Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Масло в антифриза

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Масло в антифриза

    Купих една алфа 145 1.9 ТД.Колата има доста масло и чернилка в охладителната система, а на капачката отдолу се образува нещо като черна пяна.Мислех че е издухана гарнитура обаче колата си има мощност работи прилично, в маслото няма антифриз.Пробвах като запаля да гледам в разширителното казанче- няма нито мехурчета, нито надува обаче има масло.Маркучите към радиатора дори на загрял двигател не са твърди.Колата не загрява даже на извънградско държи под 80 градуса- предполагам термостата е виновен.Колата няма маслен топлообменник с антифриза тъй че тоя вариант отпада.Охладителната течност не намалява.Та какво мислите че може да е?Освен маслото не дава други признаци на издухана гарнитура.Да го карам ли така или да го водя да му сменят гарнитурата?Този двигател 1.9ТД 90 коня идентичен ли е с двигателите 1.9 на браво/брава?
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    A ako смениш антифриза (примерно с вода)и да покараш за проба?
    И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

    Коментар


      #3
      Отговора се крие във въпроса ти.Наскоро си купил колата и тя и тогава е била така.Предишния собственик е правил разни ремонти и не си признава.Той за това и е продал колата да не му направи някой номер пак.Маслото е останало от тогава и никой не си правил труда да го промие.Мотора ти е едентичен с тези на Типо/Темпра ,а не с Браво/Брава.

      Коментар


        #4
        Че трябва промивка на системата е ясно.Ама ако вземе да текне като лейка от всякъде?
        И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

        Коментар


          #5
          Е ,то за това пък се стопли и може да се кара с вода,даже може да се сипе обезмаслител няколко пъти и да се покарва така,после се точи и пак,докато ти хареса.

          Коментар


            #6
            Значи според вас в момента няма проблем с гарнитурата така ли?Стария собственик твърди че не е правен ремонт на главата, ама като гледам има следи от разкачани маркучи и кабели и май е бил отварян мотора.Има ли някакъв начин да разбера дали в момента има проблем или няма?Антифриза го смених частично с вода ама пак излиза мазнотия и чернилка.
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар


              #7
              Възможно е масло да влиза в антифриза, а не обратното. Това се случва, през маслената магистрала от блока към главата ако е вътршна връзката. Там се уплътнява от гарнитурата на главата и понеже е с налягане от помпата, понякога пропуска към водната риза в главата. Също е възможна пукната глава между маслената и водната магистрала. Виж дали маслото не намалява. Ако не се променя нивото му, то явно е стара авария и само промий системата.
              Fiat Marea TD100

              Коментар


                #8
                infineon написа:
                Значи според вас в момента няма проблем с гарнитурата така ли?Стария собственик твърди че не е правен ремонт на главата, ама като гледам има следи от разкачани маркучи и кабели и май е бил отварян мотора.Има ли някакъв начин да разбера дали в момента има проблем или няма?Антифриза го смених частично с вода ама пак излиза мазнотия и чернилка.
                Има огромна вероятност масления радиатор да се е пробил защото е алуминиев, в нашето венто се случи така. Там охладителната течност охлажда маслото.Продават добавка, която се сипва в охладителната течност и там като покаже някакъв си цвят от ауспуха значи в мотора има вода.

                Коментар


                  #9
                  Колега не пипай нищо!Следи само нивото на маслото и антифриза.Може една американска добавка профилактично в антифриза за запушване на течове.Слагал съм такива на много коли и се спасяваш от основен ремонт-гарнитурата.Изсмучи маслото със спринцовка за да може да слидиш какво е положението.Излишни са промивките.
                  Petar

                  Коментар

                  Working...
                  X