Малко инфо по въпросаhttp://clubalfaromeo.com/forum/showt...155#post666155
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Опел Зафира с двигател на фиат
Collapse
X
-
Благодаря за подробната информация, тя се припокрива с това което са ми писали от сервиза. Надявам се поне 2, 3 г. да нямам проблем с този филтър (мисля че идеята му и работата която върши е абсолютна глупост), а по нататък ще му мислим ако създава проблеми.pr_00f написа:Малко инфо по въпросаhttp://clubalfaromeo.com/forum/showt...155#post666155Културата на безопасност на шофьора е техничеката му подготвеност и психологическото му равнище при които осугуряването на безопасността на движение се превръща в приоритетна цел!
Коментар
-
Да така е, няма спор че Фапа чисти, но като ги събира саждите трябволо е да измислят начин да се изхвърлят в коша чрез някакъв оборотен контейнер, а то какво, като си ги посъбре, се хаби поне половин литър нафта за да се изгорят, а както четохме по-горе някои модели ДПФ ползват катализатор - по спомени май беше някаква киселина и всичко това отива отново в атмосферата. Но като отидеш на стенда ти показва, че си в Евро 5 зоната по емисии. Това имам в предвид че филтъра е една глупост и всичко пак си се изхвърля, но по по-сложен и донякъде обременяващ начин за шофьорите.Stefan Hadjov написа:Не си прав.Карал ли си зад кола с ФАП.Както и да кара,не може да разбереш че е дизел-никакво пушене,независимо режима,освен ако не е батисана чрез чипване.Но тогава се батисва и ФАП-а,за кратко време.dim_l написа:.............мисля че идеята му и работата която върши е абсолютна глупостКултурата на безопасност на шофьора е техничеката му подготвеност и психологическото му равнище при които осугуряването на безопасността на движение се превръща в приоритетна цел!
Коментар
-
Стефан е абсолютно прав! Колата ми е на близо 3 години и ако някой бръкне в ауспуха и ми покаже сажди му я подарявам.Пръста ми посивява от окиса на метала, но няма и следа от дизелови сажди.За разлика от чисто нова ШКОДА ОКТАВИЯ, която купихме като служебна м.юни миналата година.Колата я карам нормално в градски условия и малко ненормално в извънградски... поизпържвам си я.
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Начина е измислен,имаш датчик на ФАП-а,който отчита кога са се натрупали сажди/нараства налягането/и тогава включва процеса на изгаряне.Ако се налага се прибавя течност-адитив за катализиране на процеса.Това е активно конвертриране.Съществува и пасивно,което е в резултат на подходящ режим на експлотациа-каране по-спортно при по високи обороти и тогава активния процес настъпва доста по рядко-пести се от тази течност,но се харчи нафта.При каране с малка скорост и обороти и по високи предавки е най неблагоприятно за ФАП-а.dim_l написа:Да така е, няма спор че Фапа чисти, но като ги събира саждите трябволо е да измислят начин да се изхвърлят в коша чрез някакъв оборотен контейнер, а то какво, като си ги посъбре, се хаби поне половин литър нафта за да се изгорят, а както четохме по-горе някои модели ДПФ ползват катализатор - по спомени май беше някаква киселина и всичко това отива отново в атмосферата. Но като отидеш на стенда ти показва, че си в Евро 5 зоната по емисии. Това имам в предвид че филтъра е една глупост и всичко пак си се изхвърля, но по по-сложен и донякъде обременяващ начин за шофьорите.Stefan Hadjov написа:Не си прав.Карал ли си зад кола с ФАП.Както и да кара,не може да разбереш че е дизел-никакво пушене,независимо режима,освен ако не е батисана чрез чипване.Но тогава се батисва и ФАП-а,за кратко време.dim_l написа:.............мисля че идеята му и работата която върши е абсолютна глупост
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар