Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дебитомер (MAF) - Stilo JTD115

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    iakvvu написа:
    emzo написа:
    Ами от това което прочетох в alfaowner, с 030 сензора са по-доволни...
    И има защо... :D :D След тази тема на Емо днес се надъхах за експерименти и се примолих на едно приятелче в местен магазин за части да извадим сензора на един дебитомер 309.Сензора беше 044.BRAND NEW(чисто нов) :D Сложих го...Разлика имаше чувствителна между 030 с който си карам от няколко месеца и този който сложих днес. Разликата е в минус за 044.Колата с него не е така динамична и пропушва чувствително(не дими силно,просто се забелязва придимяване).Направих с него около 30 км. градско и го свалих.След монтажа на 030 отново се усеща по добрата динамика.
    Ти си си направил един вид тунинг. Ако да речем, за движение с 50 ти трябва 50 л въздух, което с оригинален дебитомер е 2 волта, то сегашния ти дебитомер от JTD 105 за това количество въздух отчита 2.3 волта. Сигурно за това пръска и повечко нафта и върви повечко?

    Коментар


      #17
      Едва ли има кой знае каква разлика, може да направим логове и с двата маф-а някой ден.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        Аз бих заложил на това, че единят дебитомоер има по малки показания и ЕГР-а не се отваря толкова много с него и от там идва разликата.

        Коментар


          #19
          Да, ама Ванката го е изолирал неговия
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #20
            emzo написа:
            Да, ама Ванката го е изолирал неговия
            Затапен е отдавна :D :D И тъй като вчера пак ми беше кът времето,не успях да се организирам да сваля данни с ФЕС за да сравня показанията на двата дебитомера.Ако в събота ми остане повечко време ще се организирам с приятелчето от магазина и ще направя няколко измервания в различни режими на мотора.
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар

            Working...
            X