпросните коли нямат проблем.stooes написа:Нито бутане нито спирачки, няма как да стане - защото ремъка предава въртящ момент от едното зъбно колело на другото. Както и да го погледнеш тва мъ е работата, а дали се бута тика дърпа стартер няма реална причина ремъка да не си свърши работата освен една - менте! Или е прекалено стар. Прескочили може да са от недобро обтягане а скъсани - от преобтягане и .. но не виждам нищо общо с бутането или дърпането.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Дизел на 1-ва няма начин да запали, освен ако компресията не е станала като на бензинов мотор.......... Досега страшно много пъти съм палил коли на скорост и досега никога не съм имал случай да скъса,прескочи зъб. Карах една лагуна на която ремъка беше на 130к и за разстояние от 30км я палех поне 30 пъти на скорост защото гаснеше......... това го правих в продължение на три месеца. В бачкането най редовно газокарите когато имат проблем с газта..... докато ги мъчат да запалят..... припалват на 2-3 цилиндъра, двигателя работи на много ниски обороти и се опитва да се изфорсира и в един момент просто спира и се завърта на обратно двигателя. Виждал съм пред мен как се къса ремък на стартер. Виждал съм скъсан разпределителен вал и мармалад в главата заради скъсан ремък, сменя се всичко по главата............ само една ролка се оставя стара "ролката е перфектна" всичко е сглобено "пали" и само се чу мяууу и мармалада беше готов
Ако всичко е изправно е много трудно да се скъса/прескочи.... ремъка.
Коментар
-
Не мисля. УБЕДЕН съм, че когато мотора ти работи и отдава мощности от порядъка на 70-80 kW натоварването е коренно различно в сравнение с натоварването от двама или трима дето да бутат или дърпат автомобила. А за ремъка си е едно и също .. Я сега да видим каква е разликата за самия ремък?!? Я се замисли? .. ми никаква. Дали въртящият момент ще дойде от скоростна кутия - респективно връзка скоростна кутия-съединител маховик ... или от стартер-маховик? Как ремъка ше разбере кой го развърта че да знае да се скъса или да прескочи? Смело бих казал, че натоварването върху ангренажния ремък е ВИНАГИ едно и също, в зависимост от разчета на мотора (има такива с променливи фази на газоразпределяне) защото въпросния ремък върти разпределителен вал, който винаги изисква едно и също усилие за да бъде развъртян, независимо дали от бутащи дърпащи или стартерни устройства.До колкото знам - единствения реален проблем който може човек да си създаде ако си бута или дърпа автомобила е ако се извършва упражнението на задна скорост. Тогава конструктивно, паразитното зъбно колело, което обръща движението може да се претовари, защото се натоварва в обратна посока (в посока между двата вала) и тогава е реално възможно да заклини и да причини поразии .. но останали проблеми не би трябвало да има.iakvvu написа:А замисляш ли се какъв е въртящият момент,с който шайбата на к.вал атакува ремъка когато той се завърта от стартера и когато се заврта с комутирана скоростна кутия(особенно на 1-ва) при бутане??? Мога да твърдя че познавам няколко случая (3-4) при които ремъка превърта с няколко зъба при опит за запалване с бутане.При нормално завъртане със стартер въпросните коли нямат проблем.stooes написа:Нито бутане нито спирачки, няма как да стане - защото ремъка предава въртящ момент от едното зъбно колело на другото. Както и да го погледнеш тва мъ е работата, а дали се бута тика дърпа стартер няма реална причина ремъка да не си свърши работата освен една - менте! Или е прекалено стар. Прескочили може да са от недобро обтягане а скъсани - от преобтягане и .. но не виждам нищо общо с бутането или дърпането.Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар