Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

JTD vs TDI

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    JTD vs TDI

    Какво ви харесва или не ви харесва в JTD, което има TDI ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    #2
    За кои точно JTD говорим и кои точно TDI?Трябва да се уточни.Примерно JTD115 VS TDI110.Така зададено с 2-тр ръце за JTD115,заради комън рейл системата.Много по-ефективна и надежна спрямо TDI-системата с роторна помпа.

    Коментар


      #3
      Ами като цяло, но както писах в друга тема, на JTD115 отговора на ВАГ е TDI PD 115
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        На мен най ми харесва цената на автомобила с JTD моторите.

        Коментар


          #5
          Комън рейл се оказа по-ефективна система от помпа-дюза, това е факт (цена, екологичност...). Що се отнася до предходната система с директно впръскване ТДИ - само добри думи могат да се кажат. Докато ВАГ произвеждат такива мотори, ФИАТ още използват предкамерно впръскване. Според скромните ми впечатления (коли на приятели и познати, които съм карал) ТДИ моторите са здрави, икономични и с добра динамика. Особено впечатление прави ТДИ 110, чиито разход е колкото на мотора от по-ново поколение комън-рейл ЖТД 105, като динамиката е може би леко в полза на ТДИ двигателя.Лично аз нямам конкретни предпочитания дали ще е JTD или TDI. Важното е колата да е читава и по джоба ми. Затова карам ТД100
          Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
          Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.

          Коментар


            #6
            TDI 110 (на един приятел) наистина с леко преимущество пред моето JTD 105. Може би и скоростната кутия играе значителна роля (колите са голф 4 и браво)Обаче забравяте да споменете че на JTD много лесно се прави remap и след като си направих (при emzo) вече си хапвам TDI 110 за закуска
            Fiat Bravo 1.9 JTD

            Коментар


              #7
              Re: JTD vs TDI

              emzo написа:
              Какво ви харесва или не ви харесва в JTD, което има TDI ?
              Не ви ли се струва, че ТДИ са малко по-тихички двигатели или моите наблюдения са погрешни? За технически предимства ми е трудно да говоря. Нямам база за сравнение. ЖТД обаче се купува по-евтино и това си е предимство за кола втора употреба.
              A17DTС/S
              Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

              Коментар


                #8
                Някои са по-тихи, някои по-шумни.Зависи и от конкретната кола, в която е монтиран.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  едно приятелче има А3 1.9 ТДИ 110, ами моито ЖТД100 работи значително по-тихо

                  Коментар


                    #10
                    Ми недостатъците на JTD105 в сравнение с TDI110 са следните:1.Турбината-малка и не е VNT2.Лоша подредба на агрегатите(някои).Трудно се обслужва.Ми май е само това.Всичко друго е по-добре от ТДИ.Нито ТДИ,нито ТДИ ПД са добри колкото комън рейла.Те затова ВАГ минаха и те на комън рейл.

                    Коментар


                      #11
                      Дефинирай по-добри ?Как го усещаш ти ?Бързина/ускорение, разход, чупливост ?
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        emzo написа:
                        Дефинирай по-добри ?Как го усещаш ти ?Бързина/ускорение, разход, чупливост ?
                        По-добри като технология.А това е много обширно понятие.Сега да не пишем + и - на видовете дизелови технологии.Всеки може да си ги прочете в нет-а ако има интерес.Аз какво има да "усещам".JTD-то си е достатъчно бързо,достатъчно икономично и достатъчно надеждно.Ако се подържа добре кажи речи е вечно.

                        Коментар


                          #13
                          Нямам наблюдения за помпа дюзата, но TDI110 e по-икономично от JTD105.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            kosta84bg написа:
                            Комън рейл се оказа по-ефективна система от помпа-дюза, това е факт (цена, екологичност...). Що се отнася до предходната система с директно впръскване ТДИ - само добри думи могат да се кажат. Докато ВАГ произвеждат такива мотори, ФИАТ още използват предкамерно впръскване. Според скромните ми впечатления (коли на приятели и познати, които съм карал) ТДИ моторите са здрави, икономични и с добра динамика. Особено впечатление прави ТДИ 110, чиито разход е колкото на мотора от по-ново поколение комън-рейл ЖТД 105, като динамиката е може би леко в полза на ТДИ двигателя.Лично аз нямам конкретни предпочитания дали ще е JTD или TDI. Важното е колата да е читава и по джоба ми. Затова карам ТД100
                            Може би не си чел за това....The Fiat Croma was the first passenger car in the world to have a direct injection Diesel (Turbo D i.d.) engine in (1986).Иначе по темата TDI е по икономичен от JTD поне на хартия,което е добре.
                            Marea Weekend HLX Jtd 110

                            oO(_)____////____(_)Oo

                            Коментар


                              #15
                              За мен не е коректно да се сравняват JTD105 и TDI110.По-удачно е тук да се сравняват JTD110 и TDI110 (те и без това са с едни и същи турбини и коне). Така че на кантара да се явят една Мареа JTD110 и едно Пасат-че TDI110

                              Коментар

                              Working...
                              X