Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Маховик на Стило JTD, как да разбера за смяна ли е?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Маховик на Стило JTD, как да разбера за смяна ли е?

    Колеги предстои ми смяна на маховик + съединител и смятам да взема маховик 2ра употреба. Въпроса е как да разбера дали е запазен маховика или разбит?Допълнено заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp

    #2
    Re: Смяна на маховик

    Stelio89 написа:
    Колеги предстои ми смяна на маховик + съединител и смятам да взема маховик 2ра употреба. Въпроса е как да разбера дали е запазен маховика или разбит?
    По луфта колега.

    Коментар


      #3
      А луфта е това, което се случва с маховика на 1:50 на това клипче ли:http://www.youtube.com/watch?v=bmijpeH8g70
      Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp

      Коментар


        #4
        Само ще ти кажа, че точно този маховик:1. не е за твоята кола 2. има адски много живот в него3. в момента се намира в мен
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          emzo написа:
          Само ще ти кажа, че точно този маховик:1. не е за твоята кола 2. има адски много живот в него3. в момента се намира в мен
          Да де аз мисля, че това клипче го бях видял от теб. А питането беше просто за луфта, но с точка 2 мисля, че ми отговори. Благодаря още веднъж
          Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp

          Коментар


            #6
            В Плд има хора, които могат да ти кажат даден маховик дали е здрав Ама най-добре разглоби колата и прецени сам дали е за смяна, че майсторите масово ги сменят, сякаш са по 100лв.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Разглобена е вече и уж е маховика (казвам уж защото не разбирам), затова сега съм се заел с търсене на нов (разбирай 2ра ръка защото нов знаеш, че струва майка си и баща си). Между другото оказа се оригиналния маховик и на него пише някакви дати от порядъка на 2002 година (тоест от когато е колата), от което аз си правя извода, че поне едно 150к км, не е сенян (колата е на толкова по комп., а реално на колко е един господ знае)... та бях чел някъде, че е нормално да е отишъл вече.
              Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp

              Коментар


                #8
                Направи клип ама хубав да го видим луфта му.Защо го набеждават, че е в него проблема ? Какви оплаквания имаш ? Какво е състоянието на съединителя.Виж и това:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...=719001#719001
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  Stelio89 написа:
                  та бях чел някъде, че е нормално да е отишъл вече.
                  Колега, то по тая логика, как ще намериш читав щом смяташ, че за определен переод на всяка кола заминава? Значи на всички коли по моргите е заминал, ако не е сменян никога.
                  Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                  Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                  Коментар


                    #10
                    @emzo, мерси за полезното инфо. Утре ще направя клип, но мисля, че няма голям смисъл, тъй като при мен чаткането си го имаше и на празен ход, а също така не придърпваше само когато потеглям а даже ако карам примерно на 5та с 2000рпм и реша да отнема газ, то като стигне към 1500рпм цялата кола се тресе зверски. Също така самия маховик като го движа и се чува чаткане също като това когато колата работеше на празен ход. Та затова основно майсторите казват, че е именно маховика, но ще направя клип @reter, казах, че е разбирам много от тази материя, но emzo ми сподели, че и той си е взел неговия маховик 2ра ръка и не е имал прблем, а на мен също не ми се дават грешни 800 лв. та затова и питам какда разбера дали е читав един стар маховик или не
                    Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp

                    Коментар


                      #11
                      Stelio89 написа:
                      @emzo, мерси за полезното инфо. Утре ще направя клип, но мисля, че няма голям смисъл, тъй като при мен чаткането си го имаше и на празен ход, а също така не придърпваше само когато потеглям а даже ако карам примерно на 5та с 2000рпм и реша да отнема газ, то като стигне към 1500рпм цялата кола се тресе зверски. Също така самия маховик като го движа и се чува чаткане също като това когато колата работеше на празен ход. Та затова основно майсторите казват, че е именно маховика, но ще направя клип @reter, казах, че е разбирам много от тази материя, но emzo ми сподели, че и той си е взел неговия маховик 2ра ръка и не е имал прблем, а на мен също не ми се дават грешни 800 лв. та затова и питам какда разбера дали е читав един стар маховик или не
                      Щом чатка на празен ход работата е общо взето ясна, но все пак направи клип на разбития маховик, че е любопитно да се види. Ако ти не можеш, аз мога да дойда днес след 18 часа или по всяко време, за да направя клип.

                      Коментар


                        #12
                        Това е единия от хората
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          някой би ли постнал клип на въпросното чаткане на празен ход нещо по необичайно работата на двигателя ли ....днеска като се заслушах в моя 100 необичайни зввука чух

                          Коментар


                            #14
                            Колеги, вече смених маховика и съединителя с чисто нови и съм доволен, че колата ми отново е на пътя :D Естествено това стана на висока цена, но нямаше друг изход. Просто в крайна сметка реших да не рискувам с маховици 2ра ръка, за да не си изпатя пак в скоро време. сега забелязвам, че сединителят ми е станал по-мек от преди и имам усещането, че колата ускорява по-добре. Не разбирам много, но можеби това е благодарение на новия съединител, а можеби си внушавам просто. Относно старите части, за съжаление останаха в сервиза, но в понеделник ще отида да си ги взема за да направя обещаното клипче. Интересното бе, че съединиелят е сменян скоро (на около 5000 км според майсторите), но явно не е било обърнато внимание на маховика и феродото е износено неравномерно. Също така педала ми отделяше нормално, а и не съм усетил нещо в поведението на колата, което да ми подскаже повредата, преди тя да се случи, т.е маховика се е счупил изведнъж В крайна сметка искам да благодаря на всчки (най-вече на emzo), които по един или друг начин успяха да ме упътят да намеря правилните части и т.н @bafrof, за съжаление не съм направл клип на чаткането на мотора преди смяната на въпросния маховик, но чаткането е прекалено силно за да не го усетиш даже и докато шофираш бз да се заслушваш. Общо взето при мен се чуваше нещо като удряне на метал в метал от лявата страна на двигателя, някъде по акумулатора...
                            Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp

                            Коментар


                              #15
                              Моя оригинален съединител го смених в петък.Колата ми е на 254000км.Маховика е без забележки.Лагер-помпата също е добре. Проблем се оказа обезвъдушаването.Откачи ми се крака от натискане. Сложих Валео за 280лв.
                              Octavia RS
                              Evo 10-служебната играчка.

                              Коментар

                              Working...
                              X