Направо си за бой щом имаш кора в мазето а не на колата .
Предишните ми коли са били все с кори и файдата от ползата е много голяма . Двигателя и пространството около него се запазват чисти, не влиза вода и кал ,шумът от двигателя е по тих . Тъй че слагай кората . Аз дадох днеска 120лв за долната и дясната . В един топъл и сух приятен ден било тая година ,било следващата ще ги поставя и пей сърце. :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
JTD->Stilo термостатен въпрос
Collapse
X
-
Само споделям как седят нещата с моя перфектен термостат, а който иска да си прави сметката.Автомобил: Фиат Мареа Уикенд, 1.9JTD, оборудван с всички кори под и около двигателя.Термостат: Behr, сменен преди 2 години и половина.Примерно поведение на автомобила:1. Външна температура -3 градуса.2. Паля и оставям колата да работи, през това време изчиствам стъклата от леда. Жена ми с детето слизат от къщи и се качват в колата. Това отнема около 6-7 минути.3. Потеглям към детската градина - след 1.5 км стрелката на температурата е отлепила от показанието за студено и е по средата между студено и първата точка.4. Пристигане в детската градина - 2.5 км след потеглянето, стрелката на температурата показва точно върху първата точка. Това е температура на охлаждащата течност около 45 градуса.5. Престой около 10 мин с работещ двигател без промяна в температурата на двигателя.6. Потегляте обратно към дома. На дистанция около 1 км в обратна посока температурата започва доста бързо покачване като на дистанция около 2.5 км или общо 5 км от началото на упражнението двигателя е на 2-3 мм под средата.7. Пристигане пред дома - обща дистанция 6 км стрелката показва средата на скалата за загрял автомобил.8. В двете посоки чакам от 2 до 6 светофара по 40 секунди без това да се отрази съществено на загряването.Ако е по-студено -8 -10, при същия режим на експлоатация при пристигането ми пред дома стрелката в най-лошия случай е на 2-3 мм под средата, а всички останали показания се разминават с описания по-горе случай съвсем малко.За разлика от itan75, при мен става като в баня и нямам никакви проблеми със загряването на автомобила и отоплението на купето. Държа температурата на 23 градуса, тъй като ако е над нея ми става жега на мен и на жена ми.Едит: Автомобилът ми не е оборудван със система за опдгрев на антифриза.
Коментар
-
С изправен термостат слагането на картони е безсмислица.Няма да обяснявам защо-всеки има глава на раменете си и с това,което е в нея може малко да помисли.chaveto написа:Няма начин двигателя да се охлажда само от околният въздух и от радиатора в купето, ако си има кора под двигателя и всичко останало трябва да си загрее.Над 10г карам форд фиеста и през всичките тези години всяка зима никога не е загрявала като хората тази кола. Все си мислех, че проблема е от това, че е сложен радиатор който го слагат на най големият мотор а пък тази която аз я имам е с най малкият. Сменях термостати........... и все пак зимата не можеше да отлепи стрелката, спасението беше с картон пред радиатора. На една друга фиеста сложих термостат от лада и до ден днешен няма проблем със загряването, при нея положението беше същото с термостатите. Тази година отново си купих термостат за фиестата, но оригинален. Вече няма никакъв проблем със загряването...........Така, че боклуци много, няма никаква гаранция, че това което сте купили ново е качествено.коцев написа:Аз съдя по това че маркуча към радиатора ми е студен да не кажа замръзнал
а самия термостат е топъл и другите маркучета излизащи от него са топли , което показва че е затворил притока към радиатора, ама няма загряване на системата .
Фиат марея уикенд 1.9ТД100
"Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"
Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!
Коментар
-
Дори и да е изправен термостата на 100% като се сложи картон..... се намалява обдухването до някаква степен на самият двигател. Малко или много и това оказва влияние.Безсмислено е да се слагат ако двигателя си загрява нормално за няколко км.ivannik написа:С изправен термостат слагането на картони е безсмислица.Няма да обяснявам защо-всеки има глава на раменете си и с това,което е в нея може малко да помисли.
Коментар
-
JTD 105 загрява чувствително по-бързо(бих казал 3 пъти по-бързо) от JTD 115.Твърдя го от личен опит,защото в момента карам коли при еднакви условия и с двата двигателя.А Стилото с кора и без кора под двигателя все не загрява.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар