Аз знам, че един дизелов двигател, когато пали топъл трудно не е на добре с компресията.С моя фиат на топло палене никога не съм имал проблем. Зимата без подгрев не съм го мъчил, а и честно казано не виждам смисъла да си тормозим колите. Даже в големи студове съм подгрявал два пъти, ей така, за по-сигурно и да не я мъча... Тя сигурно и за това прегря - щото много я пазех...
Та така, стига сте се гаврили с колите, карайте си ги със здраве, че колкото повече се вглеждаш, толкова повече ремонти изкачат...пп Намерил кой да го каже... ама поне вие да не сте като мен
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Палят ли дизелите ви без подгряване- ТД100
Collapse
X
-
Я го обясни по научно ако можеш защо според теб при топъл мотор ако не пали не е добре с компресията?Понеже повечето факти сочат точно обратнотоBEX---GT написа:Аз знам, че един дизелов двигател, когато пали топъл трудно не е на добре с компресията.С моя фиат на топло палене никога не съм имал проблем. Зимата без подгрев не съм го мъчил, а и честно казано не виждам смисъла да си тормозим колите. Даже в големи студове съм подгрявал два пъти, ей така, за по-сигурно и да не я мъча... Тя сигурно и за това прегря - щото много я пазех...
Та така, стига сте се гаврили с колите, карайте си ги със здраве, че колкото повече се вглеждаш, толкова повече ремонти изкачат...пп Намерил кой да го каже... ама поне вие да не сте като мен 
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
http://vbox7.com/play:ea3a77be ето как пали и моя фуфу без подгряване
Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Това и да го видя няма да повярвам. Миналата зима и аз на -16 се опитах да запаля с три изгорели свещи. Голямо въртене падна.iuly_vn написа:Зимата, януари месец големия студ, при минус 16*, сутринта запали без подгрев от третия оборот. С подгрев си пали от първия. Акумулаторът е на 2 години.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Миналата зима, я пробвах точно на -16*, без подгрев и си запали. Е три- четери - пет оборота, ама си запали. Много е важно и маслото - 10W40 на Селениаvgeorgiev написа:Това и да го видя няма да повярвам. Миналата зима и аз на -16 се опитах да запаля с три изгорели свещи. Голямо въртене падна.iuly_vn написа:Зимата, януари месец големия студ, при минус 16*, сутринта запали без подгрев от третия оборот. С подгрев си пали от първия. Акумулаторът е на 2 години.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Хм. Със същото масло карам. Сутринта термометъра в колата показваше -16. Може през нощта да е било и по-студено.Както и да е. Онази сутрин много се озорих с паленетоiuly_vn написа:Миналата зима, я пробвах точно на -16*, без подгрев и си запали. Е три- четери - пет оборота, ама си запали. Много е важно и маслото - 10W40 на Селениаvgeorgiev написа:Това и да го видя няма да повярвам. Миналата зима и аз на -16 се опитах да запаля с три изгорели свещи. Голямо въртене падна.iuly_vn написа:Зимата, януари месец големия студ, при минус 16*, сутринта запали без подгрев от третия оборот. С подгрев си пали от първия. Акумулаторът е на 2 години.
Скоро смених всички свещи и ще видя как ще е тази зима.Какво означава без подгрев ? Даваш на контакт и веднага палиш ?
04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Поставяш ключа, минаваш дирекрно през контакт на старт. Здрав дизел на Фиат, трябва да запали след няколко оборота при ниски температури и добра нафта. Това е добър тест за състоянието на мотора. Ако не запали то всички дюзи- малка вероятност или ниска компресия. Ако запали с прекъсвания които в последствие утихват, то влошена работа на дюза, за цилиндъра който прекъсва. Последното -при прекъсвания във всички цилиндри, в първите няколко секунди и при помпи Лукас с електронно коригиране на аванса/ТД100/ - "лепнещ" авансатор. Проверява се на слух на контакт. Шума от авансатора, трябва да е ясно отчетлив и равномерен.Fiat Marea TD100
Коментар
-
@GbGzTeaMВъртиш веднага, не чакаш нищо ...ПП/И малко допълнение към поста на @iuly_vn - запалването зависи и от състоянието на акумулатор, стартер и масло ... Ако по причина на някое от тях коляновия вал се върти по-бавно - запалването ще е по-трудно или невъзможно.Не знам дали докато върти стартера, показанието на оборотомера е вярно ... но ако да, нека някой с добре палещ двигател да каже какво е показанието на оборотомера ... И ако някой има проблем с паленето, като види че му оборотите са по-ниски, да провери/оправи първо тези неща.Може би ще е полезно и да се знае до какво напрежение пада акумулатора по време на въртенето.Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар