Колеги проблема при мене се проявява като се затопли времето както сега,а зимата нямам никакви ядове.Начи проблема е следния при топъл двигател колата пали трудно в смисал поне 4-5 пъти превърта двигателя преди да запали,а по някога дори пада акумолатора от въртене и пак неще да запали.Забелязал сам че като карам например на 4 или 5 скорост нормално и настъпя педала до долу почва едно плавно ускоряване и по някое време като и скимне почва да ускорява по яко след малко пак изгуби мощност и така.Може ли това трудно палене да е от слаб акумолатор,а предърпването от въздух в горивната система
Интересува ме има ли връзка между тези два проблема и някакви предположения от по запознатите. П.С. Благодаря ви предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Марийката 1.9 тд 100
Collapse
X
-
Колегата ти е писал за сондата в резервоара, иначе едва ли в ъздух в системата , защото тогава при студен двигател щеше да палиш трудно.devil_666_87 написа:Колега нз за каква сонда става вапрос ама нищо несам и правил,само сам я обслужил
Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
-
Точно за нея става въпрос и не е вярно че сутрин е задължително да пали трудно .Колега след като си правил обслужване насочи се или към сондата или към филтъра за нафтатаTihomir78 написа:Колегата ти е писал за сондата в резервоара, иначе едва ли в ъздух в системата , защото тогава при студен двигател щеше да палиш трудно.devil_666_87 написа:Колега нз за каква сонда става вапрос ама нищо несам и правил,само сам я обслужил
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар