Дали пък агентът не съм аз?
Когато бях с ремап не карах човешки и вероятно затова разхода ми е бил по-висок.Особено на светофар някой да ме погледне накриво...Малий,оборотомера в лютеницата
. Но като съм стоков знам,че върви колкото ХГТ и затова не я ръчкам.Няма смисъл. Да попитам нещо-след като при ремап порцията гориво се увеличава как аджеба разхода става по-малък? itan75,при всичкото ми уважение към теб ще си позволя да не се съглася с написаното малко по-горе.Този разход при тази скорост и маршрут е невъзможен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Stock или Remap ?
Collapse
X
-
Обяснявам ти веднага как хипотетично - ако приемеш, че педала на газта ти има 100 позиции и ти натискайки до позиция 30 подаваш 20 единици гориво, за да се движиш на 4-та с 60, то след ремап, при натиснат педал на позиция 30, подаваш 25 единици гориво, демек харчи ти повече, ама и дърпа повече, т.е. вече за да се движиш с 60 не се налага да натискаш до 30-а позиция, а до 25-а, което пак се равнява на 20 единици гориво. Разликата вече е като напънеш на 100-а позиция, щото сток тогава си имал 40 единици, примерно, а след ремапа вече шмаш 55 съответно колата ти върви повече, ама и лапа повече. Горе-долу стана ли ясно поне защо не се вдига разхода при нормално каране? За спадането да кажат по-разбиращите.Red Storm написа:Дали пък агентът не съм аз?
Когато бях с ремап не карах човешки и вероятно затова разхода ми е бил по-висок.Особено на светофар някой да ме погледне накриво...Малий,оборотомера в лютеницата
. Но като съм стоков знам,че върви колкото ХГТ и затова не я ръчкам.Няма смисъл. Да попитам нещо-след като при ремап порцията гориво се увеличава как аджеба разхода става по-малък? itan75,при всичкото ми уважение към теб ще си позволя да не се съглася с написаното малко по-горе.Този разход при тази скорост и маршрут е невъзможен.
Коментар
-
Аз му споделих как вървят цените по разни места, които съм виждал, а той за колко ще си намери е негова работа вече.vgeorgiev написа:Това са страшно много пари за флашване на EEPROM или FIRMWARE.Airfan написа:От 0 до 300-500 и нагоре лева. Рискове има най-вече за съединител и маховик ако ръчкаш постоянно.vgeorgiev написа:Колко струва мапването и какви рискове има ?
Коментар
-
много ремапнати JTD,пък нито едно мерено на Дино ли нямавървят,вървят колко ще вървят :D :DЕмо за качествен ремап или за ремап с чеп става въпрос много голяма подробност щото напоследък като гледам всеки втори е мапер
Щото диагнозата родило след чепосване напоследък е доста актуална.
EX DELTA 1.9TDS
ALFA 147 1.9 JTD 16V Powerеd by TST-Racing
Коментар
-
Колега @lancione,ще споделиш ли какво значи "качествен ремап" и "ремап с чеп"
Аз до сега не съм видял или чул за jtd "родило" след чипосване,колкото и смотан да е мап-а.Даже много по-добре е този който прави мап-а да не разбира много много,така по-малко поразии ще направи във софта,от колкото някой мислещ се за много добър да направи такива поразии че да ти се доплаче
Наистина маперите много станаха напоследък.Лошо няма.Пазарна икономика е.Щом търсенето и предлагането все още имат пресечна точка,кво пък.
Коментар
-
Ама ти да не си помисли че като имаш дино графика твоя мап е по-качествен от на колегата "Х" да кажем, който не е ходил на дино и няма графикаlancione написа:говорим за динографика и точни стойности като к.с. и Nm колега за да не съм голословен за това става на въпрос,а не ама тя литва и бла блаако има от този по качествен здраве му кажи
Абе за първи път виждам 1.9jtd 16v което е 115 коня.
Предполагам твойто си е 8v просто на диното така сте го пуснали
Иначе 26 коня и 49 нм отгоре не е зле.Предполагам само софта сте моднали а всичко друго по колата си е сток?Тоя мотор и точно на тая Алфа 147 доста носи на силов тунинг
Имаш мегдан още доста нагоре
разбира се вече модификациите няма да са само софтуерни
Коментар
-
Не ходя на динографика,защото не ми се дават пари за глупости.Предпочитам да си изхарча въпросните ххх лева под формата на гориво.Един и същ автомобил на четири различни стенда дава различни данни.Колкото и да не ти се вярва. Интересува ме на практика какво е положението.След като Стилото с всекидневен (имам и драг файлче) ремап върви повече от Голф 3ГТИ(115кс) и на гъза на вездесъщия Голф2 КР,какво повече му трябва на човек.lancione написа:много ремапнати JTD,пък нито едно мерено на Дино ли нямавървят,вървят колко ще вървят :D :DЕмо за качествен ремап или за ремап с чеп става въпрос много голяма подробност щото напоследък като гледам всеки втори е мапер
Щото диагнозата родило след чепосване напоследък е доста актуална.
Octavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
-
Имам един въпрос свързан с ремап, но с друга цел.Като откача буксата на датчика, който мери налягането в рейката колата започва да работи малко по-твърдо, но и с по-малко гориво. Карах я така две седмици за да се убедя.Виждам че се предлагат т.нар. PowerBox които се включват точно в този датчик за да лъжат компютъра за налягането, а от там и да се увеличи горивото.Аз искам обаче да направя точно обратното - как да го излъжа да пуска по-малко гориво без да разкачам датчика и съответно да не ми влиза в авариен режим?Колата не е Фиат, но е комън рейл 1-во поколение и спрямо датчиците е 1 към 1 с JTD105.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар