Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Турбо дизел.Обороти,турбина???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    II. Класификация по API- Американски Институт по Нефта- присвояващ на маслата класове на качество, съгласно проведени тестове.III. Класификация по АСЕА /старото название е ССМС/- Европейска Общност на АвтомобилостроителитеАСЕА приема всички тестове на API, но освен тях установява и допълнителни, по-тежки, с европейски тестови двигатели.и така , какво е притеснителното, след като и Селения 10/40, и великият и доста по-скъп ГТД Магнатек са АСЕА В3справка : http://66.249.93.104/search?q=cache:...id_categoria=8
    ОМВ Мусагеница. И аз бях там, и аз заредих... И после "замръзнах" ...

    Коментар


      #17
      Ами експеременти на живо с един и същ мотор и различни масла и похабени пари

      Коментар


        #18
        BRAVO написа:
        II. Класификация по API- Американски Институт по Нефта- присвояващ на маслата класове на качество, съгласно проведени тестове.III. Класификация по АСЕА /старото название е ССМС/- Европейска Общност на АвтомобилостроителитеАСЕА приема всички тестове на API, но освен тях установява и допълнителни, по-тежки, с европейски тестови двигатели.и така , какво е притеснителното, след като и Селения 10/40, и великият и доста по-скъп ГТД Магнатек са АСЕА В3справка : http://66.249.93.104/search?q=cache:...id_categoria=8
        Да, но ако се беше зачел още по надолу щеше да прочетеш какво значи API CD и API CF примерно.А вече има и по-нови спецификации от CF.Споделям мнение! Колата ми е 2001г и не бих сложил повече такова масло, още повече за моя режим на каране.Всеки сам си избира.Още нещо АБСОЛЮТНО НИКОЯ ФИРМА не произвежда масла от това ниво.И последно, ако имаш интерес към тази интересна материя, купи си книжката "МАСЛА И ГРЕСИ" на Любен Трайков.Тя е около 10 лв и се намира по "Славейков".Там много добре е описано всичко.Човекът не само е цитирал стандартите по API, MIL,и фирмените спецификации, но и доста добре е описал всичко.. процеси,условия,приложения ,разлики и т.н.Има специална глава за синтетичните масла и за разлика от широко битуващото мнение,че на стари коли не се слага, той обяснява и защо това не е така.
        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

        Коментар


          #19
          Nino написа:
          ... Да, но ако се беше зачел още по надолу щеше да прочетеш какво значи API CD и API CF примерно.А вече има и по-нови спецификации от CF.Споделям мнение! Колата ми е 2001г и не бих сложил повече такова масло, още повече за моя режим на каране.Всеки сам си избира.Още нещо АБСОЛЮТНО НИКОЯ ФИРМА не произвежда масла от това ниво.И последно, ако имаш интерес към тази интересна материя, купи си книжката "МАСЛА И ГРЕСИ" на Любен Трайков.Тя е около 10 лв и се намира по "Славейков".Там много добре е описано всичко.Човекът не само е цитирал стандартите по API, MIL,и фирмените спецификации, но и доста добре е описал всичко.. процеси,условия,приложения ,разлики и т.н.Има специална глава за синтетичните масла и за разлика от широко битуващото мнение,че на стари коли не се слага, той обяснява и защо това не е така.
          Ами зачетох се и видях,че CD отговаря точно за твоя двигател Колата ти може и да е 2001г, но това не значи, че принципа на работа на мотора ти не е от 50-те години Още нещо - това ниво както го наричаш е според американския стандарт и не е ясно там кой как какво тълкува. Както сам виждаш, според европейските норми / които са по-строги от американските /, и двете масла са в една и съща категория Не знам защо, но някак си не мисля, че точно американци могат да ми дават съвети за дизелови двигатели на леки автомобили. Или пък там карат много такива и разработват нови и нови поколения, а аз просто не съм разбрал А колкото до синтетиката - напълно споделям мнението ти, че синтетичното масло е най-доброто и няма никакво значение на какви коли се слага. Първият си дизел купих още 1994г и от тогава карам само "печки" с полу- или пълна синтетика И в заключение още едно лично мнение - за мен разлика в качествата на маслата на различните големи фирми почти няма, проблемът тук е, че има много ментета и трябва да се купува от сигурно място. А каква е марката - всичко е въпрос на пари и реклама
          ОМВ Мусагеница. И аз бях там, и аз заредих... И после "замръзнах" ...

          Коментар


            #20
            BRAVO написа:
            и така , какво е притеснителното, след като и Селения 10/40, и великият и доста по-скъп ГТД Магнатек са АСЕА В3
            Браво, направо ги съкруши Нека да незабравяме, че FL е италианска марка и е тясно свързана с FIAT, а Кастрол дефакто притежава доста голям международен пазар. Т.е. FL няма интерес да предоставя TD 10W/40 за правене на последните тестове според американските стандарти, тъй като това са неоправдани разходи, а това масло вече е морално остаряло (т.е. не, че не върши работа, а има по-нови, подобрени масла), а и освен това съм сигурен, за FL нямат никакъв пазар в US (мое предположение).При Кастрол ситуацията е различна - те имат далеч по-голям пазар в световен мащаб и е в техен интерес да инвестират пари за да минат съответните US тестове и после гордо да показват на американците колко добри са техните продукти! (винаги има голяма нотка на национализъм при народите като американците, германците и т.н.)Пиша това нещо, защото винаги този арагумент за класа масло от 50те години ме е дразнило.. - На всички е ясно, че не е възможно масло препоръчвано (оригинално в моята книжка) през 1999-та година за JTD двигател да е с клас и технологии от 50-те години.. та то тогава и ВАЗ не го е имало
            FIAT Marea 1.9 JTD HLX

            Коментар


              #21
              Кастрол са просто една от многото известни компании за производство и на масла. И нищо повече. Въобще не са толкова велики. Напр. феновете на Ф1 може би си спомнят какво се случи със шампионските коли на Рено през 1998. Тогава Рено се оттегли, но в Уилямс останаха същите двигатели под марката Мекахром или нещо подобно. Последва тотален провал след предишните шампионски титли. Една от причините, за които съм чувал, е че след оттеглянето и на Елф, Кастрол не са могли да успеят да направят масло, което да се държи добре над 18000 об/мин. Резултата го знаят всички С маслата Кастрол ситуацията е малко като с немските коли - щом е немско, значи е здраво Вие тогава що не карате здрави Голф-ове ? ПП. Евала на Мотобул, че продават продуктите си на по-висока цена от конкуренцията
              ОМВ Мусагеница. И аз бях там, и аз заредих... И после "замръзнах" ...

              Коментар


                #22
                BRAVO написа:
                Кастрол са просто една от многото известни компании за производство и на масла. И нищо повече. Въобще не са толкова велики. Напр. феновете на Ф1 може би си спомнят какво се случи със шампионските коли на Рено през 1998. Тогава Рено се оттегли, но в Уилямс останаха същите двигатели под марката Мекахром или нещо подобно. Последва тотален провал след предишните шампионски титли. Една от причините, за които съм чувал, е че след оттеглянето и на Елф, Кастрол не са могли да успеят да направят масло, което да се държи добре над 18000 об/мин. Резултата го знаят всички С маслата Кастрол ситуацията е малко като с немските коли - щом е немско, значи е здраво Вие тогава що не карате здрави Голф-ове ? ПП. Евала на Мотобул, че продават продуктите си на по-висока цена от конкуренцията
                Лично аз не съм фен на CASTROL.Още повече, че мисля още 2000 или 2001г е КУПЕНА от BP.Определено не съм фен на маслата с марката BP.Предпочитанията ми относно маслата клонят към YACCO,MOTUL и ЕRG! Да така е относно атмосферния дизел, той е по-непретенциозен по отношение на маслата и горивата от Вашите, въпреки това отново повтарям,че не бих наливал такова масло и не само заради CD класа.Виж, че почти няма одобрение / APROOVED/ от никой освен FG, а май и от VW.Пък относно това за американците и европейците го оставям без коментар, само ще добавя, че те /американците/ все-още са най горемият производител на качествени масла.Нека само да споменем MOBIL,VALVOLIN,TEXACO, MOTUL.Напълно съм съгласен с perlisite....нали там беше "ключа от палатката", че този продукт е морално остарял и не отговаря на съвременните изисквания.Пък който каквото иска да налива.В началото на "полемиката" постнах и сайта на FL.Там колега BRAVO дори на товарното DOBLO, което е с моя мотор дават вече WR DIESEL , а не въпросното.
                SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                Коментар


                  #23
                  /американците/ все-още са най горемият производител на качествени масла.Нека само да споменем MOBIL,VALVOLIN,TEXACO, MOTUL.
                  Сигурно греша но Мотул ми звучи на фрррренски !

                  Коментар


                    #24
                    Nino написа:
                    ...Там колега BRAVO дори на товарното DOBLO, което е с моя мотор дават вече WR DIESEL , а не въпросното.
                    Щото го купуваш 5w40 на цената на 10w40 на Кастрол, че даже и по-евтино Няма да се учудя ако въобще вече и спрат да произвеждат Селения 10w40 Както едва ли правят и 15w40 Цялата работа е да се държи същата цена, а дори и да се увеличава с обяснението как новият продукт е много по-добър от старият Като праховете за пране - всеки нов пере все по-добре и по-добре Ако погледнеш реклама от преди 5 години, пак ще видиш, че маха и най-упоритите петна
                    ОМВ Мусагеница. И аз бях там, и аз заредих... И после "замръзнах" ...

                    Коментар


                      #25
                      jamie написа:
                      /американците/ все-още са най горемият производител на качествени масла.Нека само да споменем MOBIL,VALVOLIN,TEXACO, MOTUL.
                      Сигурно греша но Мотул ми звучи на фрррренски !
                      Грешиш, влез им в сайта. Всъщност не грешиш, явно съм влизал в американското им поделение.Сори за грешката!
                      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                      Коментар

                      Working...
                      X