Колеги имам малък проблем с другата ми кола.Когато я паля сутрин,върти по 5-10 сек и чак тогава пали.Първите 1-2 минути пуши бяло и тресе доста силно.Смених четирите подгревни свещи и горивния филтър.ангренажа е сменен преди 15000 км.Проблема е само сутрин когато е студена,иначе всичко е ОК.Мерси предварително за отговорите..ОПЕЛ КОРСА 1.5 ТД
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане относно Корса 1.5 ТД
Collapse
X
-
Ако не се лъжа това е с мотор на Isuzu,нали? На тези мотори им трябват сериозни обороти от стартера за да запали добре.Акумулатора как е?Стартера? Свещите си ги сменил,а с колко волта се захранват?Провери и зареждането на акумулатора.Патил съм си с Опели от лоша маса на двигателя-не зарежда акумулатора с номиналната стойност от динамото.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
-
Re: Питане относно Корса 1.5 ТД
Сбъркал си форума.Исузо си.Смучи ти от някъде въздух.Лошото е че са много местата за тази работа.Почни от филтъра.Basaev_ написа:Колеги имам малък проблем с другата ми кола.Когато я паля сутрин,върти по 5-10 сек и чак тогава пали.Първите 1-2 минути пуши бяло и тресе доста силно.Смених четирите подгревни свещи и горивния филтър.ангренажа е сменен преди 15000 км.Проблема е само сутрин когато е студена,иначе всичко е ОК.Мерси предварително за отговорите..ОПЕЛ КОРСА 1.5 ТД
Коментар
-
Акумулатора е на 1 месец - 72 Аh... Проблема е когато е студена и не е палена повече от 12 часа... И докато позагрее колата пуши бяло,но след като загрее пали нормално,не пуши и работи тихо.Съмняваме дали не е прескочила зъб на ангренажа.Мотора е исузу,знам че темата не е за тук,но просто не ми се занимаваше да се регистрирам в други форуми... Подгревните свещи са DENSO 54 лв. бройката,не съм мерил какво е напрежението при тях,но утре ще го замеря.In Racing We Trust...
08'Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V
Коментар
-
Имам поглед над тези машини.Палят страшно леко когато всичко е наред,даже и с понижена компресия.Писал си че си сменил свещи това добре ,а замери ли дали идва напрежение до тях?Проблем с релето на подгрева първо съмнение!Системата за управление на празния ход, второ съмнение.Въздуха тук не го отхвърлям просто го оставам назад като възможност заради помпата с която е машината,тя не е толкова капризна като Лукас.Да се е случвало наскоро някой да вади дюзите за проверка?Тези дюзи се центроват спрямо горивната камера и незнанието може да доведе до подобен проблем.С удоволствие бих и обърнал внимание само че май е доста далеч. Поздрави!!!
Коментар
-
Някаква идея как да обезвъздуша помпата?Днес ще замеря какво е напрежението при подгревните свещи и ще проверя релето..Благодаря за отговорите и още веднъж се извинявам,че темата не е за тук,но искам да я продавам и трябва да я стегна.Поздрави!In Racing We Trust...
08'Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V
Коментар
-
Сменях разпръсквачи преди 5к км,но проблема си го имаше преди и след смяната.specialista написа:Имам поглед над тези машини.Палят страшно леко когато всичко е наред,даже и с понижена компресия.Писал си че си сменил свещи това добре ,а замери ли дали идва напрежение до тях?Проблем с релето на подгрева първо съмнение!Системата за управление на празния ход, второ съмнение.Въздуха тук не го отхвърлям просто го оставам назад като възможност заради помпата с която е машината,тя не е толкова капризна като Лукас.Да се е случвало наскоро някой да вади дюзите за проверка?Тези дюзи се центроват спрямо горивната камера и незнанието може да доведе до подобен проблем.С удоволствие бих и обърнал внимание само че май е доста далеч. Поздрави!!!In Racing We Trust...
08'Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V
Коментар
-
1.Обезвъздушаването на помпата е много трудно защото е завряна на м..в г....Ако имаш ръчна подкачваща е по-лесно,но предполагам че нямаш.2.Като каза че си сменял разпръсквачи веднага излиза нещо на ум.Тези дюзи имат много точна ориентация при монтаж и не всички майстори го знаят това/както в повечето случаи,но нашия специалист го знае и спомена в един по горе пост/ и се допускат грешки.Ако не е спазена тази центровка при монтаж на дюзите,първия проблем е че пали трудно на студено.Дюзите на този двигател са с два отвора-единия пръска във вихровата камера,а другия точно върху свеща.Ако не е спазено това условие,забрави за лесно палене на студено.Basaev_ написа:Сменях разпръсквачи преди 5к км,но проблема си го имаше преди и след смяната.specialista написа:Имам поглед над тези машини.Палят страшно леко когато всичко е наред,даже и с понижена компресия.Писал си че си сменил свещи това добре ,а замери ли дали идва напрежение до тях?Проблем с релето на подгрева първо съмнение!Системата за управление на празния ход, второ съмнение.Въздуха тук не го отхвърлям просто го оставам назад като възможност заради помпата с която е машината,тя не е толкова капризна като Лукас.Да се е случвало наскоро някой да вади дюзите за проверка?Тези дюзи се центроват спрямо горивната камера и незнанието може да доведе до подобен проблем.С удоволствие бих и обърнал внимание само че май е доста далеч. Поздрави!!!
Коментар
-
Исках да кажеш,че трябва да обърна внимание на отворите на дюзите как са ориентирани?Одеве забелязах че около 1ва,2ра и 3та дюза има нафта,възможно ли е от там да смуче въздух?Stefan Hadjov написа:1.Обезвъздушаването на помпата е много трудно защото е завряна на м..в г....Ако имаш ръчна подкачваща е по-лесно,но предполагам че нямаш.2.Като каза че си сменял разпръсквачи веднага излиза нещо на ум.Тези дюзи имат много точна ориентация при монтаж и не всички майстори го знаят това/както в повечето случаи,но нашия специалист го знае и спомена в един по горе пост/ и се допускат грешки.Ако не е спазена тази центровка при монтаж на дюзите,първия проблем е че пали трудно на студено.Дюзите на този двигател са с два отвора-единия пръска във вихровата камера,а другия точно върху свеща.Ако не е спазено това условие,забрави за лесно палене на студено.Basaev_ написа:Сменях разпръсквачи преди 5к км,но проблема си го имаше преди и след смяната.specialista написа:Имам поглед над тези машини.Палят страшно леко когато всичко е наред,даже и с понижена компресия.Писал си че си сменил свещи това добре ,а замери ли дали идва напрежение до тях?Проблем с релето на подгрева първо съмнение!Системата за управление на празния ход, второ съмнение.Въздуха тук не го отхвърлям просто го оставам назад като възможност заради помпата с която е машината,тя не е толкова капризна като Лукас.Да се е случвало наскоро някой да вади дюзите за проверка?Тези дюзи се центроват спрямо горивната камера и незнанието може да доведе до подобен проблем.С удоволствие бих и обърнал внимание само че май е доста далеч. Поздрави!!!In Racing We Trust...
08'Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V
Коментар
-
От там въздух не може да влиза,може само нафта да излиза.Но трябва да е хермртизирано,а не да тече.Не е необходимо да се гледат отворите на дюзите за да се насочат правилно.Дюзите имат маркер който при монтаж се насочва към поставен репер на цилиндровата глава.Малко майстори го знаят това и съм констатирал винаги грешки след намеса в нашите сервизи.Дюзата на дизеловите двигатели с предкамерно впръскване винаги трябва да шприцва нафтата непосредствено върху свеща.Понеже компановката на главата на този Исузов двигател е много специфична,се е наложило тази центровка на дюзите при монтаж.
Коментар
-
П.С.Като ти чета въпросите,които задаваш в постовете ти,разбирам че не си наясно с много неща.Мой съвет е да си намериш майстор в истинския смисъл и да ти свърши както трябва работата.Обърни се към специалиста от форума.Той е в час с тези неща.Stefan Hadjov написа:От там въздух не може да влиза,може само нафта да излиза.Но трябва да е хермртизирано,а не да тече.Не е необходимо да се гледат отворите на дюзите за да се насочат правилно.Дюзите имат маркер който при монтаж се насочва към поставен репер на цилиндровата глава.Малко майстори го знаят това и съм констатирал винаги грешки след намеса в нашите сервизи.Дюзата на дизеловите двигатели с предкамерно впръскване винаги трябва да шприцва нафтата непосредствено върху свеща.Понеже компановката на главата на този Исузов двигател е много специфична,се е наложило тази центровка на дюзите при монтаж.
Коментар
-
Колега аз не съм и претендирал,че съм в час с нещата,ако бях нямаше да търся вашата помощ.Специалиста ми е много далеч,за да го ангажирам с мойте проблеми.Мерси за компетентните отговори утре ще я закарам в сервиза дето ми ги сменяха разпръсквачите,за да обърнем внимание на този белег.Поздрави!!!Stefan Hadjov написа:П.С.Като ти чета въпросите,които задаваш в постовете ти,разбирам че не си наясно с много неща.Мой съвет е да си намериш майстор в истинския смисъл и да ти свърши както трябва работата.Обърни се към специалиста от форума.Той е в час с тези неща.Stefan Hadjov написа:От там въздух не може да влиза,може само нафта да излиза.Но трябва да е хермртизирано,а не да тече.Не е необходимо да се гледат отворите на дюзите за да се насочат правилно.Дюзите имат маркер който при монтаж се насочва към поставен репер на цилиндровата глава.Малко майстори го знаят това и съм констатирал винаги грешки след намеса в нашите сервизи.Дюзата на дизеловите двигатели с предкамерно впръскване винаги трябва да шприцва нафтата непосредствено върху свеща.Понеже компановката на главата на този Исузов двигател е много специфична,се е наложило тази центровка на дюзите при монтаж.In Racing We Trust...
08'Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар