Не, не е мой този лог, точно тези параметри не ги гледам. Гледам само волтовете от MAF-а.Налягането при катализатора е по-малко, затова е така.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мога ли да вдигна налягането на турбината на Bravo 1.9 JTD?
Collapse
X
-
Е тук вече се излагаш.Както и да е.Ти си знаеш.Предлагам да спрем с тези дискусии че оспамихме на колегат темата,за което се извинявам още веднъж.Stefan Hadjov написа:Точно това съм описъл в два поста по нагоре,но ти какво си чел не е ясно,или пишеш за да се изкажеш.Твоята турбина сигурно ще вдигне и 3 бара-ти си частен случай.И МАП-сензора ти-също.janyboy написа:ЕГР-то прави корекции спрямо Маф-а а не спрямо Мап-а,така че не се интересува от налягането на въздуха ,а от дебита му.За налягането следи Мап-а.
Коментар
-
Малко ще разочаровам :D , мма разликата в налягането преди и след турбината не е малко (в повечето случай е към 1 бар поне), а при високи обороти е още по-голямо (особено при стандартни турбо автомобили с малки турбини-с малък A/RStefan Hadjov написа:След турбината налягането е малко по малко отколкото преди.Особено на високи обороти.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар