Здравейте колеги,за първи път пиша тук, защото до сега не съм имал проблеми с работното ми магаре (фиориното).Само, че от около седмица започна капи нафта от помпата при при изгасено положение. (Само да вметна, че колата стои на един баир надолу, ама там си стоеше през последните 2 години).Освен, че капе не виждам никаква друга разлика - пали си на четвърт, и няма разлика във вървежа.Замислих се, че може да е тръбата или каквото е там с нафтата от резервоара, ама нещо не мога да я видя....Та от тази гледна точка питам, ако може да ми препоръчате някой майстор, на който му се занимава със 20 годишен дизел и да е свестен (до колкото може да се каже). До сега пробвах с двама, ама не им се занимаваше с толкова стара кола....Мерси много за помощта.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нафтова помпа на Фиорино 1.7D
Collapse
X
-
Най-вероятно е уплътнителя на ускорителния вал(рейката).Лошото е че като я отворя намирам толкова износени неща че се чудя как да убедя клиента че трябва да се сменят.Става въпрос за лагерната втулка и самия ускорителен вал.Другото е комплект уплътнители и семеринг и доста труд по монтаж демонтаж на ГНП и ремонта на самата помпа.Успех!!!
Коментар
-
Мерси много за отговора, това звучи страшно направо :D , долу горе цялата работа, ако се окаже точно това колко излиза?Колега, ти гледам че с в Ямбол, да знаеш някой в София, който може да се занимава с тези неща?specialista написа:Най-вероятно е уплътнителя на ускорителния вал(рейката).Лошото е че като я отворя намирам толкова износени неща че се чудя как да убедя клиента че трябва да се сменят.Става въпрос за лагерната втулка и самия ускорителен вал.Другото е комплект уплътнители и семеринг и доста труд по монтаж демонтаж на ГНП и ремонта на самата помпа.Успех!!!
Коментар
-
Има и куриери и знам че колегата specialista, е добър в знанаята. Много хора от форума, а и не само са доволни от него. Според мен не търси друг сервиз и да се впускаш в приключения и разходи, а колегата от Ямбол.todorakiggg написа:Мерси много за отговора, това звучи страшно направо :D , долу горе цялата работа, ако се окаже точно това колко излиза?Колега, ти гледам че с в Ямбол, да знаеш някой в София, който може да се занимава с тези неща?specialista написа:Най-вероятно е уплътнителя на ускорителния вал(рейката).Лошото е че като я отворя намирам толкова износени неща че се чудя как да убедя клиента че трябва да се сменят.Става въпрос за лагерната втулка и самия ускорителен вал.Другото е комплект уплътнители и семеринг и доста труд по монтаж демонтаж на ГНП и ремонта на самата помпа.Успех!!!Fiat Marea TD100
Коментар
-
Сигурно е така, виждам че колегата е много уважаван, само че аз имам проблем от гледна точка на време за разглобяване, инструменти, после обезвъздушаване и т.н....iuly_vn написа:Има и куриери и знам че колегата specialista, е добър в знанаята. Много хора от форума, а и не само са доволни от него. Според мен не търси друг сервиз и да се впускаш в приключения и разходи, а колегата от Ямбол.todorakiggg написа:Мерси много за отговора, това звучи страшно направо :D , долу горе цялата работа, ако се окаже точно това колко излиза?Колега, ти гледам че с в Ямбол, да знаеш някой в София, който може да се занимава с тези неща?specialista написа:Най-вероятно е уплътнителя на ускорителния вал(рейката).Лошото е че като я отворя намирам толкова износени неща че се чудя как да убедя клиента че трябва да се сменят.Става въпрос за лагерната втулка и самия ускорителен вал.Другото е комплект уплътнители и семеринг и доста труд по монтаж демонтаж на ГНП и ремонта на самата помпа.Успех!!!
Коментар
-
Re: Нафтова помпа на Фиорино 1.7D
Ремонт на дизели гр. София. 1. 0888247630 - Агоп. Намира се след гара Искър 2. 0877246070 - Гриша Д.Богоров 3, Денчо - 08864022222 - кв. Левски 4. Виктор - 0898470629 - Бакърена фабрика 5. Генчев - 0888930594 - Ботевградско шосе Не съм сигорен за валидноста на GSMtodorakiggg написа:Здравейте колеги,за първи път пиша тук, защото до сега не съм имал проблеми с работното ми магаре (фиориното).Само, че от около седмица започна капи нафта от помпата при при изгасено положение. (Само да вметна, че колата стои на един баир надолу, ама там си стоеше през последните 2 години).Освен, че капе не виждам никаква друга разлика - пали си на четвърт, и няма разлика във вървежа.Замислих се, че може да е тръбата или каквото е там с нафтата от резервоара, ама нещо не мога да я видя....Та от тази гледна точка питам, ако може да ми препоръчате някой майстор, на който му се занимава със 20 годишен дизел и да е свестен (до колкото може да се каже). До сега пробвах с двама, ама не им се занимаваше с толкова стара кола....Мерси много за помощта.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар