Четох че факта как пали един дизел без да се подгрее студен е показателен за състоянието му.Реших да го пробвам това на мареата.Понеже ме мързеше да развивам болтчета да откачам свещите дадох на контакт изчаках 4-5 мин да изстинат свещите и опитах да запаля.Двигателя клюф клюф клюф и сигурно 4-5 оборота не пожела да запали и се отказах да мъча повече акумумулатора.Някой правил ли е подобен тест?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Палят ли дизелите ви без подгряване- ТД100
Collapse
X
-
Палят ли дизелите ви без подгряване- ТД100
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Току що пробвах, подгрева свети около 5 сек. Като се има в предвид, че е малко хладно във Варна, заради поредната буря днес.Airfan написа:Това исках и аз да попитам - колко време ви свети подгрева сега при ТД-то, тъй като при ЖТД гасне моментално и дефакто не подгрява, просто прави чек на температурата и свещите.Fiat Marea TD100
Коментар
-
При мен подгрява около 3-4 секунди сега лятото.А това палене след 20 -30 оборот какво ще рече?Кажи го като време в секунди че и идея си нямам колко оборота прави за секунда двигателя при въртене на стартерhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Тук ако може да не се съглася с теб? При мен съм следил показанието на напрежението на акумулатора, като показател за това дали свещите подгряват, резултатите са следните: при околна температура 13-14 градуса - лампата за свещи гасне след не повече от 1.5 - 2. секунди, през това напрежението на акумулатора пада до 11.6 , и стоя така в продължение на 13-14 секунди. Преди това на 10-тата секунда изключи подкачващата помпа, и напрежението се покачи на 11.8, а след като минаха 13-14 секунди, както казах, явно и подгряващите свещи изключиха, защото напрежението се покачи на 12.75. Това всичко при околна температура около 13-14 градуса, измерено по климатика на колата. Та искам да кажа - въпреки моменталното гаснене, свещите работят известно време дори и при малко по-топпло време. Не съм го тествал как е сега, при 25-26 градуса сутрин.Airfan написа:Това исках и аз да попитам - колко време ви свети подгрева сега при ТД-то, тъй като при ЖТД гасне моментално и дефакто не подгрява, просто прави чек на температурата и свещите.
Коментар
-
Re: Палят ли дизелите ви без подгряване- ТД100
Явно не важи за всички дизели. Последният път като седнах да карам пежото на баща ми (1.8D), след като изгасна лампата, запали от 4-5 оборот, а винаги е палила на първи. Човека каза, че последният път я е оставил за смяна на свещи, и явно не са сложили свестни такива.На JTD обаче (поне при мен), си пали без подгрев. Цяла зима (на -14C) изкарах само на две работещи свещи. Пролетта ги смених, и не усетих никаква разлика (освен че лампата спря да мига).Явно при TD си иска подгрев с добри свещи, като гледам какво пишат колегите с TD.infineon написа:Четох че факта как пали един дизел без да се подгрее студен е показателен за състоянието му.
Коментар
-
Re: Палят ли дизелите ви без подгряване- ТД100
Да, тия двигатели /ЖТД/ палят без подгрев заради директното впръскване.nikolce написа:Явно не важи за всички дизели. Последният път като седнах да карам пежото на баща ми (1.8D), след като изгасна лампата, запали от 4-5 оборот, а винаги е палила на първи. Човека каза, че последният път я е оставил за смяна на свещи, и явно не са сложили свестни такива.На JTD обаче (поне при мен), си пали без подгрев. Цяла зима (на -14C) изкарах само на две работещи свещи. Пролетта ги смених, и не усетих никаква разлика (освен че лампата спря да мига).Явно при TD си иска подгрев с добри свещи, като гледам какво пишат колегите с TD.infineon написа:Четох че факта как пали един дизел без да се подгрее студен е показателен за състоянието му.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Точно така е, изгасването на лампата означава, че може да се стартира, но не означава, че свещите вече са изключени.ogi28b написа:Та искам да кажа - въпреки моменталното гаснене, свещите работят известно време дори и при малко по-топпло време. Не съм го тествал как е сега, при 25-26 градуса сутрин.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
хм цяла зима и сега си карам с 3 здрави свещи...проблеми с паленето не съм имал...проблема възникна след миналото лято когато колата се прецака и едната свещ замина
ама си пали...като е по горещо сега навън пали от раз като е малко по хладно пак от раз ама малко пуфка
))
Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар