Здравейте!Купих термостат бехр 83 градуса, сложих го в маркуча и сега като карам минава леко над средната дълга чертичка, нормално ли е това?Колата е Мареа Тд-100. вижте снимките>>
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
След смяна на термостат- май прегрява!
Collapse
X
-
Ето една съществена грешка, която и аз допуснах при монтажа. Не се монтира във тоя маркуч а в десния, който е изходящ. Аз също, в началото го бях монтирал там и се подведох заради положението на оригиналния термостат. По този начин, течноста не пренинава през сензора му, който не се загрява достатъчно и отваря със закъснение /на доста по-висока температура/. Монтира се в маркуча отдясно на снимката.Fiat Marea TD100
-
iuly_vn написа:Valioo, я да си лягаш и да не пипаш колата на баща си.. Всичко е нормално и изпробвано. :DValiosport написа:
Това не е нормално 
Това, че ти пипаш колата на баща си не означава, че и аз го правя нали
Баща ми си има Форд до който не се доближавам дори
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
То на снимката, хич не е нормално. Аз, с почти 25 г. стаж като шофьор, се стряскам от показания над средата. Щото не веднъж, съм брал ядове от прегрявания. Казвам го не за друго, ами само да споделя опит. Хич не ме кефят температури, над нормалното, та дори и само отчетени според таблото. Освен това, термостата от снимката на колегата е монтиран на неправилното място. Тоест не отваря на време. Автора най вероятно, се е водил по темата за ЖТД. Но там на снимките е объркващо, поради разположението на маркучите, което се различава от ТД мотора.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Колега iuly_vn ако приемем показанията на таблото за меродавни,то те едва ли са се променили с промяната на вида термостат.Пет градуса едва ли ще объркат нещо освен към икономичност.Всички коли които съм имал и карал съм се старал термостатите им да отварят ,където аз желая -поне 90 градуса-. Стигал съм до там да подлагам на тарелката 3мм тинол за да го постигна. Освен това моторите винаги са ми завити с дебело кече а сега и с микропореста гума -нали сме 21 век :D -и зима и лято не съм прегрявал мотор.Това го казвам от 32 годишен опит и ,,ебаване,, с автомобили и двигатели.Няма да е лошо да се срещнем и поговорим някога-винаги с удоволствие чета постовете ти :DУмные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100
Коментар
-
Това да се срещнем и да говорим на тая тема е добре. Тук обаче искам да поясня нещо. Не казвам че мотора на автора е прегрял или че това малко отклонение на стрелката е критично. Просто подчертавам, че е монтирал термостата на неправилното място. Тоест на снимката съм посочил къде се монтира неоригинален термостат от Рено, със стрелка. Така монтираният термостат, посочен от автора, не би функционирал правилно. При мен въобще не отваряше, защото в началото /още като купувах колата/ го монтирах по същия начин, като се подведох от това , че недоогледах оригиналния, а само се ориентирах по снимките на JTD -мотора от подобна тема във форума. Всъщност още в началото ми бе ясно, че така монтиран термостат няма да работи коректно, но реших да пробвам. Едва след тая проба се убедих кое е правилното му място, а именно на изходящия маркуч от снимката по-горе, монтиран в посока със сензора си към двигателя. Вече 2 години съм много доволен. Пожелавам успех!кроко61 написа:Колега iuly_vn ако приемем показанията на таблото за меродавни,то те едва ли са се променили с промяната на вида термостат.Пет градуса едва ли ще объркат нещо освен към икономичност.Всички коли които съм имал и карал съм се старал термостатите им да отварят ,където аз желая -поне 90 градуса-. Стигал съм до там да подлагам на тарелката 3мм тинол за да го постигна. Освен това моторите винаги са ми завити с дебело кече а сега и с микропореста гума -нали сме 21 век :D -и зима и лято не съм прегрявал мотор.Това го казвам от 32 годишен опит и ,,ебаване,, с автомобили и двигатели.Няма да е лошо да се срещнем и поговорим някога-винаги с удоволствие чета постовете ти :D
П.П. Иначе, аз не съм любител на по-високите температури. Имам си основания за това, които не мисля да излагам тук. Даже винаги слагам малко по-"студен" термостат. Може би защото дълги години търкалях едно Дукато, тон и шестотин полезен товар, с 2.5 тона ежедневно и с пълна газ. Зиме лете - нон стоп. Много корава машина, но издаде багажа без стонове /без каквито и да е признаци/ след като го продадох. Жалко, щото счупи бутало, при новия си собственик, от което не ми стана никак приятно.
Fiat Marea TD100
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар