Airfan написа:
					
				
				
			
		Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Застуди се, как палите сутрин ? (клипове)
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
че каква връзка има акумулатора? След като успява да подгрее, да завърти и да запали, мисля, че после няма никакво значение колко ти е слаб акуто, ря е запалила. Така си мисля азinfineon, на мен пък ми се струва, че си ги реди. По стрелката виждам как ходи нагоре-надолу при постоянното си падане откъм 1600 до 1100 оборота. Отделно нямам идея дали е нормално да се изфорсира така при първоначално палене- вероятно моята няма да реди нищо ако я резна до 1700 при паленето.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Когато върти вяло, винаги има проблем със запалването. Можеш да тестваш с един слаб акумулатор. Защо е така - незнам.pakumba написа:че каква връзка има акумулатора? След като успява да подгрее, да завърти и да запали, мисля, че после няма никакво значение колко ти е слаб акуто, ря е запалила. Така си мисля азinfineon, на мен пък ми се струва, че си ги реди. По стрелката виждам как ходи нагоре-надолу при постоянното си падане откъм 1600 до 1100 оборота. Отделно нямам идея дали е нормално да се изфорсира така при първоначално палене- вероятно моята няма да реди нищо ако я резна до 1700 при паленето.Airfan написа:Причините до голяма степен са и в слабия акумулатор, поне при мен.pakumba написа:Гледам, че масово на темп под -17 -18 като запалят и първите секунди редят цилиндрите. Вероятно е донякъде нормално явление. Между другото не правих клипове на -15, стори ми се безпредметно, но със тази нафта в резеровара, с която запалих на -20 /на клипчето- снимал съм и на 2 пъти показанието на термометъра, но при качването на клипа съсипва качеството и май не се вижда добре показанието -20/, преди ден бях палил на -15 с нея и запали и закова, без работа на няколко цилиндъра по-малко. Аз обаче мисля за подгрев, още не съм решил дали да не сложа направо печка или електрически подгрев на 220В, че до работа не мога да се стопля, пък не е хич малко разстоянието
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
че каква връзка има акумулатора? След като успява да подгрее, да завърти и да запали, мисля, че после няма никакво значение колко ти е слаб акуто, ря е запалила. Така си мисля азinfineon, на мен пък ми се струва, че си ги реди. По стрелката виждам как ходи нагоре-надолу при постоянното си падане откъм 1600 до 1100 оборота. Отделно нямам идея дали е нормално да се изфорсира така при първоначално палене- вероятно моята няма да реди нищо ако я резна до 1700 при паленето.[/quote]Аз под " редене" разбирам да пали на 1-2 цилиндъра и последствие да заработват и останалите.А при мене незнам защо се дигнаха оборотите до 1600 като запалих, не съм и подавал газ.По интересно ми е защо угасна първия път като отпуснах съединителя. Май е от скоростите понеже и лоста се движеше много тегаво.pakumba написа:Причините до голяма степен са и в слабия акумулатор, поне при мен.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Аз под " редене" разбирам да пали на 1-2 цилиндъра и последствие да заработват и останалите.А при мене незнам защо се дигнаха оборотите до 1600 като запалих, не съм и подавал газ.По интересно ми е защо угасна първия път като отпуснах съединителя. Май е от скоростите понеже и лоста се движеше много тегаво.[/quote]като пуснеш съединителя и се развърта скоростната и като е много гъсто маслото в нея и в комбинация с ненаредени цилиндри може да изгасне. Аз по клипа, разбира се, трудно преценявам дали ти работи неравномерно, но личното ми и неангажиращо мнение е, че първо работи неравномерно, демек пропуска някой цилиндър за малко и освен това изфорсирането не е нормално. При мен макар да пали на 1-2 цилиндъра по-малко /все пак съм с 5/, оборотите седят около 800 и след 2 секунди се залепят там, няма форсаж. Ако аз й дам газ и я задържа на 1500 например въобще няма да притресе, но не искам.infineon написа:че каква връзка има акумулатора? След като успява да подгрее, да завърти и да запали, мисля, че после няма никакво значение колко ти е слаб акуто, ря е запалила. Така си мисля азinfineon, на мен пък ми се струва, че си ги реди. По стрелката виждам как ходи нагоре-надолу при постоянното си падане откъм 1600 до 1100 оборота. Отделно нямам идея дали е нормално да се изфорсира така при първоначално палене- вероятно моята няма да реди нищо ако я резна до 1700 при паленето.pakumba написа:Причините до голяма степен са и в слабия акумулатор, поне при мен.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Аз имах предвид, че когато върти бавно, първоначалното запалване не става отривисто, а малко като на системи, не говоря за продължителна работа на 3 цилиндъра с последващо "нареждане". Инак нареждането зависи от състоянието на подрегвните свещи и на нафтата, така и от състоянието на самия цилиндър, според мен.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Тази сутрин запали. Показание на дисплея за външна температура- минус 21 градуса в 6:50часа. Снощи свалих акумулатора, за да не се скапе от нередовно каране и студ. Понеже не снимах, затова ще го напиша: моментно покачване на оборотите в момента на запалване-1500об/мин , след което паднаха на 1000об/мин и плавно паднаха до 850об/мин. Обаче 14 км няма загряване- карал съм до 2500об/мин.Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Стартира нормално, както винаги.Между другото за последните 5 години тези температори са абсолютен рекорд.Преди 4 години мисля съм излизал на -18гр.Вчера сутринта обаче беше -21 или -22 - не помня, трябва да погледна снимката.Снимах таблото, беше ми прекалено студено да снимам клип
 И понеже ми писна от това да ми дуднят колко судено щяло да стене, в понеделник набих 3 литра бензин в горивото.Никога до сега не съм го правил но дето казава народа - страх лозе пази!
							
						I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
И аз не бях ама както казах ми писна от прогнози колко щяло да си еме бабата...Пък бензина, колкото и парадоксално да звучи е най-евтин и вършещ работа.Въпреки, че в последните 2 дни гледам закъсали по пътя и бензинови автомобили...Ей това не мога да си обясня - как мамка му може да закъса заради студ бензинов автомобил
 Всъщност... отговорих си.Диагнозатата се нарича "пропан-бутан" - сутрин и аз имам проблем. Със запалката  
							
						I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Тази сутрин запалих, като вчера сутрин, едно към едно с клипчето преди две страници. Нафтата е от ЕКО, от обикновената. Добавки не съм слагал. Като гледам назад, няма JTD дето да не пали, просто му трябва хубава нафта
 .Обаче това систематично не загряване ме полудява. Хайде за г@за си имам отопление, ама волана не се държи. Предното стъкло също бавно се суши. Иначе 2009/2010г. имаше два-три дена в София на по -19 градуса  
  . Миналата година под -11 не се сещам да е ставало.
							
						
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
2010 средата на Декември към 2 през нощта до Сол и Пипер на Попа си беше под -11. Точна дата мога да ти дам утре.nikolce написа:Тази сутрин запалих, като вчера сутрин, едно към едно с клипчето преди две страници. Нафтата е от ЕКО, от обикновената. Добавки не съм слагал. Като гледам назад, няма JTD дето да не пали, просто му трябва хубава нафта
 .Обаче това систематично не загряване ме полудява. Хайде за г@за си имам отопление, ама волана не се държи. Предното стъкло също бавно се суши. Иначе 2009/2010г. имаше два-три дена в София на по -19 градуса  
  . Миналата година под -11 не се сещам да е ставало.
Акумулатор и нафта от проверена бензиностанция. Това е разковничето, според мен.
							
						
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Казвал съм го и в други теми, няма начин охладителната течност да е стигнала 50*С и да нямаш топло в колата. Преди съм си го доказвал, доказах си го и от неделя насам. Хубав радиатор на парното и студ няма да усетиш. 50*С поне при мен се достигат за няколко км.nikolce написа:Обаче това систематично не загряване ме полудява. Хайде за г@за си имам отопление, ама волана не се държи. Предното стъкло също бавно се суши.
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
 


Коментар