Проблема е следният. Днес цял ден си карам колата но след последното изгасяне след 20мин. опит за запалване уви върти и не пали. Додърпаха ме пред блока и почнах да ровя. Нафта стига до помпата но до дюзите не. Исках да подам директен + на клапана на помпата но се оказа че е доста добре защитен. След доста мъки все пак успях да свля бронировката и стигнах до клапана. С учудване видя че освен + от клапана излиза и маса. Заголих малка част от плюсовия кабел подадох директен + но пак не пали. След още малко ръчкане видях че масата на клапана е прокъсана точно до клапана дръпнах я и ми остана в ръцете но нямах голям ключ 22 или 24 за да свля клапана да видя дали ще може да се запои но май няма да може защото е скъсан точно до клапана. Имате ли представа от къде мога да купя клапана и на каква цена?P.S. Сава въпрос за клапана който спира горивото а не за авансатора.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
МАРЕА 1.9 TD100 не пали
Collapse
X
-
Много смело начинание,трябваше да се сетиш че имобилайзера е вграден в помпата и най вероятно пробема е бил в него.Кабела със сигурност си го скъсал ти.Предполагам че всички тия интервенции ги правиш на място без да се сваля помпата.Ако е виновен имобилайзера дори и да сложиш друг клапан трябва да го свържеш пак там,с две думи пак няма да тръгне.Ако я закъсаш съвсем пиши на лични. При Христо в магазина ги имаше на цена между 40/50лв. Успех!!!
-
Къде се намира магазина на Христо?Май не четеш какво съм написал!!!При директен + на клапана за какъв имобилайзер ми говориш?Само да ти кажа че имобилайзера не е в помпата а той прекъсва напрежението към нея!!!specialista написа:Много смело начинание,трябваше да се сетиш че имобилайзера е вграден в помпата и най вероятно пробема е бил в него.Кабела със сигурност си го скъсал ти.Предполагам че всички тия интервенции ги правиш на място без да се сваля помпата.Ако е виновен имобилайзера дори и да сложиш друг клапан трябва да го свържеш пак там,с две думи пак няма да тръгне.Ако я закъсаш съвсем пиши на лични. При Христо в магазина ги имаше на цена между 40/50лв. Успех!!!FIAT Marea 1.9TD/100
Коментар
-
Re: кола
Като палеше даваш на контакт светва лампата и след 2-3сек. гасне. Сега като не пали пак по същия начин.Възможно и да е друга причината, но първото което ми дойде на ум е клапана.kluchar написа:а като палиш свети ли -гасне ли CODE може друго да е причината ама като си го вече разглобил поне оправи и това с + и -FIAT Marea 1.9TD/100
Коментар
-
Имобилайзера е точно в този магнитен клапан за горивото, който споменаваш. 40лв е, аз съм го сменял със заместител, че оригиналния такъв с имобилайзер е доста кинти, и сега дефакто нямам имобилайзер, но колата пали и КОДЕ си изгасва нормално, много рядко се случва да си остане светнат, но така или иначе автомобила си върви. Поздрави.zombaiko написа:Къде се намира магазина на Христо?Май не четеш какво съм написал!!!При директен + на клапана за какъв имобилайзер ми говориш?Само да ти кажа че имобилайзера не е в помпата а той прекъсва напрежението към нея!!!specialista написа:Много смело начинание,трябваше да се сетиш че имобилайзера е вграден в помпата и най вероятно пробема е бил в него.Кабела със сигурност си го скъсал ти.Предполагам че всички тия интервенции ги правиш на място без да се сваля помпата.Ако е виновен имобилайзера дори и да сложиш друг клапан трябва да го свържеш пак там,с две думи пак няма да тръгне.Ако я закъсаш съвсем пиши на лични. При Христо в магазина ги имаше на цена между 40/50лв. Успех!!!FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98
Коментар
-
Май и ти не четеш!За какво служи една черна пластмасова кутия хваната за помпата(под нея) И не можеш да стигнеш до нея докато не свалиш помпата?Вижда се част от нея когато се гледа от към авансаторния клапан.Точно от нея излизат двата кабела които отиват в клапана (пуск/стоп).Това е при положение че всичко е оригинално и не е преправяно нещо.zombaiko написа:Къде се намира магазина на Христо?Май не четеш какво съм написал!!!При директен + на клапана за какъв имобилайзер ми говориш?Само да ти кажа че имобилайзера не е в помпата а той прекъсва напрежението към нея!!!specialista написа:Много смело начинание,трябваше да се сетиш че имобилайзера е вграден в помпата и най вероятно пробема е бил в него.Кабела със сигурност си го скъсал ти.Предполагам че всички тия интервенции ги правиш на място без да се сваля помпата.Ако е виновен имобилайзера дори и да сложиш друг клапан трябва да го свържеш пак там,с две думи пак няма да тръгне.Ако я закъсаш съвсем пиши на лични. При Христо в магазина ги имаше на цена между 40/50лв. Успех!!!
Коментар
-
Днес си купих нов клапан от алекасандър ауто за 41лв. смених го и както не каза колегата specialista колата си запали от раз. Помпа не съм свалял просто беше малко криво докато се свали бронитовката на клапана. Много поздрави на колегата specialista наистина момчето е чувало за клапани с вграден имобилайзер но те са с 3 а не с 2 кабелчета. Извинявам се за лошия тон но станаха много хората които разбират от автомобили. Аз просто исках да споделя за проблем и съдействие за магазин за резервни части. И пак да пратя много поздрави на колегата specialista и да почете още малко как работи една помпа и какъв е принципа на имобилайзера .specialista написа:Май и ти не четеш!За какво служи една черна пластмасова кутия хваната за помпата(под нея) И не можеш да стигнеш до нея докато не свалиш помпата?Вижда се част от нея когато се гледа от към авансаторния клапан.Точно от нея излизат двата кабела които отиват в клапана (пуск/стоп).Това е при положение че всичко е оригинално и не е преправяно нещо.zombaiko написа:Къде се намира магазина на Христо?Май не четеш какво съм написал!!!При директен + на клапана за какъв имобилайзер ми говориш?Само да ти кажа че имобилайзера не е в помпата а той прекъсва напрежението към нея!!!specialista написа:Много смело начинание,трябваше да се сетиш че имобилайзера е вграден в помпата и най вероятно пробема е бил в него.Кабела със сигурност си го скъсал ти.Предполагам че всички тия интервенции ги правиш на място без да се сваля помпата.Ако е виновен имобилайзера дори и да сложиш друг клапан трябва да го свържеш пак там,с две думи пак няма да тръгне.Ако я закъсаш съвсем пиши на лични. При Христо в магазина ги имаше на цена между 40/50лв. Успех!!!FIAT Marea 1.9TD/100
Коментар
-
Прав си извинявам се в сучея аз не съм прочел :D . Пак се извинявам за лошия тон но се дразня за друго: Защо винаги съветвате хората да почват проверките от най сложното. Представи си че ти си технически неграмотен и аз ти казвам ти си си скъсал кабела проблема ти е в имобилайзера или защо не си провери имобилайзера преди да си чупш колата. Как би се почуствал?specialista написа:Въпреки че имаш остър тон ще го подмина,но няма да подмина неточностите в думите ти.Никаде не съм казвал че имобилайзера е в клапана.Казах че вграден в помпата и ти уточних точно къде. Айде и на теб много поздрави от специалиста!!!!FIAT Marea 1.9TD/100
Коментар
-
Слушай приятелю,аз съм уравновесен човек и трудно мога да нагрубя някой или пък без причина да му държа сметка.Това за жицата го казах защото ми се е налагало многократно да свалям защитата на този клапан,и като знам кава е хавата там най логичното за мен е неопитен човек неволно да е сгрещил.Между другото незнам при теб дали всичко е в оригинален вид ,но аз досега не съм успял да сваля защита която си е в оригиналния вид без да сваля ГНП-то.Още повече както споменах в оригиналния вид кабелите на клапана излизат от въпросната плочка а до нея пак няма достъп.Дане говорим че и болтовете са с прекъснати глави т.с. нямат никаква възможност за развиване с познатите инструменти.А сега ми кажи на база познанията ми какво да ти отговоря на питането.Даже ако си спомняш бях ти казал ако съвсем се оплетеш да се обадиш,имах в предвид да ти кажа как да заобиколиш имобилайзера след като си успял да свалиш защитата на място.Както и да е важното е че си се оправил и си минал тънко.Поздрави!!!
Коментар
-
Хора всякакви и няма нищо да ме учуди. Нищо не пречи да се подбутне някой капак и да се види дали е там ремъка, винаги първо това гледам.Не знам каква е точната схема на тези клапани с имобилайзери в тях, но не е желателно да се подава захранване към тях когато другият край си е закачен към инсталацията на колата.Stefan Hadjov написа:Ако беше вярно това което предполагаш,представяш ли си какво щеше да се случи като върти на стартер.chaveto написа:Никъде не прочетох да си проверил ремъка.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар