Какво ви харесва или не ви харесва в JTD, което има TDI ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
JTD vs TDI
Collapse
X
-
Комън рейл се оказа по-ефективна система от помпа-дюза, това е факт (цена, екологичност...). Що се отнася до предходната система с директно впръскване ТДИ - само добри думи могат да се кажат. Докато ВАГ произвеждат такива мотори, ФИАТ още използват предкамерно впръскване. Според скромните ми впечатления (коли на приятели и познати, които съм карал) ТДИ моторите са здрави, икономични и с добра динамика. Особено впечатление прави ТДИ 110, чиито разход е колкото на мотора от по-ново поколение комън-рейл ЖТД 105, като динамиката е може би леко в полза на ТДИ двигателя.Лично аз нямам конкретни предпочитания дали ще е JTD или TDI. Важното е колата да е читава и по джоба ми. Затова карам ТД100
Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.
Коментар
-
TDI 110 (на един приятел) наистина с леко преимущество пред моето JTD 105. Може би и скоростната кутия играе значителна роля (колите са голф 4 и браво)Обаче забравяте да споменете че на JTD много лесно се прави remap и след като си направих (при emzo) вече си хапвам TDI 110 за закуска
Fiat Bravo 1.9 JTD
Коментар
-
Re: JTD vs TDI
Не ви ли се струва, че ТДИ са малко по-тихички двигатели или моите наблюдения са погрешни? За технически предимства ми е трудно да говоря. Нямам база за сравнение. ЖТД обаче се купува по-евтино и това си е предимство за кола втора употреба.emzo написа:Какво ви харесва или не ви харесва в JTD, което има TDI ?A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
По-добри като технология.А това е много обширно понятие.Сега да не пишем + и - на видовете дизелови технологии.Всеки може да си ги прочете в нет-а ако има интерес.Аз какво има да "усещам".JTD-то си е достатъчно бързо,достатъчно икономично и достатъчно надеждно.Ако се подържа добре кажи речи е вечно.emzo написа:Дефинирай по-добри ?Как го усещаш ти ?Бързина/ускорение, разход, чупливост ?
Коментар
-
Може би не си чел за това....The Fiat Croma was the first passenger car in the world to have a direct injection Diesel (Turbo D i.d.) engine in (1986).Иначе по темата TDI е по икономичен от JTD поне на хартия,което е добре.kosta84bg написа:Комън рейл се оказа по-ефективна система от помпа-дюза, това е факт (цена, екологичност...). Що се отнася до предходната система с директно впръскване ТДИ - само добри думи могат да се кажат. Докато ВАГ произвеждат такива мотори, ФИАТ още използват предкамерно впръскване. Според скромните ми впечатления (коли на приятели и познати, които съм карал) ТДИ моторите са здрави, икономични и с добра динамика. Особено впечатление прави ТДИ 110, чиито разход е колкото на мотора от по-ново поколение комън-рейл ЖТД 105, като динамиката е може би леко в полза на ТДИ двигателя.Лично аз нямам конкретни предпочитания дали ще е JTD или TDI. Важното е колата да е читава и по джоба ми. Затова карам ТД100
Marea Weekend HLX Jtd 110
oO(_)____////____(_)Oo
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар