emzo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Отново за тресенето.
Collapse
X
-
Добре де, какви може да са причините за това претрисане при палене и гасене. Друг вариант е да елиминирам обслужващия и пак да запаля. За съжаление не съм пробвал до сега, но определено се заинтересувах. Форд Торнео пак CR двигател си пали без да се усети, че двигателя е задействан. Претрисането при палене и гасене поне при мен не е нещо дразнещо и очевадно, но си го има и до сега не му отдавах голямо значение, но след тази тема ми е любопитно...
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
извинявам се, че ползвам темата за ЖТД, просто имам малко въпросче - мойта печка е от стар’то поколение :D Тд75...та...при палене и гасене си тресе - нормално е. Но най-вече при гасене издава един звук, наподобяващ тропане от шарнир, чуващ се някъде от двигателя, но така и не мога да разбера от какво е. Тампоните на двигателя са здрави до един, съединителя е скоро сменян, маховика е в идеално състояние...щангичката над ремъците е леееко разхлопана, но звука, който се чува при гасене и палене е доста силно хлопане...дайте идеи от какво може да е, че адски много ме дразни...паркирам си, гася и изтраква на умряло :D
'99 FIAT Marea Weekend TD75
Коментар
-
Просветли ме за другата роля, да не живея в заблуда.Stefan Hadjov написа:Има и друга роля.Venioid написа:Единствената роля на дроселовата клапа е да минимизира тресенето при гасене. Напълно отворена е при всички режими на мотора и се затваря само при гасене. Управлява се с вакуум.Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Коментар
-
На мен също ми е интересно да разбера. Аз единствено си мисля, че когато съм на темпомат и тогава не затваря когато спира на скорост за да може да спира. Защото когато върна газта и не се усеща никакво рязко забиване, намалява съвсем плавно на скорост. А при темпомата при доста големи спускания не засилва. Не знам, може и да се само заблуждавамVenioid написа:...........
Коментар
-
Колега,това не е заблуда,а просто не го знаеш.Ще обясня.Първата функция на дриселовата клапа е както писах в по горен пост-гасене на двигателя с оглед по малки притрисания.Втората е бързо спиране на турбината след гасене на двигателя.За да не се налага да кесиш на място преди гасене на двигателя,както се препоръчваше при турбодвигателите от миналия век.В някои случаи има и трета функция,но е дълго за обясняване.Venioid написа:Просветли ме за другата роля, да не живея в заблуда.Stefan Hadjov написа:Има и друга роля.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар