Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нещо необяснимо с тракане на ЖТД. Споделете, дайте мнение.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Когато чуеш дизелов двигател на какво е способен от проблемна дюза, тогава може да ми кажеш, че заблуждавам.Дотогава се поинтересувай малко колко може да е страшен звука от една проблемна дюза, защото тези които са чували знаят за какво говоря.Сигурно ако ти направя и клип на двигател който не е с хидравлични повдигачи и при палене изтраква за няколко секунди като повдигачи, пак ще кажеш, че е повдигач/и а не дюза/и.

    Коментар


      #32
      Хаха, аз когато се занимавах с проблемни дюзи, ти още се чудеше и маеше, какво е това JTD !
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #33
        гледал ли си разпределителния вал?
        '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
        '97 Coupe 16VT 262WHP+

        Коментар


          #34
          emzo написа:
          Хаха, аз когато се занимавах с проблемни дюзи, ти още се чудеше и маеше, какво е това JTD !
          Някои когато наливаха пари в CR други стояха от страни и чакаха на готово И как по точно се занимаваше, като им мереше обратното гориво, което доказва само, че има износване и нищо повече

          Коментар


            #35
            Тука няма кой да ти опонира освен мен, но да те видим в дизел клуба, колко дълго ще ти слушат/четат измислиците.Точно, че чакаше на готово, ако не бяхме пуснали инфото и снимките за дюзите щеше да ......Жив и здрав да си, поне смях голям пада....п.с. не ти беше смешно, като не намери линк в подписа ми към безплатен ремап, а ?
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #36
              Само не мога да разбера защо си мислиш, че ти си открил топлата вода.

              Коментар


                #37
                emzo написа:
                ............ в дизел клуба, колко дълго ще ти слушат/четат измислиците.
                Искаш да кажеш VAG клуба/форума,то там 98% само за TDI-та се говори. Сега наистина може да чатка от проблемна дюза и то доста сериозно.На колегата chaveto на клипа много не мога да чуя звука и за това не мога да дам и мнение по въпроса.Няма нужда да се карате или заяждате кой,какво,кога и защо. Нали за това са форумите,да се учим едни от други и да си помагаме.

                Коментар


                  #38
                  Колеги,недейте гадаенето по някой проблем да се превръща в груби нападки един към друг.Всеки изказва предположението си и винаги има възможност да е в грешка. Моето предположение клони към дюза.Не може механичен проблем в някой възел-бутало,бутален болт,лагери биелни или основни,разпределителен вал и т.н. един път да чука, един път да не чука.Или чука или не чука.Лош разпръсквач на дюза може така да чука,че да си помислеш че направо се чупи нещо в двигателя.Това се дължи на не добре затваряща дюза,поради зацапване или износване.Чукането е в резултат на пропуск на гориво и прекалкено ранно запалване в този цилиндър.Получава се мощен контраудар,съпроводено с рязко механично чукане.Чукането е толкова остро и отревисто,че се пренася по обема на целия двигател-глава,блок.Когато се редува чукане с нечукане,вероятно е въпрос на зацапване,клеясване на разпръсквача.Разпръсквач трудно се почиства по механичен начин,ултразвук няма гаранции че ще реши проблема.Най добре-подмяна с нови.@ntodorovНай добре,ако имаш приятел със същата кола да подмените дюзите комплект за тест за известен период на ползване.Тогава ще се разбере,дали наистина е от тях.

                  Коментар


                    #39
                    Сложно, JTD100 му е колата, а те са редки, по-лесно ще му е да си купи 4 разпръсквача за 240лв.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #40
                      Колеги, за сега не чука. Дори работи много приятно и много тихо количката. Докато е в това настроение - няма да я пипам, но установя ли нещо - ще споделя. ПС: Благодаря на всички взели отношение по темата. Всяко мнение ми е ценно, но не спорете. Моля ви. Чувствам се неловко, като човек причинил споровете ( въпреки, че в тях се раждала истината ) :D
                      A17DTС/S
                      Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                      Коментар


                        #41
                        emzo написа:
                        Сложно, JTD100 му е колата, а те са редки, по-лесно ще му е да си купи 4 разпръсквача за 240лв.
                        И като смени 4-ри разпръсквача за 240лв + още куп неща и отново продължи да си чука, какво правим.Как искаш да ти го кажа, че двама човека който работят от 20г+ с дизелови помпи, дюзи................ се бориха няколко часа с една чукаща дюза и нищо не можаха да направят. Сменяха разпръсквач само за пробата, в някои режими работи добре, но в други не може. В момента дюзата отново чука, но не както преди, просто за момента е оставена в някакво компромисно положение.Обратното гориво е в норма по простата причина, че не е износена за да го пропуска покрай иглата на разпръсквача, клапанното бутало и сачмата, но когато клапанното бутало не се движи без проблем и другата част която натиска сачмата (не знам как се казва) дюзата не работи както трябва. Мисля, че няма нужда колегата да даде куп пари и после ефекта да е същият.

                        Коментар


                          #42
                          Мнее, аз за 300лв по-скоро ще си взема !нови! дюзи
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар

                          Working...
                          X