Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ENGINE CONTROL SYSTEM FAILURE

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ENGINE CONTROL SYSTEM FAILURE

    Здравейте,днес ми светна лампата за двигателя и ми изписа следният надпис ENGINE FAILURE ,бях на доста високи обороти.Каква е причината?Мерси предварително за помоща.
    Fiat Stilo 2003 1.9JTD 115к.с.

    #2
    Причините може да са... поне 50.Диагностика му е майката.колко изтъркано звучи само
    Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
    ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

    Коментар


      #3
      Виж в темата Да опознаем Фиат Стило!, там сме го коментирали и това съобщение.
      FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

      Коментар


        #4
        Това значи че двигателя ти казва "Алоо Шумахер по-леко" , закачай диагностиката и ще излезят нещата , а между другото при мен на брава 1,9 JTD излиза на малкия дисплей ERROR CLI като това последното не мога да разбера точната буква дали е И наистина , и започнах на контакт само без да паля да натискам и се оказа че като натисна копчето за температурата до това за фара за магла и пак се показва надписа на дисплея
        Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm

        Коментар


          #5
          Забива ли муцуна, като изпише съобщението ?@skyline - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=24061
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Вие сте факири бе колеги , много добра тема за климата , вече виждам къде е болежката на колицата
            Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm

            Коментар


              #7
              ENGINE CONTROL SYSTEM FAILURE-проблема е решен

              Здравейте,проблема е решен,ходих сутринта на диагностика-компютъра показа прекалено пълнене на турбото или нещо от този сорт,изтриха грешката,накараха ме да направя една обиколка за да я пробвам дали пак ще отчете грешка и всичко е наред.А между впрочем не заби муцуната когато се появи грешката.Благодаря Ви за отзивчивостта.
              Fiat Stilo 2003 1.9JTD 115к.с.

              Коментар


                #8
                Пак ще се появи. Но нека да се появи и тогава ще го мислим
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  Здравеите.Аз този проблем го имам от няколко месеца и няма оправяне.Направихме и диагностика и се установи че е от клапана на турбото.Поне така показа.Турбото пренадува и клапана неможел да разтовари.Само че се оказа че има два клапана.В началото незнаех че има два и затова смених само този които знаех-намира се до ваздушния филтар.След това последва проба но нищо пак сащата грешка.Вярно че взех клапана втора употреба но невярвам 4е и тои е бил развален.След това разбрах и за другия клапан и него смених пак втора употреба и пак сащото,пак сащата грешка.ако трябваше да копувам нови трябваше да броя по 130лв. на клапан.Решихме в движение да видим как надува турбината и дали клапаните разтоварват.и така трагнахме,турбото си надуваше до 1,5 и клапана си разтоварваше,никакав проблем но не след далго пак сащата грешка.на диаграмата показа че налягането от 1,5бар. се задаржа малко повече и веднага червената лампа светна и колата заби.Значи според мен един клапан или работи или не.Как може да карам 50 км без никакав проблем и изведнаж бум червената лампа.Това си го прави когато си иска.Самнявах се да няма пробив в турбо патищата някаде но няма проверил сам всичко.Сложих и здрав МАП сензор от друга кола и пак сащото.Вече незнам каде да тарся проблема.
                  Fiat Stilo 1.9jtd

                  Коментар


                    #10
                    Еми в клапаните, не знам дали може да се тестват, ще погледна.Колегата iakvvu имаше такъв проблем, но само когато е мокро, не знам дали го е оправил.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      Ако не се лъжа(щото и аз съм човек)вашето турбо е с променлива геометрия.За да си решите проблема трябва да се раздвижат тия лопатки.Все пак не са първа младост и от нагарите се полочава задържане.Клапаните може да си работят но няма кой да реагира на комадата.Поздрави!!!

                      Коментар


                        #12
                        Оправих го,оправих го :D Смених мястото на соленоида(клапана за който колегата пише че е до филтъра,всъщност е под филтъра).Директно той управлява лопатките за обдухването на турбината(геометрията и).При мен се пълнеше с вода при влажно време и се затруднява движението на мембраната на соленоида.Така не достига достатъчно ниво на вакуум,когато е необходимо до вакуумния клапан на турбината(който е до самото турбо) и не може да се ограничи обдухването и когато трябва това да стане.Така тя пренадува и хоп...грешката с надписа.Но задължително забива муцуната,защото контролера ограничава горивото в момента на пренадуване.Не изключвам варианта при колегата bobi_82,а и при други колеги да е и самият соленоид,защото никой не споменава конкретни условия при които се проявява грешката,както беше при мен.Каква е гаранцията че втората употреба соленоид е добър?
                        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                        Kawasaki ER-6n'2012

                        Коментар


                          #13
                          Клапана може да се провери с мултицет.На празен ход дава от 1.6 до 2.0в.При рязко подаване на газ - от 1.9 до 4.9в.При макс. натоварване от 4.1 до 4.9в.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            Сега се сещам след като колегата ’iakvvu’ каза че му го прави само вав влажно време на мен за парви пат ми го направи на пат за Бургас при стращен дажд и от тогава на сам няма сухо няма мокро.Какво искаш да кажеш с това че е от самият соленоид че е здал багажа на пално,че не е от влагата.И ако можеш да ми кажеш каде си му намерил място за да знам като купя този пат чисто нов да го сложа и аз там за да не се пални с вода.Мерси предварително.
                            Fiat Stilo 1.9jtd

                            Коментар


                              #15
                              emzo написа:
                              Клапана може да се провери с мултицет.На празен ход дава от 1.6 до 2.0в.При рязко подаване на газ - от 1.9 до 4.9в.При макс. натоварване от 4.1 до 4.9в.
                              Абсолютно коректно!!!Няколко пъти прочетох постове в които се твърди че този клапан(това си е соленоид) е или максимално затворен или максимално отворен. emzo много добре е описал напреженията,а това предполага и разлика в дебита на соленоида при различните стойности на управляващите напрежения.Относно проблема при мен...Моят соленоид не беше издал багажа :D При каране из локви и много силен дъжд през отдушника на мембраната на соленоида влиза вода и затруднява движението и.Съответно при подаване на напрежение за корегиране на клапите на турбото,мембраната не реагира адекватно заради капките вода около нея и не може да корегира режима на турбината. Приместих я(без да я сменям),като коригирах и мъркучетата за вакуума в горният край на гърба на водният радиатор.Там е трудно достъпно място за водата и сега работи идеално.Идеята за мястото заимствах от Алфа 156 1.9 JTD.
                              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                              Kawasaki ER-6n'2012

                              Коментар

                              Working...
                              X