Виделин Райчинов написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
помпа високо наляагане 2.4JTD
Collapse
X
-
Ама вие видяхте ли логовете изобщо?Помпата си държи налягане и във високите и в ниските.Колегата е казал че проблемът се появява между 2500-3000 оборота.И колата не гасне заради губене на налягане във високите
Колата гасне заради пракалено високо налягане.Исканото е 1200 бара а реалното 1500 бара
Това скапана помпа ли е
Просто рейл сензорът реже компа при налягане дори 10-15 бара над 1500 бара.И ето какво значи въпросната грешка P0191 - Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Range/Performance . Който знае английски да си го преведе,който не знае-google translate.Разбира се аз не съм 100% категоричен като вас с колегата @2she и не изключвам да има и някакъв проблем с помпата.Просто при така дадената информация-помпата остава на заден план според мен.Това са лично мои виждания и никого не ангажирам с тях.Поздрави
-
janyboy написа:Ама вие видяхте ли логовете изобщо?Помпата си държи налягане и във високите и в ниските.Колегата е казал че проблемът се появява между 2500-3000 оборота.И колата не гасне заради губене на налягане във високитеВиделин Райчинов написа:При проблемна помпа се губи налягане във високите обороти, следователно колата гасне!Абсолютно винаги при тези симптоми, грешката в ЕКУ-то е Fuel Rail Pressure!
Колата гасне заради пракалено високо налягане.Исканото е 1200 бара а реалното 1500 бара
Това скапана помпа ли е
Просто рейл сензорът реже компа при налягане дори 10-15 бара над 1500 бара.И ето какво значи въпросната грешка P0191 - Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Range/Performance . Който знае английски да си го преведе,който не знае-google translate.Разбира се аз не съм 100% категоричен като вас с колегата @2she и не изключвам да има и някакъв проблем с помпата.Просто при така дадената информация-помпата остава на заден план според мен.Това са лично мои виждания и никого не ангажирам с тях.Поздрави 
Уважавам мислещите хора!!!! Те винаги стигат до истината!!!
Коментар
-
Я чакай сега, аз ли недовиждам или ..... Къде видя и в двата лога налягане 1500бара, че то и 2-ъти???janyboy написа:....Помпата няма какво да я коментирам.Като се загледах по-обстойно в първия лог и видях на 2 места че има записано налягане 1500 бара
Ето защо ти гасне.По софт лимитъра на
За 5-и път гледам всичките логове и никъде не видях по голяма стойност от 1370бара!?
ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
Абе,чакам аз,чакамВиделин Райчинов написа:Я чакай сега, аз ли недовиждам или ..... Къде видя и в двата лога налягане 1500бара, че то и 2-ъти???janyboy написа:....Помпата няма какво да я коментирам.Като се загледах по-обстойно в първия лог и видях на 2 места че има записано налягане 1500 бара
Ето защо ти гасне.По софт лимитъра на
За 5-и път гледам всичките логове и никъде не видях по голяма стойност от 1370бара!? 
Виж първия лог 2.4 JTD log ред 138 и 215
Ако трябва няколко пъти го виж.
Коментар
-
Да прав си видях го!Аз не довиждам нещо!janyboy написа:Абе,чакам аз,чакамВиделин Райчинов написа:Я чакай сега, аз ли недовиждам или ..... Къде видя и в двата лога налягане 1500бара, че то и 2-ъти???janyboy написа:....Помпата няма какво да я коментирам.Като се загледах по-обстойно в първия лог и видях на 2 места че има записано налягане 1500 бара
Ето защо ти гасне.По софт лимитъра на
За 5-и път гледам всичките логове и никъде не видях по голяма стойност от 1370бара!? 
Виж първия лог 2.4 JTD log ред 138 и 215
Ако трябва няколко пъти го виж. 
п.п Съгласи ме, колегата да слага един регулатор и да покара известно време с него и да сподели дали пак гасне!
ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
Тя грешката е ясна-Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Range-накратко рейл сензорът е извън обхват.И сензора е ясен.Просто той си мери до 1500 бара.Много колеги като си мапват колите и искат да карат на 1550-1600 бара си слагат 1800-баров сензор.Защо?Защото софтуерно мога да му задам и 1600 бара и теоритично помпата би могла да ги достави,но ако сензорът мери до 1500 бара не става.Колата гасне.Обаче каква е причината да има налягане 1500 бара и повече при искано 1200-1250бара в случая?"Веригата" помпа-регулатор-рейл сензорAirfan написа:Аз пък подозирам датчика за налягането в рейката и точно това е грешкатаP0191 - Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Range/Performance
Проблемът е хардуерен.Регулатор.Но това си е чиста спекулация от моя страна.
Колегата да пробва с изправен регулатор,ако проблемът остане,пробва с изправен рейл сензор и така.Принципа на изключване ще свърши работа.
Коментар
-
Е стига бе колега, ти намери какво да кажеш!genko1982 написа:колега,махни буксата на дебитомера и покараи малко така,при мен беше същата грешка и какво ли не смених,сега карам с откачена букса и колата не гасне
И това ли е според теб решението на проблема???Да караш с откачен дебитомер и колата да не гасне!?
ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
може да ти е смешно колега,но аз сам сменил помпата с реглатора,датчика на реила,опитвах и с друг комп и пак си гаснеше като я настъпя,дадох над 1000лв за диагностики и части,докато накрая не реших сам че може да не и достига въздух и да компенсира и вкарва повече гориво и да не пръсне мотора изгасва,изключих дебитомера и спря да гасне колкото и да я настъпвам;не казвам да се кара с изключен а просто да пробва може тои да дава грешна информация
Коментар
-
Не вярвам проблема да е от него защото знам как работ, като го исключиш дебитомера флиза в авариен режим и замръзва на 700mg/i това означава при 2.4JTD 12 милиграма по малко гориво се пръска сответно дебита на помпата намаля.Преди като ми пренадуваше турбината имах проблеми с дебитомера, забелязвах турбото като надвиши 1.4bar. дебитомера флизаше в авариен режим и като си дръпна крака от педала на гаста и отново като я натисна и се оправяше,записваше грешка за дебитомера. Но пренадуването го оправих сега нямам тази грешка за дебитомера.Ще пробвам всепак да видя какво ще стане.genko1982 написа:може да ти е смешно колега,но аз сам сменил помпата с реглатора,датчика на реила,опитвах и с друг комп и пак си гаснеше като я настъпя,дадох над 1000лв за диагностики и части,докато накрая не реших сам че може да не и достига въздух и да компенсира и вкарва повече гориво и да не пръсне мотора изгасва,изключих дебитомера и спря да гасне колкото и да я настъпвам;не казвам да се кара с изключен а просто да пробва може тои да дава грешна информация
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар