Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Свърши ми нафтата и повече не иска да пали!Моля помогнете

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Свърши ми нафтата и повече не иска да пали!Моля помогнете

    Първа кола ми е браво 1.9 TD и днес ми свърши нафтата,понеже и индикатора за нафтата и той се ебава нещо!Та днес като ми свърши налях и 4 литра и почнах да я обезвъздушавам и почнаха едни опити несполучливи да запали!Пали изфорсирва се до 3 000 оборота и спира.Не иска да работи сама!След тва я оставих за два часа като отидох и налях още 4 литра и за учудване вече не искаше дори да качва нафта горе във филтъра!Моля ако някой знае нещо за проблема да сподели!Аз мисля че взима от някъде въздух,защото гледам че едното маркуче е леко нацъфкано и може и от там да взима въздух!Моля за съвети!Пък то се е видяло че ще я карам на маистор ама да знам за какво да се подготвям!Благодаря предварително!

    #2
    колега помпа ли крушата зад помпата дето е.трябва да помпаш на угасен двигател докато стане твърда,усеща се разликата.успех
    alfa romeo 145 1.3 boxer-моята гордост
    fiat bravo TD100-печката на брата

    Коментар


      #3
      Майстора ще направи това което и ти сам можеш и ще ти вземе пари.Щом припалва нямаш нищо сериозно.Макар и трудничко извади горивопровода от крушата откъм страната на резервоара/тя пропуска само еднопосочно/и го продухай докато чуеш да бълбука в резервоара.Така и така си с малко гориво ако имаш време си изчисти и сондата в резервоара,особено ако ти се сплесква крушата.Краен вариант-подмяна на горивн.маркучи спрозрочни зза да видиш откъде влизавъздух.Успех.
      BRAVA TD100 ELX `98

      Коментар


        #4
        Свърши ми нафтата и повече не иска да пали!Моля помогнете

        Mи това ще стане вече утре.Аз я помпех крушата ставаше твърда,припалваше и загасваше.Неможеше да се изфорсира!Утре ще ги направя тези неща,защото съм и нов още в бранша и не съм много навътре с нещата :D Само да ви попитам..понеже я мъчих отначало 15 20 мин докато и помпах крушата да я паля и приятелите ме наплашиха че може да й издумка и ГНП-то!Възможно ли е тва нещо?!Още съм нов и не ги разбирам много!Благодаря предварително

        Коментар


          #5
          И другото е че от два три дни като загрее колата ми държи около 1000 оборота,а пък ми казаха че трябва да държи 900!Ако може да ми кажете сериозен проблем ли е тва,и на какво може да се дължи!Благодаря още веднъж

          Коментар


            #6
            Penko Draganov написа:
            И другото е че от два три дни като загрее колата ми държи около 1000 оборота,а пък ми казаха че трябва да държи 900!Ако може да ми кажете сериозен проблем ли е тва,и на какво може да се дължи!Благодаря още веднъж
            Вож сега, колега. Помпата се обезвъздушава трудно понякога, особенно ако е изразходвала всичкото гориво. И крушата като вече е мека, то изчакай 5-10 мин и завърти малко мотора със стартера. После пробвай пак и виж дали вече е твърда крушата. В началото на обезвъздушаване, развий пробката и помпай малко така - около литър. Ама закачи шлаух и съд да събираш нафтата. После завиваш пробката, помпаш два три пъти и задържайки крушата свита отваряш пробката да излезе въздуха. После завиваш и чак тогава отпускаш крушата. Щото тя има клапани, ама понякога изтърват. После палиш и преди да е угаснала, обезвъздушаваш още. Поетори последното 2-3 пъти и трябва да стане.
            Fiat Marea TD100

            Коментар


              #7
              Благодаря!Оправих я ! Сега остана да оправя дизеломера!

              Коментар

              Working...
              X