знам че това не е място, но да попитам,значи след смяна на на вс. о-пъстени т.е ремонт на помпата, след известно време почна да ми вдига оборотите сама,в смисал като сменям предавките,а някой път и на празен ход. Нямам проблеми с въздух в горивото,бях ремонтирал и авнсатора ,да ли е вазможно всичко това да е от некачествен ремонт на самата помпа или нещо друго?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Теч от нафтена помпа FIAT BRAVO 1.9 TD
Collapse
X
-
Ако действително си сигурен че няма въздух, то вече съм описал проблема. И той не е в помпата, а в настройките за празня и ход. Ще ти пратя линк към темата, в която съм описал коректните настройки.djo8 написа:знам че това не е място, но да попитам,значи след смяна на на вс. о-пъстени т.е ремонт на помпата, след известно време почна да ми вдига оборотите сама,в смисал като сменям предавките,а някой път и на празен ход. Нямам проблеми с въздух в горивото,бях ремонтирал и авнсатора ,да ли е вазможно всичко това да е от некачествен ремонт на самата помпа или нещо друго?Fiat Marea TD100
Коментар
-
Ето и линк към темата, провери за коректни настройки, съгласно снимката: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...r=asc&start=15Fiat Marea TD100
Коментар
-
Колкото до по-горе описаното, то вече ти го казаха. Динамото е под помпата и има известен риск да се запалиш, от искренето на четките му, въпреки че те са изолирани. Течове са недопостими, колега!dark_poison_bg написа:да яко смърди на нафта в колата като пусна парното, еми ще се прави няма начин а питам дали няма нещо да се прецака щото чух, че някво динамо се намирало до помпата близо и то можело да се скапе от тоя теч ...Fiat Marea TD100
Коментар
-
Благодаря iuly_vn но сам го правил,можеби не сам се изразил правилно това явление с оборотите не го прави постоянно , а от време на време.Както си спомел в другата тема закачихя и на виза -няма нищо и за това най-вече се самнявам в качествения ремонт на помпата, но пак ще пробвам с настройките на празния ход и пак благодаря за подсещането
:D
който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD
Коментар
-
Хм, има го и това например- ако са използвани некачествен кит уплътнители при ремонта на помапата и от там да влиза въздух в самата помпа, но пък конкретно в помпата няма вакум за да засмуква, а налягане. Освен във входния и тракт, като входящия горивопровод или пък в тракта и за входа на гориво във нагнетателния елемент, или пък в отсичащия и клапан. За това може да се помоли колегата Specialista, за по компетентен отговор. Той е майстор с главно М на помпите, а и не само на тях по дизела. Съветвам те да се консултираш и с него. Провери пак настройката за празня ход и по-специално на растоянието между петата на лоста и самия лост от 2 мм, по снимката в линка. Ако не е от това, то или има въздух или проблем в самата помпа. Ако проблема не в гореописаното, то най вероятна причина е в износване на хлабините в лостовете за управление в помпата или заяждане на тия механизми. Всичко е свързано с оглед и да се пипне с ръка на място от специалист.djo8 написа:Благодаря iuly_vn но сам го правил,можеби не сам се изразил правилно това явление с оборотите не го прави постоянно , а от време на време.Както си спомел в другата тема закачихя и на виза -няма нищо и за това най-вече се самнявам в качествения ремонт на помпата, но пак ще пробвам с настройките на празния ход и пак благодаря за подсещането
:DFiat Marea TD100
Коментар
-
Ми що не са разбереш с него, да му я пратиш по куриер. После ще трябва да я монтираш и да направиш зацепването на ремъка.dark_poison_bg написа:кофти specialista се намирал в Ямбол, дайте някакви идеи за сервиз в София
и дали е възможно да намеря ремонт под 300 лв. за тая смяна на уплътненията на помпата
Fiat Marea TD100
Коментар
-
Няма кой да я свали и после да я слага, а и той ми даде ценоразписа при него ще ми излезе малко по-скъпичко тоя тук в София ми иска 300 лв. аз тарся някой да ми свърши тази работа за 200-250 лв., един човек ми каза че за 190 са му направили тоя ремонт ама във Варна и аз тарся нещо по евтино с тия кинти е кофти положението
FIAT BRAVO 1.9 TD 100
Коментар
-
Всички изброени проблеми си имах и имам и аз... Първо замина въпросния авансатор,който незнам защо (аз си го купувах) на мен ми излезе 160лв.+15 лв. труд,т.е. доста по евтино,не вярвам да имат кой знае каква разлика ...После течове от помпата,които станаха толкова големи,че колата накрая изпуши както си я карах - ремонта ми излезе 70 лв. - смяна на някаква гарнитурка и пръстенчета и течът спря,но естествено замина алтернатора и се изръсих 100-так за 2-ра употреба,както и 40лв. за труд... От цялата тази история и на мен ми се вдигнаха оборотите до 1100 на празен ход,за тях ще погледна сега линковете,които сте дали,дано помогнат,че не останаха пари за майстори...По компетентните се изказаха по темата и дано са ти помогнали , аз реших да споделя кое колко ми е излязло,в случай,че решиш да ходиш по майстори като мен,понеже проблемите са идентични с моите . Успех
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар