iuly_vn написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
БРАВА ТД 100 "задържа" за момент във високи оборо
Collapse
X
-
Благодаря колега за съветите по настройките току що завърших и теста с визата при който се наложи наистина да коригирам датчика за полжението на педала.Оставих го на стйности доколкото си спомних около 12-13.Наистина самоволното вдигане на оборотите и повишаване на теглителната сила неволно в движение се дължи на неправилната регулировка която с твоя помощ оправих.Искам малко разяснение на по долното изречение.Слагаш дорника 2мм между петата на газта и лоста и настройваш въртейки петата, така че от тая позиция да започнат да се увеличават оборотите.Искаш да кажеш ,че поставяш дорника въртиш докато започне увеличаване на оборотите застопоряваш вадиш дорника и все пак петата се допира главата на винта или трябва да си остане разстояние между петата и главата на винта 2 мм.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Да, като застопориш винта и свалиш дорника, лоста за газта трябва да се върне сам до упор на винта, под въздействието на пружината си. Така че като почнеш да подаваш газ на ръка с лоста за газта от това положение, то той ще има вече тия 2мм като свободен ход. Ход през който двигателят няма да реагира с повишаване на обороти. При наште двигатели, тоя свободен ход е 1.5-2мм, докато при Ситроен, например, е още по-голям. Тоест там е около 4мм при същата помпа Лукас. Може би защото, там рамото за подаване на газ е по-различно, въпреки че помпите са еднакви. Тия данни са по инструкции от производителя.Fiat Marea TD100
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар