Колеги, мога ли да заменя ГНП Лукас с ГНП Бош и какви промени трябва да се направят по двигателя за тази процедура ако е възможна? Колата е Фиат Темпра атмосферен дизел, абсолютно изчистен модел - няма компютър, няма датчик за ниво на антифриза, обогатител я не е автоматичен, а ръчен като смукача на стар москвич. Въобще всички глезотийки, освен предни електрически стъкла са в разход.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Замяна на ГНП Лукас с Бош
Collapse
X
-
Re: Замяна на ГНП Лукас с Бош
Ми трябва ти компюрър и нова ел. инсталация. Всичко датчици по двигателя, управляват /коригират/ статичния ъгъл чрез авансатора. Защо ще сменяш помпата с немска?zdrawko написа:Колеги, мога ли да заменя ГНП Лукас с ГНП Бош на Фиат Темпра и какви промени трябва да се направят по двигателя за тази процедура ако е възможна?Fiat Marea TD100
-
Re: кола
Колата си работи без проблем, но ГНП-то протече от към семиринга, а за ремонт в момента кризата си каза думата. Едно приятелче има помпа БОШ и ще ми я даде тънкана( доста под цената на ремонта).kluchar написа:Направо кво и е на колата не работи ли ако има проблем някъде другаде смяната и едвали да е от ползаTEMPRA 1,9D 1994г. седан - преди
ТЕMPRA 1,9TDS 1993г. комби - сега
НЕ КАРАЙ С ПО-ГОЛЯМА СКОРОСТ ОТ ТАЗИ, С КОЯТО МОЖЕ ДА ЛЕТИ ТВОЯ АНГЕЛ-ХРАНИТЕЛ
Коментар
-
Re: кола
Първо започни от това дали въобще твоят мотор е излизал от завода с помпа, каквато искаш да сложиш, защото ако не е... смятай, че мисията е невъзможна. Инженерен подвид ще е ако можеш да нацелиш зъбчатката на помпата и ремъка с такта на работа на мотора. Освен това (което според мен е основно) трябва да смениш инжекторите и да монтираш компютър, ако тази помпа има такъв тип управление. Ако трябва комп. може да се наложи да сложиш и дебитомер и други датчици, нямам идея какъв модел е помпата... Въобще работата не, е като при старите коли - да смениш един карбуратор с друг!zdrawko написа:Колата си работи без проблем, но ГНП-то протече от към семиринга, а за ремонт в момента кризата си каза думата. Едно приятелче има помпа БОШ и ще ми я даде тънкана( доста под цената на ремонта).
Според мен е най-добре да си ремонтираш помпата и да не се занимаваш с опити!
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Колега ако твоята помпата само тече,в магазините продават ремонтни комплекти и ако имаш малка представа от двигатели ще можеш сам да си смениш о пръстенчетата.А доколкото смяна на помпите ако бошовота е механична невиждам защо да не може,но трябва да се центрова на стент за да пуска точното гориво и оборотите да са същите като на твоята.Моята беше протекла,не бях разглобявал помпа,но се справих сам без чужда помощ.После иска обезвъздушаване на помпата.фиат брава 1.9тд 75к 1997г октомври
Коментар
-
Момчета,ще ме скъсате от смях :D !За какви компютри говорите,човека ви е написал че става дума за Темпра!Помпите са взаимо заменяеми,като втората трябва да се зацепи по предписанията на завода.Като недостатък колата ще стане по-шумна.Към колегата с проблема-какво ще стане ако след седмица текне и бошовата помпа?Що си мислят някои че това е нещо велико и не развалящо се -недоумявам!!!Успех!!!
Коментар
-
Никога ремонт на помпа по добре работеща втора употреба.Имах Голф 1.9 ТДИ заради такъв теч от помпата ми взеха 300 лв.за ремонт кара 200км и блокира помпата добре че не ми скъса агренажния ремък.След това майсторите си прехвърляха топката един на друг и така изгорях с още 100лв. за втора употреба.
Коментар
-
Това са предрасъдаци!Последно Лукас съм правил през август ако не се лъжа!Как мислиш дали съм останал без работа от тогава :D През последния месец няколко Ксантии с Бош!Две Пежа HDI-пак помпи Бош!124 / 300ТД редова тече като лейка,знаеш каква е помпата,и т.н.За утре ще гледам една Марея,но тя не е за помпа,поне по синптоми.Поздрави!!!
Коментар
-
От майстор до майстор има разлика ! + това межу двете помпи има разлика в наляганията !! лукаса са с по ниско налягане, трябва да ходиш да си настроиш дюзите, защото ще започнат да пикаят най - вероятно и ще чадиш !Иначе ремонта на семеринга не е кой знае какво, + това ако е само семеринг, а колата си пали и няма странични проблеми с помпата, съвсем спокойно можеш и сам да го смениш !! помпата не е нещо кой знае какво от вътре, само трябва да имаш подходящите инструменти, чист работен плот и да си внимателен !! Невиждам защо си мислите, че като се сглоби, после ще даде дефект !! вътре сменяш гумичките и оплатненията и става чисто нова !!(старите коли си ги правя в мазетоBiZoNa написа:Никога ремонт на помпа по добре работеща втора употреба.Имах Голф 1.9 ТДИ заради такъв теч от помпата ми взеха 300 лв.за ремонт кара 200км и блокира помпата добре че не ми скъса агренажния ремък.След това майсторите си прехвърляха топката един на друг и така изгорях с още 100лв. за втора употреба.
миналия месец сменявах уплатнения и семеринг на помпа на дайхадсу 1.0 3 цилиндара турбо дизелче )Хайде и успех !
мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
Реклама
Collapse



Ще ни извиниш, ние не сме Specialist-i в тази област!
Коментар