ogi28b написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Давайте съвет TD или JTD
Collapse
X
-
Конските сили не са народен хумор
а данъка се изчислява по няколко неща. Има и калкулатори в нета където можеш да си сметнеш данъка. Като цяло обаче е много объркана нашата система с тези данъци. Имам две фиести на които данъка им е 7лв
Мотоциклет който ще го карам 3-4 месеца в годината и данъка му е 35лв................
-
ogi28b написа:Данъкът зависи от киловатите, конските сили са народен хумор.Недей да пишеш такива неща.След като 150 години мощноста се мереше в кс,то и сега я слагат в скоби след киловатите.Запознай се с историята на тези измерителни величини.След като кW се умножат с 1,36 се получават кс,няма никакъв хумор-чиста математика.
Коментар
-
Хаджов,единицата за мощност е ват,от там и киловат,мегават и т.н.Виж какво ти пише на талона на колта и сподели с нас-в киловати ли е или в конски сили:Stefan Hadjov написа:Недей да пишеш такива неща.След като 150 години мощноста се мереше в кс,то и сега я слагат в скоби след киловатите.Запознай се с историята на тези измерителни величини.След като кW се умножат с 1,36 се получават кс,няма никакъв хумор-чиста математика.
Ние също знаем как да обръщаме киловати в конски сили,паскали в барове,паундове в килограми и т.н.
Ходили сме на училище едно време.А темата TD или JTD мисля че вече отдава се изчерпа.Има много писано във форума по нея.То вече всеки 3-ти пита TD или JTD.Четене му е майката,а търсачката му е бащата.
Коментар
-
Не знам какъв е този калкулатор на за тази кола данъкът е не по-малко от 140лв.Зависи къде ти е регистрирана колата.Всяка община си определя размера на данъка.Аз за мойта (Пазарджик) плащам точно 160лв.gamencerista написа:еми тука по някакъв калкулатор ми излиза данък 80 лв за 10 годишна кола с катализатор, 105 к.с. и 1900 кубатура.
Коментар
-
chaveto, Stefan Hadjov - не се хващайте за най-малката думичка. Знаете за какво говоря - всеки ден някой се чуди дали за 100 или 101 коня ще плаща скъп или евтин данък. Мощността в случая, който разглеждаме - измерва се в киловати, а не в конски сили. В данъчното попълваш бланка, на която пише колко киловата ти е колата, а не колко конски сили. И така - ЖТД 105 е точно 77 киловата, а ЖТД 100 е точно 74 киловата, от гл. точка на данъците. А в раздел хайде да си ги премерим - там спокойно може да бъдат 105 ++++ конски сили, зависи от хакера....Колега gamencerista - тия калкулатори не се знае в кой какви данни са вкарани. Освен това което си написал - има значение и в кой град е колата, а катализатора - само ако е до 74 киловата. За София - ЖТД 105 = 77 киловата * 1.20 лв(по спомени! ) *1.5 = 140-150 лева, грубо. За ЖТД 100 = 74 киловата * 0.50 лв * 1.5 (за старост) * 0.5 (за катализатор) = ~30 лева, грубо. Разликата е над 100 лева със сигурност. Разбира се, винаги ще се яви някой , който да каже че данъкът не е проблем, понеже го плащаш веднъж годишно, но като му кажеш да го плати вместо теб - отива за гъби. Това си е сериозен разход, който е равен на един годишен винетен стикер + ГТП, или на 1000 км, или на 5 литра масло + филтри, или на каквото още искаш.... За най-сигурно - купуваш си 1.9 - атмосферен дизел и не мислиш за данъци, за повреди, за глупости.... И нЕма да се дърпаш по светофарите
Коментар
-
100% подкрепям за чист дизел.Междудругото те си са кът атмосфрните дизели на Браво-а.Аз когато си търсех кола не видях нито един атмосферен дизел Браво-а,само 3 JTD-та и си купих едното (това на Горубляне март 200ogi28b написа:За най-сигурно - купуваш си 1.9 - атмосферен дизел и не мислиш за данъци, за повреди, за глупости.... И нЕма да се дърпаш по светофарите
.TD75 и TD100 въобще не бяха вариянти за мен.
Коментар
-
По тази логика да си купуваме каруци и магарета, защото ако умре магарето може да си купим друго. @ gamencerista- оглеждай се за JTDVladim написа:Недай си боже да се прецака нещо по горивната система... познай, на кой ще му излезе по-скъпо?kimirai написа:Разликата в данъка е около 130-140лв.Незнам някой от колегите да ти препоръча TD пред JTD.Досега съм карал бензинки,ама това жтд направо ме убива от кеф.
А иначе JTD се препоръчва не само, защото е по-икономично и тихо, но все пак е и по-ново поколение мотор!
Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
Никой не спори как е единицата, има си стандарти които при едни са такива а при други.....................Не може да се каже на нещо което се ползва толкова много време, че е "народен хумор"Темата се изчерпа, но не докрай, най глупавото нещо е да карате човек да си купува TD вместо Jtd.Я направете една сметка ако колегата не го спира това TD каква ще е разликата в разхода спрямо Jtd и за колко време разликата в данъка ще бъде в полза на Jtd-to. Хайде спрете да пишете по инерция и малко помислете преди да се изкажете.janyboy написа:Хаджов,единицата за мощност е ват
Коментар
-
Хайде сега покажи ми къде го караме колегата да си купи ТД вместо ЖТД.Споменахме само плюсовете на чистия дизел,а не на ТД.chaveto написа:Темата се изчерпа, но не докрай, най глупавото нещо е да карате човек да си купува TD вместо Jtd.Я направете една сметка ако колегата не го спира това TD каква ще е разликата в разхода спрямо Jtd и за колко време разликата в данъка ще бъде в полза на Jtd-to. Хайде спрете да пишете по инерция и малко помислете преди да се изкажете.
Коментар
-
Лично за мен няма значение дали ще е 105 или 115............ Важното е да е по ново като технология, някой хора ги бърка, че данъка е много по малък, но Jtd спрямо останалите въобще според мен не може да се слага на кантар. Сега някой ще каже, че една дюза струвала 1000лв и отгоре. Щом ви е страх от мечки не ходете в гората.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар