Здравейте колеги от 1 седмица е имам колата и не съм запознат много но имам следния проблем понякога си набира добре лепи за седалката друг път е мудна.И на два пъти ми светна cheka и загасва колата след което неможе да запали без да напомпя педала на гаста 2 3 пъти.HELP
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 1.9 JTD
Collapse
X
-
Re: Пунто 1.9 JTD
Причините може да са много затова първо едно диагностика и пиши какво е показало но на първо време може да смениш горивния филтър и в резервоара да има повече гориво с някоя добра добавка.SKYLINE87 написа:Здравейте колеги от 1 седмица е имам колата и не съм запознат много но имам следния проблем понякога си набира добре лепи за седалката друг път е мудна.И на два пъти ми светна cheka и загасва колата след което неможе да запали без да напомпя педала на гаста 2 3 пъти.HELPPunto MK2 1.9 JTD
-
Ами края на 99 година правих и диагностика даде грешки в инжекторите . Одеве пак ми направи номер като да паля не искаше напомпих гаста и запали и си тръгна нормално пък преди не варвеше както трябва турбината си надува ама по бавно се форсира.Може и от филтара трябва да го сменя.emzo написа:Евро3 ли е ?85 к..с. ?
Коментар
-
JTD колкото и да му помпиш газта преди да си запалил дори не забелязва (педала е електронен, като педал на волан за компютър). Щом ти е дала проблем в инжекторите... лошо
Иначе - стандартните грижи - дебитомер за "набирането", датчик на коляновия вал за паленето, ако е топла, когато не иска да пали. Но... кадърна диагностика (не само софтуера, а и диагностикът).
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Знам чи газта електронна обаче не пали така като направи без да напомпя иначе не ми свети cheka.A друго да питам ако изключа дебитомера какво ще стане колата ше си варвили.jenshen73 написа:JTD колкото и да му помпиш газта преди да си запалил дори не забелязва (педала е електронен, като педал на волан за компютър). Щом ти е дала проблем в инжекторите... лошо
Иначе - стандартните грижи - дебитомер за "набирането", датчик на коляновия вал за паленето, ако е топла, когато не иска да пали. Но... кадърна диагностика (не само софтуера, а и диагностикът).
Коментар
-
Ако изключиш дебитомера колата ще си върви, но ще е далеч от "изстрелване". Контролера (компютъра) въприема "липсата" му като "авариен" режим и работи със заводски зададените стойности за авариен режим. А това, че свети лампата за проблем в системата - трябва ТОЧНО да се провери какво индикира, да се открие дали е вярно и да се отремонтира. Съмнявам се обаче в Рудозем да има някой, който да свърши това нещо адекватно.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
A да питам като дам на контакт понякога се чува като барабунчене тва на какво се далжи.jenshen73 написа:Ако изключиш дебитомера колата ще си върви, но ще е далеч от "изстрелване". Контролера (компютъра) въприема "липсата" му като "авариен" режим и работи със заводски зададените стойности за авариен режим. А това, че свети лампата за проблем в системата - трябва ТОЧНО да се провери какво индикира, да се открие дали е вярно и да се отремонтира. Съмнявам се обаче в Рудозем да има някой, който да свърши това нещо адекватно.
Коментар
-
Помпата качва гориво.http://www.pljuvalnik.com
Форумът за политически дискусии и теми. Изкажи свойто недоволство.
Фиат Брава 1.6 16 клапана 1998
Коментар
-
JTD негасне като му откачиш дебитомера, просто трупа грешка, като огасне ти светва чек и въртиш няколко секунди на стартер докато запали, а това, че помпаш педала на газта.......... няма никва полза от него, той не функционира докато не запали двигатела!Моя съвет ( имах подобен проблем само, че на браво гтд) смени горивния филтар и отдзад под кичето на багажника или под задната седалка е сондата която влиза в резервоара, понякога от съвсем малко боклуци и гасне за нафта и дава грешка ( ниско горивно налягане) като я закачиш за четене на грешките! дори да имаш малко камачета и 2 капки вода са ти достатъчни! измии сондата добре с бензин, и нафтата от нея я изсипи някаде не я слагай пак в резервоара. Успех надявам се да е това, ако е така ще се разминеш с 12 лева за горивен филтър и ще понамирисваш на нафта няколко часаSKYLINE87 написа:Знам чи газта електронна обаче не пали така като направи без да напомпя иначе не ми свети cheka.A друго да питам ако изключа дебитомера какво ще стане колата ше си варвили.jenshen73 написа:JTD колкото и да му помпиш газта преди да си запалил дори не забелязва (педала е електронен, като педал на волан за компютър). Щом ти е дала проблем в инжекторите... лошо
Иначе - стандартните грижи - дебитомер за "набирането", датчик на коляновия вал за паленето, ако е топла, когато не иска да пали. Но... кадърна диагностика (не само софтуера, а и диагностикът).
мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Значи не ЖТД не трябва да бърбучи и аз имах подобен проблем гаснеше светваше чека и палеше по същия начин. Проблема е много прост и се казва кошничка в резервоара. Има един клапан и се прецаква и не може да задържи гориво във въпросната кошничка така че не достига гориво и гасне. При диагностика си дава кво ли не. За по сигурно провери дали колата работи нормално при пълен резервоар и ако е така а при по празен гасне и светва чека решението е смяна на кошничката с помпата в резервоара или поне я извади и промий с бензин и дано да стане. При мен се оправи с друга кошничка комплект с помпата втора употреба и засега почти година нямам проблеми.SKYLINE87 написа:A да питам като дам на контакт понякога се чува като барабунчене тва на какво се далжи.Punto MK2 1.9 JTD
Коментар
-
Какво означава точно това???Подобен проблем ще регистрира само ако извадиш конекторите на дюзите и дадеш контакт.Контролера няма как да тества коректната работа на дюзите!!! Направи качествена диагностика,да ти прочетат грешките и да ги разтълкуват правилно.А след като манипулираш с педала преди да заработи нормално колата,защо не помислиш върху това че е възможно проблема да е в електронният му елемент?SKYLINE87 написа:... даде грешки в инжекторите .AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Дори да си откачил педала, колата пак ще запали, така че няма как да е от него проблема.Не сте прави за това че няма значение колко е натиснат педала докато пали колата. 90% съм сигурен че докато пали колегата с натиснат педал на газта се пръска повече гориво, отколкото ако не е натиснат.SKYLINE87 Ако караш с откачен дебитомер, разликата не е чак толкова голяма че да липсва изтрелване. Пак си се изтрелва колата ако всичко друго й е наред. Направи една диагностика и напиши точно всички грешки които излизат.С каква нафта караш, да не си сложил от онази червената и в резервоара да има топка с парафин.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар