искам да питам?знае ли някои сервиз за нафтови помпи лукас
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ремонт на нафтова помпа лукас
Collapse
X
-
Какъв е проблема колега????Ако искаш пиши на лични!Може и тук да обсъдим проблема.Не се шашкай от разтоянията има куриери за тази работа :D :D :D Как е по Дунава???Щом питаш за Лукас значи си с ТД100,нали!Няма тайни.Има само малки проблеми за собствениците им.Идва зима да знаеш,посрещния готов!Успех!!!
Коментар
-
Какво да пишем за помпата зависи какво искаш.Нова ако я намериш в ибей е около 600 паунда.Ремонта може да излезе около 300-400 ,но забравяш за нея задълго.Този Лукас се монтира на много марки автомобили така ,че няма голямо значение дали ще протече на Форд,Пежо или Фиат.Същата работа е и при Бош.О-пръстените и мембраните на всички помпи рано или късно се опичат и започват да правят проблем на целия възел.marin4o написа:Пишете нешто за помпатаFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Колега, да ми кажеш къде е този сервиз, аз имам проблем с течаща помпа на Фиорино 1.7 D? (Пуснал съм и тема за товаdark_poison_bg написа:Колега и аз имах същия проблем миналия месец първо протече авансаторния клапан и го смених с нов, а след това и помпата, за 280 лв ми направиха ремонта на помпата в един сервиз в София и вече е чук иначе преди това течеше като лейка :D
)
Коментар
-
Добре де... защо цените за ремонт са толкова високи? Ремонтните комплекти са много скъпи, инструментите с които се отваря, или самата работа е пипкава и крайно специфична? Надявам се, колегата specialista да ми отговори. Не го приемай, като заяждане, напротив! Просто любопитство!
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Като ми правиха моята помпа частта струваше 250-тина лв 5 - 10лв гумички и уплътнения останалото до 450лв са труд и диагностики.Помпата ми е правена в едно село до Радомир.Vladim написа:Добре де... защо цените за ремонт са толкова високи? Ремонтните комплекти са много скъпи, инструментите с които се отваря, или самата работа е пипкава и крайно специфична? Надявам се, колегата specialista да ми отговори. Не го приемай, като заяждане, напротив! Просто любопитство!
Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100
Коментар
-
Освен всичко друго и стенда е много скъп. Ако сервиз е инвестирал в качествен стенд, то тук говорим за суми от три -четери до над 200 хил лв. Защото не е само да смениш гумичките, ами има и наколко зони с налягания за регулиране, като и подържана температура и вискозитет на течноста. Освен това се регулират и куп други неща. Всичко това без стенд е невъзможно. Освен ако не говорим за някой дизелджия, който се е преклалифицирал от тракторист в ТКЗС в майстор със съмнителен опит. Точно затова и повечето сервизи не обичат да ремонтират помпи Лукас.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Колега, възможно ли е да имам помпа LUCAS и да съм 1.7Д (чист дизел) Ако е така имам няколко въпроса които може и на лична да обсъдимspecialista написа:Щом питаш за Лукас значи си с ТД100,нали!Няма тайни.Има само малки проблеми за собствениците им.
Нещо ме съмнява тая моята помпа!
CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
По добре я снимай че да не гадаем каква е помпата и сподели какъв е проблема!mancuzo написа:Колега, възможно ли е да имам помпа LUCAS и да съм 1.7Д (чист дизел) Ако е така имам няколко въпроса които може и на лична да обсъдимspecialista написа:Щом питаш за Лукас значи си с ТД100,нали!Няма тайни.Има само малки проблеми за собствениците им.
Нещо ме съмнява тая моята помпа!
Коментар
-
Него приемам като заяждане,консумативите са скъпи а самата работа е мръсна ,пипкава,неблагодарана и не доходно ако си мислиш това.Просто е ниша в който за да се развиваш трябва голяма инвестиция търпение(щото си като чесовникар) при сгобяването и разглобяването,в същото време всичко около теб е нафта(мирише,мазно е,мръсно е).Грешката винаги е за твоя сметка и си длъжен да я откриеш на стенда ако има такава иначе после гимнастика.Това че се наемам да сваля помпа от колата и да я кача е допълнително блъскане за да стане всичко както трябва.Абе като се замисля бих желал по друг начин да си вадя хляба.Сага пиша тук и от ръцете ми лъха миризма на нафта,а съм се къпал!Поздрави!!!Vladim написа:Добре де... защо цените за ремонт са толкова високи? Ремонтните комплекти са много скъпи, инструментите с които се отваря, или самата работа е пипкава и крайно специфична? Надявам се, колегата specialista да ми отговори. Не го приемай, като заяждане, напротив! Просто любопитство!
Коментар
-
Аз правих моята Лукас на Форда в сервиза в Красно село, намира се зад автобусното депо на ул.Житница...Двама-трима старци са в този сервиз и съм доволен от тях, вече около две години и около 50-60 хил.км. не е мръднала помпатаtodorakiggg написа:Колега, да ми кажеш къде е този сервиз, аз имам проблем с течаща помпа на Фиорино 1.7 D? (Пуснал съм и тема за товаdark_poison_bg написа:Колега и аз имах същия проблем миналия месец първо протече авансаторния клапан и го смених с нов, а след това и помпата, за 280 лв ми направиха ремонта на помпата в един сервиз в София и вече е чук иначе преди това течеше като лейка :D
)
M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар