Tornado написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Монтиране на буусметър на Мареа ТД 100 впечатления.
Collapse
X
-
Blow off се слага на турбо бензинки.Blow off служи да разтовари/изпусне налягането при отпускане на педала на газта и по този начин пази турбината от обратното налягане,което при голями надуви може да е фатално за турбината.Бууст контролера е съвсем различно нещо.Този точно дето си го дал в линк-а е пълен боклук и те съветвам да не си взимаш такъв.Като цяло избягвай бууст контролери от типа "bleed off" какъвто е този от линк-а.Вземи си контролер тип "gated" като този (на снимката).А можеш и сам да си направиш такъв.Има писано доста в нета за видовете механични контролери и за техните + и - .
-
Аз съм с такъв бууст-контролер вече 6 месеца и нямам проблеми с него.Имам и Blow off обади се някой път като идваш до Карлово да ти покажа за какво става въпросTornado написа:Стана ми ясно вече.Универсален Бууст регулатор - ръчен http://racing-mania.com/browse/produ...+rach%D0%B5nА с Blow off Valve ще стане ли?http://racing-mania.com/browse/produ...asht+Klapan+M2
BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
E46 320D
Коментар
-
Ако на Мареа ТД 100 маркуча от кулера до колекторите се подмени с алуминиева тръба ще се подобри ли до някаква степен пълненето защото с този гумен маркуч с диаметър 50 мм. и то си е лаг доста повече отколкото в кулера?В интерес на истината очаквах в тази тема да се включат доста повече колеги запознати с дизела,турбините и какво ли не ама явно не.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Nero_ написа:Защо не пробваш да затапиш уейст гейта само за проба. Може да му е омекнала пружината. Само че този тест го прави внимателно да не пръснеш турбото.Силно ме съмнява да не прави налягане от липса на газове, по скоро е проблем с байпаса или самото турбо. Но все пак някой по-компетентен да каже.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Моят клапан на турбото си има гайка за регулиране. Не знам защо при Торнадо, липсва такава. Поне по спомен така си мисля. Утре ще проверя за по сигурно. И още нещо. Тоя блоу офф като отваря, и турбината се е развъртяла до 80 000 об. да речем, то тя няма ли да влезе в свръх обороти. Щото ще остане без товар в нагнетателната си част. Което пък би било вредно за лагерната и втулка и ос.С алуминиева тръба ще се промени пълненето към по-добро, но не очаквай забелижима разлика. Друго би било, ако отворите в смукателя и главата са чисти, клапаните правилно регулирани и припаснати. Тогава ще се върнат някои кончета, а и разхода ще спадне.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Само за съскане-гъзария!Nero_ написа:А аз може ли да попитам, на какъв принцип работи този блоуоф, без наличието на дросел? Ако може и клипче със звука, че много се заинтригувах.
http://www.youtube.com/watch?v=ZiSgzJ2h4HU
ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
Честно казано никак не е лошо, забавлява ме. А как работи в крайна сметка?Виделин Райчинов написа:Само за съскане-гъзария!
http://www.youtube.com/watch?v=ZiSgzJ2h4HU
Коментар
-
Съскаш ако искаш и ако настъпваш повечко нали?specialista написа:Настройва се на определено налягане и тъй като се постига такаво че и по голямо клапана отваря и съскаш от светофар до светофар :DFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Да, то съска след 2000об!Най-хубаво се чува на 3500об.Tornado написа:Съскаш ако искаш и ако настъпваш повечко нали?specialista написа:Настройва се на определено налягане и тъй като се постига такаво че и по голямо клапана отваря и съскаш от светофар до светофар :D
2she може да каже!
ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар