Има, има.Не съм закачал ФЕС, но при Стило, стрелката за антифриза не е отлепила и вече има топло от парното.Трябва да си отварям очите и в следващата ми кола да я има тая екстра(ел. нагревател) 
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Застуди се, как палите сутрин ? (клипове)
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Е, сигурно. Аз си спомням това което съм виждал на термометъра в колата.Airfan написа:2010 средата на Декември към 2 през нощта до Сол и Пипер на Попа си беше под -11. Точна дата мога да ти дам утре.
Предния прозорец се суши за около километър. Не целият, ама достатъчно че да се вижда. Въздуха от духалките не е хич топъл, ама явно достатъчно че да изсуши. Освен това тази пара е от мен, защото като вляза в колата джама е чист. Иначе от Овча купел, до ВМА, около 5 километра, беше вдигнала 70 градуса, точно вече хубавото топло, и аз стигнах, измързналchaveto написа:Казвал съм го и в други теми, няма начин охладителната течност да е стигнала 50*С и да нямаш топло в колата. Преди съм си го доказвал, доказах си го и от неделя насам. Хубав радиатор на парното и студ няма да усетиш. 50*С поне при мен се достигат за няколко км.
  .
							
						
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
така като чета повечето колеги са си направо прекрасни
 накратко...като застудя тези дни просто паленето  беше МЪКА 
 - абе непалеше (А съм с чисто нов акумулатор  75Ah)отидох до сервиза където провериха подгревните свещи и се разбра че 3 са "адиос"...сменихме ги...да ама на едната електрода и се отчупи и остана вътре 
  "майстори"   след 2 дена игра  и еднин счупен трипътник (мисля че този в/у дюзата който е защото пръскаше  нафта от там) я зглобиха и уж "оправиха"   тази сутрин запалих с ебахти невиждания зор на -10 ( от 5-тия път с голяма мъка)дори колата си менеше оборотите и  сякаш работеше на не пълен брой цилиндри....абе просто колата не работи както е работила до сегапо късно ще направя едно клипче как пали , като изключим подгревните свещи какво друго може да се дължи на това непалене (+ некадърни майстори)
							
						
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
...нафтата.bafrof написа:така като чета повечето колеги са си направо прекрасни
 накратко...като застудя тези дни просто паленето  беше МЪКА 
 - абе непалеше (А съм с чисто нов акумулатор  75Ah)отидох до сервиза където провериха подгревните свещи и се разбра че 3 са "адиос"...сменихме ги...да ама на едната електрода и се отчупи и остана вътре 
  "майстори"   след 2 дена игра  и еднин счупен трипътник (мисля че този в/у дюзата който е защото пръскаше  нафта от там) я зглобиха и уж "оправиха"   тази сутрин запалих с ебахти невиждания зор на -10 ( от 5-тия път с голяма мъка)дори колата си менеше оборотите и  сякаш работеше на не пълен брой цилиндри....абе просто колата не работи както е работила до сегапо късно ще направя едно клипче как пали , като изключим подгревните свещи какво друго може да се дължи на това непалене (+ некадърни майстори)A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Сутринта за 10мин. като няколко бяха на място достигна 51*С при тези градуси от духалките на таблото излизаше температура от 37*С ако не се лъжа. Принципно около 2км. по рано достигам 51*С времето е с няколко минути по малко от 10-те. но беше страшно хлъзгаво и съм карал с 1200об/м макс. Като достигна 90*С от таблото излиза 70*С тази температура направо пари и ако ми духа в дрехите... след време замирисва на гладеноnikolce написа:Предния прозорец се суши за около километър. Не целият, ама достатъчно че да се вижда. Въздуха от духалките не е хич топъл, ама явно достатъчно че да изсуши. Освен това тази пара е от мен, защото като вляза в колата джама е чист. Иначе от Овча купел, до ВМА, около 5 километра, беше вдигнала 70 градуса, точно вече хубавото топло, и аз стигнах, измързнал
  .
 Това е при над -10*С сутринта ако не се лъжа беше по термометъра -12.Направил съм няколко клипа, но размера им е много голям и трябва да ги обработя...... и чак тогава мога да ги кача за гледане.
							
						
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
ами този път реших да пробвам "по скъпата" на Лукойл ...ntodorov написа:...нафтата.bafrof написа:така като чета повечето колеги са си направо прекрасни
 накратко...като застудя тези дни просто паленето  беше МЪКА 
 - абе непалеше (А съм с чисто нов акумулатор  75Ah)отидох до сервиза където провериха подгревните свещи и се разбра че 3 са "адиос"...сменихме ги...да ама на едната електрода и се отчупи и остана вътре 
  "майстори"   след 2 дена игра  и еднин счупен трипътник (мисля че този в/у дюзата който е защото пръскаше  нафта от там) я зглобиха и уж "оправиха"   тази сутрин запалих с ебахти невиждания зор на -10 ( от 5-тия път с голяма мъка)дори колата си менеше оборотите и  сякаш работеше на не пълен брой цилиндри....абе просто колата не работи както е работила до сегапо късно ще направя едно клипче как пали , като изключим подгревните свещи какво друго може да се дължи на това непалене (+ некадърни майстори)
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ето и от мен нещо, най трудните запалвания на тая колаhttp://www.youtube.com/watch?v=ZLlG3...?v=_V-yQ8TQMk0Fiat Stilo 1.9 JTD 115 hp 2004 год. март
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Брех, толкова трудно палене не бях виждал в нашия форум. Втория път мисля и ниското ниво на нафтата си даде отражение.vanyo_83 написа:Ето и от мен нещо, най трудните запалвания на тая колаhttp://www.youtube.com/watch?v=ZLlG3...?v=_V-yQ8TQMk0
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
И при мен така се получи като при колегата вчера и миналия ден така запалих.Днес пък си запали нормално.Според мен се далжи на нафтата.vanyo_83 написа:Ето и от мен нещо, най трудните запалвания на тая колаhttp://www.youtube.com/watch?v=ZLlG3...?v=_V-yQ8TQMk0
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Най-ниската температура за тази зима на която палих беше -17С...не съм направил клипче защото не съм се сетил но си снимах таблото за спомен със ужасното показание...Резултата е че пали от първото завъртане на ключа но върти малко бавно сякаш е слаб акумолатора, а той е чисто нов и е 100% зареден...Другото е че подгрева свети по-дълго и от този на бравата !
)) Иначе като поработи малко и стопли всичко става 6+ и после пали от половин оборот. Не съм имал други ядове...следя си антифриза онзи ден го проверих замръзва според машинката на -25С...течността за чистачки е супер, маслото е на 400км...всичко е ОК 
		
							
						Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aз снимах на -14 http://www.youtube.com/watch?v=JEKIghPn6A4 обаче ми беше умрял акумулатора (Оригиналното акумулаторче е 50Ah Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 )и ми дадоха ток с кабели. Затова и се чува друг дизел да работи през цялото време
 Палих и на по-студено ама не съм снимал. Като цяло при мен пали както пали лятото само където подгрява 10 секунди и работи шумно в началото и гори 3-но :D
							
						
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Колега, смени я тая крушка на номера бе, не те ли дразни да ти свети чека....Мене само да ми светне чека и търча да сменям, вади ми очите направо!Иначе тежико ти пали, а гледам свещите дава да са ОК, най вероятно е хубаво да сложиш някоя по-агресивна добавка за почистване на дюзите. Сигурно ’пикаят’ вече...vanyo_83 написа:Ето и от мен нещо, най трудните запалвания на тая колаhttp://www.youtube.com/watch?v=ZLlG3...?v=_V-yQ8TQMk0Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
И мойто е 50, май за 1.3 толкова се полага.the_game написа:Aз снимах на -14 http://www.youtube.com/watch?v=JEKIghPn6A4 обаче ми беше умрял акумулатора (Оригиналното акумулаторче е 50Ah Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 )и ми дадоха ток с кабели. Затова и се чува друг дизел да работи през цялото време
 Палих и на по-студено ама не съм снимал. Като цяло при мен пали както пали лятото само където подгрява 10 секунди и работи шумно в началото и гори 3-но :D
 Като палиш сутрин как ти гасне лампата на маслото?Че на почти всички клипчета с 1.3 мотор гасне с  1-2-3 секунди закъснение.
							
						http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	



 
Коментар