Колеги помагайте купих си типото преди няколко дена със следния проблем пали но трябва да държиш на стартер доста след като запали пуши много черен дим и няма мошност най много до 3000 оборота след като поработи 20 30 сек и угасва само сякаш горивото и свърша после палиш и пак угасва забелязах че болчето за обезвъздушаването на горивния филтър е лепено със силикон и филтъра е нов има ли вероятност да има въздух в системата също така мотора е много шумен
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Типо 1.9тди пали трудно и гасне
Collapse
X
-
Re: Типо 1.9тди пали трудно и гасне
Това което можеш да направиш е смяна на свещи и смени част от маркучите с прозрачни за да видиш дали има въдух. Смени и нафтата или долей за да си сигорен че не е от нея. Аз си сложих и ръчна помпа за нафтата-помага. Това ако не помогне отивай на майстор. Аз съм с помпа лукас и неделя я центроваха. Оказа се че може би при смяна на ангренажа е загубила центровка. Колата пушеше бял пушек сутрин докато загрее,след това подържаше пък по-високи обороти.Майстора не се изказа добро мнение за помпи Лукас,давали много ядове и при тези стари коли. Не знам.Patlaka написа:Колеги помагайте купих си типото преди няколко дена със следния проблем пали но трябва да държиш на стартер доста след като запали пуши много черен дим и няма мошност най много до 3000 оборота след като поработи 20 30 сек и угасва само сякаш горивото и свърша после палиш и пак угасва забелязах че болчето за обезвъздушаването на горивния филтър е лепено със силикон и филтъра е нов има ли вероятност да има въздух в системата също така мотора е много шумен
-
Re: Типо 1.9тди пали трудно и гасне
Това което можеш да направиш е смяна на свещи и смени част от маркучите с прозрачни за да видиш дали има въдух. Смени и нафтата или долей за да си сигорен че не е от нея. Аз си сложих и ръчна помпа за нафтата-помага. Това ако не помогне отивай на майстор. Аз съм с помпа лукас и неделя я центроваха. Оказа се че може би при смяна на ангренажа е загубила центровка. Колата пушеше бял пушек сутрин докато загрее,след това подържаше пък по-високи обороти.Майстора не се изказа добро мнение за помпи Лукас,давали много ядове и при тези стари коли. Не знам.Patlaka написа:Колеги помагайте купих си типото преди няколко дена със следния проблем пали но трябва да държиш на стартер доста след като запали пуши много черен дим и няма мошност най много до 3000 оборота след като поработи 20 30 сек и угасва само сякаш горивото и свърша после палиш и пак угасва забелязах че болчето за обезвъздушаването на горивния филтър е лепено със силикон и филтъра е нов има ли вероятност да има въздух в системата също така мотора е много шумен
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар