Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спешен проблем мареа ТД100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Спешен проблем мареа ТД100

    колеги моля за помощ! марийката ми къса 4-ти ремък пистовия за има няма 300км! сменена е обтяжната ролка, а паразитната има съвсем лек луфт в нея! и при слагането на новия ремък при първото палене ремъка бяга навътре само на тази паразитната ролка на обтяжната си стои нормално! ако сменя паразитната дали ще се оправи! моля за съвет

    #2
    Няма гаранция че ще се оправи, може да имаш липса на съосие с някоя друга шайба, но след като знаеш че със сигурност имаш повредена ролка, смени я.

    Коментар


      #3
      А я виж демпферната шайба на коляновия вал как е. Имах такъв проблем с нея. Скъса ми 2 ремъка за норматив преди да я сменя.
      Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

      Коментар


        #4
        ogi28b написа:
        Няма гаранция че ще се оправи, може да имаш липса на съосие с някоя друга шайба, но след като знаеш че със сигурност имаш повредена ролка, смени я.
        съоситето незнам как се проверява ако изобщо има някаква техника, но така като гледам демферната ,шайбата на климатика и тази на динамото и сложа една ламаринка в каналите на всичките и погледна с едното око няма кои знае каква фрапантна разлика! пиниза е че паразитната ролка нямам спомен дали съм я сменявал от две години насам карам каляската и само за нея нямам спомен какво и беше дереджето! но като я хвана и клатушкам си има луфт в нея! отделно самата тази ролка ми се вижда някак си доста хлътнала навътре спрямо споменатите шайби! някои да има справка под ролката за следното - болта с които е захваната паразитната ролка отзадната страна има една специвична шайба само една ли трябва да бъде или повече, че при мен е само една! ще трябва да се жертвам нови 80лв за жалост без да се смени ролката няма как да се разбере какво е положението явно

        Коментар


          #5
          Насочи се към ролката с най-голям луфт и/или отклонение,няма как ремъка да се къса от само себе си-освен ако не е дефектен.Също така виж и оптяжната ролка там където се захваща за двигатела и по-точно механизма на пружината да не е потдал и от там да се криви и да изхвърля ремъка-имах същия проблем.
          Fiat Punto`04 1.2 60hp.
          Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
          ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

          Коментар


            #6
            Щом ремъка бяга навътре, то единствената причина е несъосие. При мен това несъосие идваше от обтяжката, която нямаше луфт, но се оказа че се измята механизма и. При това положение обаче, ремъка бяга навън. Проверява се много лесно! С макетно ножче изрежи стар ремък, по средата и надлъжно, така че да се получи ремък с две писти. Сложи го по средата на шайбите и виж дали на празен ход на двигателя, накъде ще прескочи, Моят прескачаше с един зъб навън на шайбата на динамото. След като пдложих отдолу под болта на обряжката ламаринка и така я стегнах, спря да бяга. Иначе и аз скъсах два ремъка, през 200км. Сега вече 5000км карам така и няма грижа.
            Fiat Marea TD100

            Коментар

            Working...
            X