Нали беше оправил всичко ?http://www.axm-auto.com/index2.php?b...menkl=1&show=1
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Много странен проблем с Мултипла 1,9 JTD
Collapse
X
-
Явно не съм се изразил правилно. Като смених вложката и си запали нормално. Ама после като дойде вечерта и захладня и пак почна да си прай каквото си знае. Мерси за линка, аз датчика го знам колко струва, ама се чудех дали може да е в него проблема, понеже незнам какво му е устройството и дали може да се влияе от температурата на околния въздух.Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !
Коментар
-
Благодаря за линка. Доколкото разбрах, датчика е податлив на влияние от температурата когато се прецака. Сега остава да разбера къде на мултиплата се намира това чудо и как да стигна до него. Заради странната форма на предницата, мястото под капака е още по оскъдно. Ако я кача на канал дали ще се види къде е ?Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !
Коментар
-
Датчика на коляновия вал (датчик запалване) се намира нейде отдоле на колата
Поне при моето jtd105 достъпа до него беше от канал.
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Съгласен съм, че сигурно има проблем, но как да разбера къде е ? днес я закачих на диагностика и за съжаление според ФЕС всичко си е наред. и пак така, като е топло времето няма проблем. сега чакам да изстине и да сляза да видя ще запали ли или не. и тогава да я закача пак на ФЕС да видя какво ще каже.Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !
Коментар
-
Преди малко намерих реле и го смених, проблема обаче се оказа, че не е и в него. Значи клемореда и релето отпадат. Предпазители също отпадат, тъй като всички са здрави. сега е на ред датчика на коляновия вал. И като го сменя и него и ако не се оправи, я зазимявам и ще ходя пеша.Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !
Коментар
-
Абе то не е банално ама... проверих го. Той е сравнително нов, замерих го, напрежението си е нормално, клемите са почистени и намазани с технически вазелин. За релето.... странното е, че реотанчето започна да мига след като смених релто. Но и това което сложих е работещо, тъй като го свалих от работещ автомообил. Абе както казва жената, имаме си дух в колата. Това реле от къде взема управление? Може ли да има някаква връзка с имобилайзера? и ако може, има ли някакъв начин да го заобиколя имото?Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !
Коментар
-
Тъй като използвам принципа на пробата и грешката, установих, че когато дам на контакт и не ми светнат лампите, същото това реле не включва. Естествено, сетих се, че може да има проблем с управлението на релето, ама като незнам кои и от къде го управлява, реших, че е възможно самото реле да е дало фира и да включва когато то си реши. Та за това реших, че най лесно ще е като пробвам с друго реле. Сега вече знам, че проблема не е в релето и почвам да търся кои и от къде го управлява. И по важното, как го управлява.Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !
Коментар
-
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=62080 мисля, че при теб е същото реле, но не ти е там проблема !!!F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар