marinavtom написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
БРАВА ТД 100 "задържа" за момент във високи оборо
Collapse
X
-
И на мен ми се въртеше това в главата последно време. Да пръскам пари по сервизи и през ум не ми е минавало, но ако имам възможност бих направил една диагностика и едно замерване на турбинката. А помпата може ли да й се замери дебита по някакъв начин? Ако се окаже евентуално тя ще я карам докато даде напълно фира и ще си потърся някаква втора ръка, даже в момента един колега във форума продава за добри пари ама да видим. Поздрави!НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
-
Я се обоснови що тъй си мислиш? Гадател ли си или маг нещо?Колега, струва ми се че има мнения на доста компетентни хора тук, за да направиш първо по-ефтините варианти.marinavtom написа:колега в помпата е проблема съжалявам да го чуеш но имах същия проблем не наливай пари по сервизи а си вземи една помпа и си реши проблема между другото сменя се за 40 мин
Коментар
-
Колеги мойта печка последните дни взе да прави едни номера, които сигурно са свързани с по-горе писания проблем. Преди малко тръгвам от един светофар ама с повечко зор(един голф 3 ме ядоса :D ) и по едно време вече на трета в около 3000об. колата сякаш загуби мощ да ускорява и аз изключих от скорост, защото стигнах до другия светофар- на свободна оборотите се задържаха на около 1500 за 4-5 секунди и след това си паднаха на нормалните 900. Според мен на колата не й стига гориво, а дали е от помпата или е запушена цедката в резервоара, която не можах да развия, не знам. На правилна насока ли съм?НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
Коментар
-
Не го вкарвай така във филма бе колега... Нека си направи човека диагностика първоmarinavtom написа:колега в помпата е проблема съжалявам да го чуеш но имах същия проблем не наливай пари по сервизи а си вземи една помпа и си реши проблема между другото сменя се за 40 мин
Колега Валентино_88, автомобила само задържа оборота или и форсира малко? Но определено нещо по горивната система е проблема, никаква турбина не е това... Смени маркучите за нафта след горивния филтър с прозрачни такива, викни си един приятел да помага и следи за въздух в новите маркучи, като подавате малко газ.. Сондата не е лошо да се изчисти, но тя би направил проблем по-скоро когато палиш колата
Диагностика - задължтелно и като за последно остави помпата. Ако все пак искаш да работиш по нея те съветвам да отидеш на майстор и то не кой да е а добър такъв.. Има човек от форума в Ямбол, който би ти помогнал и има добър дизелджия в Карлово. Ако ти дотрябва ми пиши ЛС ще му взема координати, има всякаква апаратура и стендове за дизелови агрегати. Поздрави и успех, дано с въздух да се разминеш
FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98
Коментар
-
аз съм така в момента, и нямам време да си сменя един маркуч, който видимо е прокъсам и най-вероятно смуче малко въздух от там.и цедката ми е изчистена.ама чак пък помпа...Валентино_88 написа:Колеги мойта печка последните дни взе да прави едни номера, които сигурно са свързани с по-горе писания проблем. Преди малко тръгвам от един светофар ама с повечко зор(един голф 3 ме ядоса :D ) и по едно време вече на трета в около 3000об. колата сякаш загуби мощ да ускорява и аз изключих от скорост, защото стигнах до другия светофар- на свободна оборотите се задържаха на около 1500 за 4-5 секунди и след това си паднаха на нормалните 900. Според мен на колата не й стига гориво, а дали е от помпата или е запушена цедката в резервоара, която не можах да развия, не знам. На правилна насока ли съм?
Коментар
-
Абе то не е невъзможно проблема да е от нея... Просто ремонта и е много скъп и трудоемък, и не всеки се наема да го направи, особено на помпа ЛУКАСDimo_J написа:аз съм така в момента, и нямам време да си сменя един маркуч, който видимо е прокъсам и най-вероятно смуче малко въздух от там.и цедката ми е изчистена.ама чак пък помпа...Валентино_88 написа:Колеги мойта печка последните дни взе да прави едни номера, които сигурно са свързани с по-горе писания проблем. Преди малко тръгвам от един светофар ама с повечко зор(един голф 3 ме ядоса :D ) и по едно време вече на трета в около 3000об. колата сякаш загуби мощ да ускорява и аз изключих от скорост, защото стигнах до другия светофар- на свободна оборотите се задържаха на около 1500 за 4-5 секунди и след това си паднаха на нормалните 900. Според мен на колата не й стига гориво, а дали е от помпата или е запушена цедката в резервоара, която не можах да развия, не знам. На правилна насока ли съм?
Затова трябва да се пробват другите варианти, които казах по-горе и ако не е причината в нито един от тях тогава да се търси майстор за помпи...
FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98
Коментар
-
Колата не се форсира сама, просто като изключа от скорост оборотите остават на 1500 за около 4 секунди и после падат на нормални. Тея дни ще имам малко свободно време и ще сменя маркучите та да видя ще покаже ли нещо и ако там всичко е ок ще я закача за една диагностика.НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
Коментар
-
Това е тъй характерния знак за неправилно регулирана помпа за празния ход. Прави се лесно. Инструменти - звезда 17. гаечен 11, гаечен 8 -2бр. хлабиномер или дорник 2мм. Стартираш двигателя и изчакваш да загрее до оптимална темп! Навиваш петата за газта с три четери оборота със звезда17 и гаечен11 за контра. После настройваш оборотите от малкия лостов механизам по-назад, развивайки или навивайки болтчето, със помоща на двата гаечни ключа 8. Трябва да бъдат 850 +-25. Най добре на 860-870 об. Слагаш дорника 2мм между петата на газта и лоста и настройваш въртейки петата, така че от тая позиция да започнат да се увеличават оборотите. Застопоряваш и пробваш с подаване на газ на 3000об, задържайки секунда две и отпускаш. Ако двигателя бързо качва и сваля оборотите си готов. Иначе повтаряш настройката.Валентино_88 написа:Колата не се форсира сама, просто като изключа от скорост оборотите остават на 1500 за около 4 секунди и после падат на нормални. Тея дни ще имам малко свободно време и ще сменя маркучите та да видя ще покаже ли нещо и ако там всичко е ок ще я закача за една диагностика.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Ako този си отговор можеш да го уплътниш с една картинка с нагледно показано кое точно трябва да се навие/развие ще е доста полезно на доста хораiuly_vn написа:Това е тъй характерния знак за неправилно регулирана помпа за празния ход. Прави се лесно. Инструменти - звезда 17. гаечен 11, гаечен 8 -2бр. хлабиномер или дорник 2мм. Стартираш двигателя и изчакваш да загрее до оптимална темп! Навиваш петата за газта с три четери оборота със звезда17 и гаечен11 за контра. После настройваш оборотите от малкия лостов механизам по-назад, развивайки или навивайки болтчето, със помоща на двата гаечни ключа 8. Трябва да бъдат 850 +-25. Най добре на 860-870 об. Слагаш дорника 2мм между петата на газта и лоста и настройваш въртейки петата, така че от тая позиция да започнат да се увеличават оборотите. Застопоряваш и пробваш с подаване на газ на 3000об, задържайки секунда две и отпускаш. Ако двигателя бързо качва и сваля оборотите си готов. Иначе повтаряш настройката.Валентино_88 написа:Колата не се форсира сама, просто като изключа от скорост оборотите остават на 1500 за около 4 секунди и после падат на нормални. Тея дни ще имам малко свободно време и ще сменя маркучите та да видя ще покаже ли нещо и ако там всичко е ок ще я закача за една диагностика.
Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Добро разяснение ,но за човек който поне веднъж е виждал или е докосвал ГНП за настройки за останилите картинка задължително.iuly_vn написа:Това е тъй характерния знак за неправилно регулирана помпа за празния ход. Прави се лесно. Инструменти - звезда 17. гаечен 11, гаечен 8 -2бр. хлабиномер или дорник 2мм. Стартираш двигателя и изчакваш да загрее до оптимална темп! Навиваш петата за газта с три четери оборота със звезда17 и гаечен11 за контра. После настройваш оборотите от малкия лостов механизам по-назад, развивайки или навивайки болтчето, със помоща на двата гаечни ключа 8. Трябва да бъдат 850 +-25. Най добре на 860-870 об. Слагаш дорника 2мм между петата на газта и лоста и настройваш въртейки петата, така че от тая позиция да започнат да се увеличават оборотите. Застопоряваш и пробваш с подаване на газ на 3000об, задържайки секунда две и отпускаш. Ако двигателя бързо качва и сваля оборотите си готов. Иначе повтаряш настройката.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Ето я и картинката. Въпреки че не търсите и все пиша и слагам картинки.
Щото тая картинка я има на поне три места вече. Но няма грижи, дано е от това проблема и да се оправи колегата, а и да съм бил полезен на всички.П.П. Като сложите дорника 2мм и почнете да развиватге петата на газта, застопорявате точно когато оборотите са започнали съвсем леко да се увеличават!!! Тоест, от там нататъка, вече трябва да започнат да се увекичават. С други думи луфта трябва да е 1.5 до 2мм.
Fiat Marea TD100
Коментар
-
Добър въпрос, но може и да не се настройва, освен ако не светва индикатора-дюза на таблото. Допуска на тоя датчик е в голям диапазон. От около 7-8% до 15-16% при начално положение /отпуснат педал/. Чак извън тези стойности вече, диагностичният софтуер реве за твърде ниски или твърде високи стойности /Value too low или Value too high/. Разбира се, най-добрите стойности, опитно, а и най често срещани, са на 10.8 -11.3%.Tornado написа:А след това няма ли нужда да се настрои и датчика за положението на педала за горивото със Визата.Fiat Marea TD100
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар