Какво стана колега със загряването и грешката? Някакво развитие? Аз като се сдобих с Мултиплата (на 22.09.) също мислих, че бавно загрява, но явно е било поради хладното време, сега загрява достатъчно бързо поради по-високите температури най-вероятно... А евентуално НЕзагряване е възможно да е от постоянно отворен термостат - имах такъв проблем с Алфата преди време и след смяна на термостата всичко си дойде на мястото.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как се обезвъдушава охладителната с-ма на Фиат Мултипла 1.9
Collapse
X
-
в понеделник ще сменя термостата майсторът който ще го смени ми каза че след като се смени и колата работи при нормална температура ще разберем дали трябва да се смени и някакъв датчик който според него не работи и за това излиза и съобщението за перката на вентилатора. А относно абс грешката смених накладки отпред и установих че от дясно въобще няма кабел за датчика а отляво буксата на датчика нещо е преправяна и е лепено със силикон ще пада работа и там но трябват и среддства та ще остане за друг път. за съединителя на климатика ще е на пролет като му дойде времетоnmushnikov написа:Какво стана колега със загряването и грешката? Някакво развитие? Аз като се сдобих с Мултиплата (на 22.09.) също мислих, че бавно загрява, но явно е било поради хладното време, сега загрява достатъчно бързо поради по-високите температури най-вероятно... А евентуално НЕзагряване е възможно да е от постоянно отворен термостат - имах такъв проблем с Алфата преди време и след смяна на термостата всичко си дойде на мястото.MULTIPLA 1.9 JTD 115PS
Коментар
-
То датчика може да се измери, предполагам и оттам да се разбере дали е за смяна. А за накладките - и на мен на Алфата преди като ми сменяха предни накладки ми бяха изскубнали кабелчетата, които отчитат износването им - защо? никой не знае! МАЙСТОРИ!!!!!Fiat Multipla 1.9jtd 81 kW - м'глата, вече с полиуретан
Коментар
-
кабелите на накладките са си на място но кабелите които идват от абс от едната страна въобще няма а от другата буксата е за смяна . Колега ти с кое табло си по точно температурата на мотора как ти я показва със стрелка ли е или дигитално. при мен е дигитално и ме интересува колко чертички трябва да изпълва при нормална температура на мотораnmushnikov написа:То датчика може да се измери, предполагам и оттам да се разбере дали е за смяна. А за накладките - и на мен на Алфата преди като ми сменяха предни накладки ми бяха изскубнали кабелчетата, които отчитат износването им - защо? никой не знае! МАЙСТОРИ!!!!!MULTIPLA 1.9 JTD 115PS
Коментар
-
Нормално е да показва 2.Лятото при градско шофиране или работа на обороти на място светват 3.ivailonikiforov написа:... при мен е дигитално и ме интересува колко чертички трябва да изпълва при нормална температура на мотораAR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
точно за същото става дума при мен стига максимум до втората черта и парното духва съвсем леко топъл въздух. Преди малко закарах колата при майстора и се надявам до вечерта да има резултат с новия термостат. ще питам пак ако може за качването на снимки как става че доста съм невеж в тая областnmushnikov написа:Става дума за това над знака с термометърчето в дясно (на снимката са две чертички - хоризонтални).MULTIPLA 1.9 JTD 115PS
Коментар
-
натискаш бутона "Бърз отговор" - пишеш съобщението - натискаш бутон "Преглед" (намира се до "Прати") - надолу има "Добавяне на файл" - от "Разглеждане..." избираш снимката (трябва да е максимум с размер 800Х600) - отдолу има място за коментар на снимката - натискаш "Добави файл" - после ако искаш да си видиш съобщението натискаш "Преглед" - и накрая "Прати".Fiat Multipla 1.9jtd 81 kW - м'глата, вече с полиуретан
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар