janyboy написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Браво JTD
Collapse
X
-
Тъй като моята кола не е много изправна в момента, по назад в темата е обяснено по- подробно, немога да направя замерването, което искаш в момента! Но сега погледнах лог файла, който направих на колега jenshen73 с чисто нов дебитомер и ще покажа данни от него, надявам се той да не се обиди нещо
, просто неговата кола е в доста добро състояние. Колата в дадения момент е на 5-та предавка:Engine Speed: 3 473 об.Fuel Metering: 52,03 mg/iTotal Fuel Quantity: 52,12 mg/iFuel Pressure: 1 338,8 barFuel Pressure Signal: 4,067 VDesired Fuel Pressure: 1 341,3 barBoost Pressure: 2 060 mBarActual EGR: 1,00 %Vehicle speed: 149,00 км/чBaro Pressure: 1 000 mBarIntake Air Quantity: 904,4 mg/iDesired Intake Air Quantity: 1 200,0 mg/iAir Flow Signal: 4,189 VGas Pedal Position: 100,00 %Engine Temperature: 90,1 °C
FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
-
Ogi28, и аз се извинявам, че съм прозвучал така категорично, разбира се че така неможе да се каже на 100%, че е от деботомера
Но ако не си го сменял, съм почти сигурен, че в него е вината. Разбира се пробвай първо, за да се убедиш на 100%. 140лв за никой не са малко пари.
FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Честно казано, невярвам да стигне много повече на по големи обороти. Но с ФЕС-а данните не са много точни защото има известен лаг, все пак не е професиона система, а любителска!janyboy написа:900 е добре при 3500 оборота.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Току що се връщам от тест.Много ме е яд че логът който пуснах да записвам незнайно по какви причини е спрял на 22-та секунда
Нищо де аз видях каквото ми трябваше.На 4-та до 4000 оборота си ги прави 1000 единици без проблем.Явно на място само не иска повече от 600 единици да покаже дори и на 4500 оборота.
Коментар
-
Аз ти казах, че според мен има разликаjanyboy написа:Да,на място е.Но разлика в движение и на място почти няма в напреженията. http://www.vbox7.com/play:ebcd2294 Това е чисто нов дебитомер на 2.4JTD.На място до прекъсвач си прави макс напрежение като по каталог 4.55В.mitaka_neikov написа:Аз мисля, че неговото замервне е от място и колата не е под товар, но той да каже.
FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Разлика в НАПРЕЖЕНИЯТА на място и в движение няма(е хайде има но е минимална-0.1 волта маск).Има разлика в ЕДИНИЦИТЕ на място и в движение.Разбираш ли какво точно ме озадачи.Но сега вече съм спокоен.mitaka_neikov написа:Аз ти казах, че според мен има разликаjanyboy написа:Да,на място е.Но разлика в движение и на място почти няма в напреженията. http://www.vbox7.com/play:ebcd2294 Това е чисто нов дебитомер на 2.4JTD.На място до прекъсвач си прави макс напрежение като по каталог 4.55В.mitaka_neikov написа:Аз мисля, че неговото замервне е от място и колата не е под товар, но той да каже.

Коментар
-
При мен без проблем си удря 1200 на място с нов дебитомер.А случайно да сте забелязали, че маркуча който е за отдушник на двигателя е след дебитомера и количеството което минава през него не се отчита. Ако през този маркуч е по лесно да минава от колкото през филтъра, то тогава дебитомера ще има байпас. Причини много въздуха да не минава през дебитомера.janyboy"y написа:Наистина интейк системата е затворена и би трябвало количеството въздух което минава през дебитомера да е толкова колкото влиза и в колектора,но аз противно на логиката все си мисля че не е така.
Коментар
-
Колега,остави тези еденици на мира.Отчитай напрежения.Компа регистрира напрежения,а не еденици.janyboy написа:Току що се връщам от тест.Много ме е яд че логът който пуснах да записвам незнайно по какви причини е спрял на 22-та секунда
Нищо де аз видях каквото ми трябваше.На 4-та до 4000 оборота си ги прави 1000 единици без проблем.Явно на място само не иска повече от 600 единици да покаже дори и на 4500 оборота.
Коментар
-
Реално единиците нямат значение защото грешката може да е другаде. Най точно си е както казва колегата @Stefan Hadjov но и това замерване е хубаво да се направи на самото ЕКУ ако има разлики между напрежението и единиците. От дебитомера до ЕКУ-то не минава голям ток и поради тази причина има вероятност при лоша връзка, при дебитомера напрежението да едно а ЕКУ-то да вижда друго. Ако на ЕКУ-то напрежението е както при дебитомера всичко трябва да е ОК.
Коментар
-
Точно се оказа, че колегата Оги е в грешка с отчитанията през Виза и те се изцепи с тези 1200. Нямам нищо лично против теб, нямам и причина да не ти вярвам! Напротив, хубаво е да се знае, ако това е реално постижима стойност. Относно волтажите, прави сте да гледате напрежението. Но това е само от гледна точка дебитомера, за да се каже реално дали той е относително изправен. От друга страна, за да калкулира ЕКУ-то някакъв резултат в мг/инж. за постъпващото в ДВГ количество въздух, то взима предвид и други неща. И отново си повтарям въпроса: какви са потенциалните причини поради които аз и повечето други колеги НЕ можем да достигнем измерена (калкулирана) стойност 1200 мг/инж, дори и под максимален товар (да не говорим на място)? chaveto, ако се чустваш компетентен, кажи си мнението.chaveto написа:При мен без проблем си удря 1200 на място с нов дебитомер.
Коментар
-
При моето, да го наречем "изследване", констатирах и друго - температурата на въздуха измерена при дебитомера винаги, без изключение е по-висока от отчетената от външния датчик на климатика, като за него съм сигурен че мери вярно - сравнявано с други коли, и таблА за температура монтирани на различни сгради в София. Това също води до грешка. Последния път, онзи ден - беше + 5 градуса. Сетих се за друго - някой спомена за картерните газове, които се включват след дебитомера. Възможно ли е дотолкова един двигател да е скапан, че да се повишава налягането в картера и газовете да излизат през вентилационния отвор, и да влизат във въздуховодите след дебитомера, като така коренно променят картината на постъпващия въздух ? (Малко шантава теория, но ми идват на акъла какви ли не щуротии). При първи възможен случай ще сложа друг дебитомер, за да проверя коректността на данните, а също и ще меря волтажа по два независими начина - веднъж гледано през Виза, и веднъж гледано през мултицет буквално на изхода на дебитомера.
Коментар
-
Тези 1200 съм ги видял когато смених дебитомера, вчера когато си смених дюзите с други отново ги видях. Ако някой иска мога да му направя клип, само да каже.Напълно нормално е когато надува през маркуча за картерните газове показанията на дебитомера да са по ниски. Махнете маркуча и затапете отвора, веднага ще си покаже.italcar написа:Точно се оказа, че колегата Оги е в грешка с отчитанията през Виза и те се изцепи с тези 1200.chaveto написа:При мен без проблем си удря 1200 на място с нов дебитомер.
Коментар
-
Е как да са ниски показанията на дебитомера, като показва пикови стойности във волтове. Жалкото е, че таргета е в мг/инж, но това е защото то е някаква комплексна изчислена стойност. Явно никой не може да каже еднозначно какво друго, освен показанието на дебитомера влиза в тази изчислена стойност. Разберете, че изменението на Intake Air Quantity [mg/i] не е правопропорционално на изменението на Air Flow Signal [V]. chaveto, молбата ми е само да кажеш, при какъв мин. волтаж на дебитомера, Intake Air Quantity става 1200 мг/инж, клипове не ми трябватchaveto написа:Напълно нормално е когато надува през маркуча за картерните газове показанията на дебитомера да са по ниски.
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар