Двигателя е 1.9 JTD интересува ме дали мога да вдигна налягането на турбината и какув точно модел еДопълнено заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мога ли да вдигна налягането на турбината на Bravo 1.9 JTD?
Collapse
X
-
Re: Fiat Bravo
Ми,можеш да го вдигнеш налягането.Моделът е GT1544H.На JTD105 слагат 2 модела:46480117 и 46750783.Аз съм с 46750783.Има 2 начина да го вдигнеш:-чрез скъсяване на лоста на гейта(на гадно място е)-чрез механичен бууст контролер(50-200лв) Не знам по какъв повод искаш да го вдигаш,но не прекалявай много.Някъде 1.15-1.20 бара макс.Сток турбината разтоварва на 1.05 бара при изряден клапан.exb0y написа:Двигателя е 1.9 JTD интересува ме дали мога да вдигна налягането на турбината и какув точно модел е
ПС.Не си споменал JTD100 или JTD105 е Бравото.
-
Вадиш лоста от оста,развиваш контра гайката,навиваш 1-2 оборота за да скъсиш лоста,завиваш контра гайката,слагаш лоста на оста и си готов.Има много писано в нета по този въпрос.Ако не съм бил ясен чети и ще ти стане ясно.exb0y написа:105 е не знам точно каде му е гейта а сега си поръчах боотс метър за да следя налягането да не прекаля много
Коментар
-
Ако боост метъра е от по евтините може да те подведе, тъй като има много случаи в които не показват точно. Внимавай наистина да не прекалиш с вдигането на налягане.exb0y написа:сега си поръчах боотс метър за да следя налягането да не прекаля многоFiat Uno 1.1 60SX 92г.
Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
VW Passat 1,9 TDI P.D. 2000г.
VW Caddy 1,6 BiFuel 2012г.
Коментар
-
Само да вметна че моя "китаец" за 35 лв(бууст метърчето ми) мери едно към едно с МАП сензора.Това че е китайски и евтин не означава задължително че е боклук и не мери вярно.FiFo написа:Ако боост метъра е от по евтините може да те подведе, тъй като има много случаи в които не показват точно. Внимавай наистина да не прекалиш с вдигането на налягане.
Коментар
-
Съгласен съм и не казвам, че всички са зле. Аз също ще си сложа в скоро време "китайче" но ако именно това което вземе колегата и не му измери правилно, а той разчита на него и за 35лв. ще си направи поразия за много повече пари.janyboy написа:Само да вметна че моя "китаец" за 35 лв(бууст метърчето ми) мери едно към едно с МАП сензора.Това че е китайски и евтин не означава задължително че е боклук и не мери вярно.FiFo написа:Ако боост метъра е от по евтините може да те подведе, тъй като има много случаи в които не показват точно. Внимавай наистина да не прекалиш с вдигането на налягане.
Fiat Uno 1.1 60SX 92г.
Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
VW Passat 1,9 TDI P.D. 2000г.
VW Caddy 1,6 BiFuel 2012г.
Коментар
-
Значи всичко трябва да се прави с мярка.Ако предположим че резбата е със стъпка 0.5 то 2 оборота са 1мм линеен ход и това не е много,примерно 0.05-0.1 бара(всяка турбина в спецификацията си има посочено каква регулировка може да понесе тя откъм актуатора)Така че колегата да пробва първоначално с 2 оборота да скъси лоста.Разбира се първо трябва да засече какво налягане прави турбината без да е пипал нищо за да има база.FiFo написа:Съгласен съм и не казвам, че всички са зле. Аз също ще си сложа в скоро време "китайче" но ако именно това което вземе колегата и не му измери правилно, а той разчита на него и за 35лв. ще си направи поразия за много повече пари.
Коментар
-
не се колибаи да махнеш управлението на турбината няма да вдигне повече от 1.2-1.3 на пик турбината е много слаба и работи на рьба аз пресьдих внт20 и в момента работи на 1.6 имам няколко които след слагане на бустконтролер немогат да минат 1 бар махни го нацяло и засечи с тестер или с манометьр какво става едва ли ще мине 1.1тунинговам си колите за удоволствие
някои с турбо други с чип
Коментар
-
Ееее,тук вече не си прав.Тази турбина без управление прави точно 1.45-1.50 бара.Лично пробвано от менkombito-tdi написа:не се колибаи да махнеш управлението на турбината няма да вдигне повече от 1.2-1.3 на пик турбината е много слаба и работи на рьба аз пресьдих внт20 и в момента работи на 1.6 имам няколко които след слагане на бустконтролер немогат да минат 1 бар махни го нацяло и засечи с тестер или с манометьр какво става едва ли ще мине 1.1
Виждал ли си компресорната карта на тази турбина
Че е слаба слаба е с тази перка на 44мм.Аз мислех да слагам ГТ1549 ама иска преправяне на фланеца.2052 идва малко лагава.Има един колега от дизел форума е "сготвил" хибридче 1756 и е много доволен.На шкодичка я кара.Много бууст и никакъв лаг(в сравнение със стоковата му 1749).Малко се отплеснах ама карай.На 1.15-1.20 бара ще е добре.Но не повече че ще си замине бързо мъникът.
Коментар
-
Ето това е истината2she написа:Аз си сложих буустконтролер и буустметър,карам на 1.2бара а иначе турбината си први 1.5 съвсем спокойно но не е желателно да се кара на повиче от 1.2бар
Между другото много внимавай с този бууст контролер.Точно този тип са големи боклуци.Аз имах такъв и на 2-я ден го изхвърлих.Поне са евтини 30-35лв.
Коментар
-
Еееее,ти пък,че кой с мапнат мотор дава пълна газ под 2000 оборотаemzo написа:Много искам да видя как са ви маховиците при пълна газ под 2000рпм
Или дърпат като бензинка във високите ?Съжалявам за офтопика.
Нали знаеш че тогава от маховика тресе все едно ще ти изпадне турбината на пътя.Като бензинка във високите няма как да дърпат с тази турбина.Само може да си пушат във високите.Виж при Стилото е друга бира.Ама да не се отплесваме все пак.Извинявам се на автора за офф-а
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар