Колеги, днес установих че ламарината която държи серво-усилвателя от страната на двигателя , и съответно от страната на педала държи помпичката на педала на съединителя , е изгнила и то доста , някой знае ли дали може да бъде поръчана?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Брава 1,9 JTD, 2000, проблем със съединителя
Collapse
X
-
Да , вижда се перфектно , и аз намерих същата снимка от форум-а на фиат-бг.орг и се зарадвах че поне снимка имам , видях и сайта , сега ще търся из него, а утре съм в гаража на Фиат(официалния) да ги питам дали могат да ми я поръчат.Благодаря ти много за инфото
Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
Коментар
-
Ти из сайта не можеш да търсиш много много, защото след малко си спирам компютъра
(Ако говориш за сайта от линка в предния ми пост) Мисля, (но само мисля! ) че не можеш да поръчаш този детайл. Той се използва в моделите които са произвеждани през деветдесеттте години - Типо, Браво, Мареа, Делта, Дедра, 145, 146, 155... и е само оригинална част, не е нещо което се води като износващо се. Вероятно ще си го намериш в някоя морга в нормално състояние.
Коментар
-
Правилно мислиш , не може да се поръча , днес бях на доста места, сега отивам до една морга да видим там какво имаogi28b написа:Ти из сайта не можеш да търсиш много много, защото след малко си спирам компютъра
(Ако говориш за сайта от линка в предния ми пост) Мисля, (но само мисля! ) че не можеш да поръчаш този детайл. Той се използва в моделите които са произвеждани през деветдесеттте години - Типо, Браво, Мареа, Делта, Дедра, 145, 146, 155... и е само оригинална част, не е нещо което се води като износващо се. Вероятно ще си го намериш в някоя морга в нормално състояние.Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
Коментар
-
Обади се в Александър Ауто и им дай номера по Епер. До сега няма част, която да не са могли да внесат на съответната цена, разбира се.skyline написа:Правилно мислиш , не може да се поръча , днес бях на доста места, сега отивам до една морга да видим там какво имаogi28b написа:Ти из сайта не можеш да търсиш много много, защото след малко си спирам компютъра
(Ако говориш за сайта от линка в предния ми пост) Мисля, (но само мисля! ) че не можеш да поръчаш този детайл. Той се използва в моделите които са произвеждани през деветдесеттте години - Типо, Браво, Мареа, Делта, Дедра, 145, 146, 155... и е само оригинална част, не е нещо което се води като износващо се. Вероятно ще си го намериш в някоя морга в нормално състояние.
Коментар
-
Ако знаеш как и аз искам да отида до тези от Александър Ауто ама няма как , аз обаче намерих една дизелова брава днес , утре отивам да я взема ламаринатаAirfan написа:Обади се в Александър Ауто и им дай номера по Епер. До сега няма част, която да не са могли да внесат на съответната цена, разбира се.skyline написа:Правилно мислиш , не може да се поръча , днес бях на доста места, сега отивам до една морга да видим там какво имаogi28b написа:Ти из сайта не можеш да търсиш много много, защото след малко си спирам компютъра
(Ако говориш за сайта от линка в предния ми пост) Мисля, (но само мисля! ) че не можеш да поръчаш този детайл. Той се използва в моделите които са произвеждани през деветдесеттте години - Типо, Браво, Мареа, Делта, Дедра, 145, 146, 155... и е само оригинална част, не е нещо което се води като износващо се. Вероятно ще си го намериш в някоя морга в нормално състояние.Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
Коментар
-
Ей верно, че не беше в България. Ми дай да ти купим една и да ти пратим ако не си намериш.skyline написа:Ако знаеш как и аз искам да отида до тези от Александър Ауто ама няма как , аз обаче намерих една дизелова брава днес , утре отивам да я взема ламаринатаAirfan написа:Обади се в Александър Ауто и им дай номера по Епер. До сега няма част, която да не са могли да внесат на съответната цена, разбира се.skyline написа:Правилно мислиш , не може да се поръча , днес бях на доста места, сега отивам до една морга да видим там какво имаogi28b написа:Ти из сайта не можеш да търсиш много много, защото след малко си спирам компютъра
(Ако говориш за сайта от линка в предния ми пост) Мисля, (но само мисля! ) че не можеш да поръчаш този детайл. Той се използва в моделите които са произвеждани през деветдесеттте години - Типо, Браво, Мареа, Делта, Дедра, 145, 146, 155... и е само оригинална част, не е нещо което се води като износващо се. Вероятно ще си го намериш в някоя морга в нормално състояние.
Коментар
-
Maлеее ,леле , оле и още няколко такива думи , махнах всичко от страната на двигателя, остана само ламарината и една изолация от плат, толкова са ръждясали не мога да ги отвия, намерих брава ,утре ще махна нейната ламарина , ама как ще махна моята идея си нямам, мисля да отрежа главите на болтовете.Airfan написа:Ей верно, че не беше в България. Ми дай да ти купим една и да ти пратим ако не си намериш.skyline написа:Ако знаеш как и аз искам да отида до тези от Александър Ауто ама няма как , аз обаче намерих една дизелова брава днес , утре отивам да я взема ламаринатаAirfan написа:Обади се в Александър Ауто и им дай номера по Епер. До сега няма част, която да не са могли да внесат на съответната цена, разбира се.skyline написа:Правилно мислиш , не може да се поръча , днес бях на доста места, сега отивам до една морга да видим там какво имаogi28b написа:Ти из сайта не можеш да търсиш много много, защото след малко си спирам компютъра
(Ако говориш за сайта от линка в предния ми пост) Мисля, (но само мисля! ) че не можеш да поръчаш този детайл. Той се използва в моделите които са произвеждани през деветдесеттте години - Типо, Браво, Мареа, Делта, Дедра, 145, 146, 155... и е само оригинална част, не е нещо което се води като износващо се. Вероятно ще си го намериш в някоя морга в нормално състояние.Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
Коментар
Реклама
Collapse


Yellow_Flash_Colorz_PDT_32
Коментар