Колеги онзи ден ми се скъса пистовия ремак на пътя прибрах се на ход до вкъщи и при скъсването колата започна да трака много карах бавно и внимателно че не ми бачкаха хидравликата акомулатора не зареждаше там нищо не бачкаше дали да ме притеснява това тракане и от какво може да е ( пак казвам при скъсването започна да трака като подам гас се усилва тракането )
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странно тракане ЖТД
Collapse
X
-
Благодаря колеги надявам се да не е отишло до ангренажа. А когато ремака се скъса първо се скъса на половина ако е дебел 2 см известно време се въртеше само 1 см от ремака и когато включих на задна тогава ремака падна под колата
Благодаря ви отново много ме успокоихте като ми казахте че е демпферната шайба на коляновия вал ( надявам се на коляновия вал да му няма нищо )
FIAT Bravo 1.9 jtd 105hp 1999g
Коментар
-
Все пак огкедай шайбата преди да купуваш.Може да е нещо друго.Това са само предположения и възможни идеи за проблема ти,както си го описал.На коляновият вал няма какво да му стане,така че не се притеснявай за него.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Ако е демпферна шайба, няма как да е нямало някакви шумове и преди скъсването - виене, по-тихо тракане и т.н.
Тази шайба няма как да се разбие за секунда
Освен това шайбата обикновено трака, когато е вързана за ремъка, т.е. когато е натоварена с климатик, алтернатор, хидравлика и прочие.Аз също бих посъветвал да не бързаш с покупката на нова, най-малкото защото не са от най-евтините части - 100 и нагоре лева е
_______
146 JTD
Коментар
-
Не е задължително това колега.Обикновено се къса и започва да трака изведнъж.trustworthy написа:Ако е демпферна шайба, няма как да е нямало някакви шумове и преди скъсването - виене, по-тихо тракане и т.н.
Тази шайба няма как да се разбие за секунда
AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Кое се къса точно, че не разбрах?Демфиращите свойства на шайбата се осигуряват от гумените пръстени м/у металните дискове. за да почне да трака, трябва първо гумата да се е повтвърдила, после от цикличното натоварване на демпфера да се е разтрошила и в един момент двата метални диска да почнат да опират един в друг, за да се чуе тракане. За да стане това е необходимо доста време. Преди това може да има само виене. При всики положения трябва да е имало някакви индикации, че шайбата е заминала, преди да се скъса ремъка. Предполага се, че причината са скъсания ремък е разбита шайба, нали?_______
146 JTD
Коментар
-
http://www.youtube.com/watch?v=DFveskCardw ето го тракането и след като изгася двигателя съм снимал малко над двигателя нещо бучи и след 20 секунди цък и исключва ( ако може да ми кажете какво е това което цъка след като изгася) а ремака е цепнат и съм го сложил за парлама иначе не го бива !FIAT Bravo 1.9 jtd 105hp 1999g
Коментар
-
Бръмчи ти ЕГР-а, нормално е, не се притеснявай за него. Тракането аз нещо не успявам да го хвана.Vasilevv777 написа:http://www.youtube.com/watch?v=DFveskCardw ето го тракането и след като изгася двигателя съм снимал малко над двигателя нещо бучи и след 20 секунди цък и исключва ( ако може да ми кажете какво е това което цъка след като изгася) а ремака е цепнат и съм го сложил за парлама иначе не го бива !
Коментар
-
Колега не разбирам за какви дискове говориш.До колкото аз съм виждал лично моята скъсана шайба,както и на приятели структурата и е от две колела хванати помежду си с доста твърда гума.Вътрешното колело е хванато с болтове за к.вал,а по периферията на външното се движи пистовият ремък.От самите сили които действат върху ремъка вследствие на работата на динамото,климатика,както и на самият двигател се създават вибрации,които се обират от тази гума.С времето тя се нацепва и къса.И тъй като започва да се къса на най слабото си място се дебалансира и започва да бие вследствие на инерционните сили създадени от въртенето и.Започва да удря по блока на мотора и от там се чува много страненшум.Ето тук колега в друга тема е снимал скъсана демпферна шайба http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=648703Не искам да подвеждам никой,но на клипчето което колегата е пуснал ми се струва че точно тази шайба бие(виждам го от 11 секунда до 19 секунда).Все пак нека той сам да го види,защото на клипа не се вижда чак толкова добре.trustworthy написа:Кое се къса точно, че не разбрах?Демфиращите свойства на шайбата се осигуряват от гумените пръстени м/у металните дискове. за да почне да трака, трябва първо гумата да се е повтвърдила, после от цикличното натоварване на демпфера да се е разтрошила и в един момент двата метални диска да почнат да опират един в друг, за да се чуе тракане. За да стане това е необходимо доста време. Преди това може да има само виене. При всики положения трябва да е имало някакви индикации, че шайбата е заминала, преди да се скъса ремъка. Предполага се, че причината са скъсания ремък е разбита шайба, нали?AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Да използвам темата на колегата. Днес ей така от раз - колата се разчука. Знам, че демпферната шайба не е в цветущо здраве, но имам съмнения, че не е от нея. Това тракане е металическо. Побелях. Появи се изведнъж. Ще пробвам без обслужващия. Ако това тракане продължи - ще мятам колата в блатото. ПС: как ми се иска да демпферната шайба.
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар