Измерих следното: На контакт - 2 пин- 12,45в 4 пин- 4,94в 5 пин- 1,2 При работа на място - 2 пин- 13,65в 4 пин- 4,94в 5 пин- 1,93 При товар- 5 пин при 3000 оборота- 4,00в 3500 - 4,13в 4000 - 4,17в Работи ли според вас ( хората които разбират)?Другеят въпрос ми е: При ускорение при около 2700 оборота(съответно 3,90волта) усещам едно спъване (заглъхване), каточели докато натискам гаста някой чуква за миг леко спирачката. Това не е винаги но в 90% от случаите може би, на какво може да се дължи това?Колата е Мареа 1,9 jtd
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Работи ли дебитомера
Collapse
X
-
Има тема за дебитомера и е най горе във важни теми. Там надълго и нашироко е дискутирано по въпроса. Не пускай нова тема за едно и също. Там ще намериш отговора на въпроса ти. / http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=26645 /Fiat Marea TD100
-
Re: Работи ли дебитомера
Колега,наистина първо прочети темата за дебитомерите.Всичко ще ти стане ясно.Дебитомерът ти принципно работи.А това за спъването при 2700 оборота също има доста теми по въпроса.Използвай търсачката на форума-много полезна "джаджа".Само да ти кажа че проблемът със спъването при тези обороти е софтуерен.За да бъде премахнат трябва да се модне софта ти.Абе четене му е майкатаJak написа:Работи ли според вас ( хората които разбират)?Другеят въпрос ми е: При ускорение при около 2700 оборота(съответно 3,90волта) усещам едно спъване (заглъхване), каточели докато натискам гаста някой чуква за миг леко спирачката. Това не е винаги но в 90% от случаите може би, на какво може да се дължи това?Колата е Мареа 1,9 jtd
ПС.Да подразбирам ли че Мареа-та ти е jtd105,защото това спъване е характерно само за този мотор.Ако си с jtd110 проблемът се крие другаде.
Коментар
-
Четох я темата но там само спорове кой знае и кой не знае, но все пак показанията които се споменават ме кара да си мисля че не работи както трябва при натоварване и затова зададох въпроса.Като незнам разбира се колко въздух постъпва в същото време, може да е недостатъчен и за това да показва така, но това ще събуди отново големите спорове. Ако създавам излешни теми - извинете ме. Да колата е 105 коня, забравих да спомена, на такава тема не съм попадал но щом има ще се поразровя. БлагодаряФиат Мареа 1,9 jtd
Коментар
-
Първо,Емо,кой е моя мапер?Моят софт е модван 3-4 пъти.И второ каква е тази турбо дупка?Това така наречено "спъване" няма нищо общо с турбото.Просто хората са пообъркали малко горивните карти в софта.Грешки стават.Нали сме хора все пак.Отвори си Аутодата-та виж там какво пише.Там също е посочено и до кой номер мотор на jtd105 се отнася съответния "бъг".emzo написа:това за турбо дупката го твърди твоя мапер, аз на 105 мотора не съм усещал такава !
Това не съм си го измислил аз.
Хората са написали какъв е проблема и как може да се оправи - да се препрограмира/модне софта.
Коментар
-
Подобно заглъхване имах на Стилото,но при около 1800-2000 оборота. От около месец съм с нов дебитомер и това вече го няма. Колега Jak,какъв е сензорът на дебитомера ти(комбинацията от цифри и букви изписани върху него)?AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Ако по някаква причина се стигне до нов дебитомер:В: Откъде да го закупя ?О: Само оторизирани от Бош дистрибутори, като:Киров, Ауто+ и др.В: Колко струва ?О: с Бош *номера се проверява ето тук:http://www.bosch.bg/bg/products/car_...list/index.htmF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар