Колега gociy, този пушек от снимката ти го изкарва при леко подаване на газ? Ако може я направи едно клипче да видим( а и звука да чуем), аз зад мен никога не съм виждал такова пушилка.
Еми не при леко е по-малко,при натискане докрай ей това ! ами да ще направя клипче и ще го постна тук да дискутираме
Когато всичко е срещу теб, значи си в грешното платно.
Значи е в добро състояние. Или лошо... Моята като я чипнаха, много пуфтеше, ама и приложих някои процедури, и сега почти не дими. Само при 100 % мощност изпушва хубаво.
Ами тя си върви ноо.....много пуши !и мощността сякаш малко понамаля.
Когато всичко е срещу теб, значи си в грешното платно.
Значи е в добро състояние. Или лошо... Моята като я чипнаха, много пуфтеше, ама и приложих някои процедури, и сега почти не дими. Само при 100 % мощност изпушва хубаво.
Сподели какви са процедурите ако не е тайна
Когато всичко е срещу теб, значи си в грешното платно.
Я кажи като пуши толкова много какъв е звука от мотора,в смисъл работили както преди меко или трака като трактор че и по-лошо с тия пушаци.Ако трака яко значи си в предвърение а защо причини много.Ако въпреки всичките пушаци колата работи сравнително меко помисли как да си провериш турбо пътищата за пропуск или заседнал отворен ЕГР.Няма други положения за пушека. 1.Грешна центровка - съпроводено е със силно чукане (не желани детонаци) 2.Липса на достатъчно въздух(запушен филтър въздушен;пробити въздуховоди след турбото;постъпва голямо количество изгороли газове)Май се повтарям вече за не знам кой път.Четете и мислете кагато правите нещо.От нас се иска само да подържаме ,а хората са написали кое как.Дано вече ти е ясно защо пуши колата.Поздрави!!!
Я кажи като пуши толкова много какъв е звука от мотора,в смисъл работили както преди меко или трака като трактор че и по-лошо с тия пушаци.Ако трака яко значи си в предвърение а защо причини много.Ако въпреки всичките пушаци колата работи сравнително меко помисли как да си провериш турбо пътищата за пропуск или заседнал отворен ЕГР.Няма други положения за пушека. 1.Грешна центровка - съпроводено е със силно чукане (не желани детонаци) 2.Липса на достатъчно въздух(запушен филтър въздушен;пробити въздуховоди след турбото;постъпва голямо количество изгороли газове)Май се повтарям вече за не знам кой път.Четете и мислете кагато правите нещо.От нас се иска само да подържаме ,а хората са написали кое как.Дано вече ти е ясно защо пуши колата.Поздрави!!!
1.Еми не чука/трака силно ! Появиха се само едни цъкащи потраквания като клапани ! Тоя ЕГР съм го изолирал !И с него и без него Еднакво ! А колко боклуци имаше на тръбата от турбото към смукателя-ужас !2.Пътищата са здрави,проверих ги първи ! След като исчистих маркучите след това пак се омазняват ! Турбото хвърля масло ! ??Извинявам се ! Но все още не ми е ясно защо пуши...
Когато всичко е срещу теб, значи си в грешното платно.
На такова Пунто съм сменял даже разпределителен вал,беше с изядени гърбици на 3 и 4 цилиндър.Не ти вкарвам муха в ухото просто споделям,а тоя филм всичко и е наред пък тя си пуши в нашто кино не са го давали.Аз бях до тук с идеите ти си на ход.Поздрави!!!
На такова Пунто съм сменял даже разпределителен вал,беше с изядени гърбици на 3 и 4 цилиндър.Не ти вкарвам муха в ухото просто споделям,а тоя филм всичко и е наред пък тя си пуши в нашто кино не са го давали.Аз бях до тук с идеите ти си на ход.Поздрави!!!
Е аз лятото ще прегледам и клапаните ! А скоро и помпата ! Не не съм казал че всичко и е наред, но просто не мога да разбера от какво е ! Благодаря за оказаното съдействие по темата !
Когато всичко е срещу теб, значи си в грешното платно.
Коментар