Разбира се че регулатора управлява налягането.То и името му е такова.В зависимост от режима и товара той осигурява налягането към дюзите.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с гориво нагнетателна помпа Браво JTD105
Collapse
X
-
Точно този регулатор определя баровете,но ако има от къде да дойдат барове.Когато помпата не може да ги подсигури,или липсва гориво до помпата което да се превърне в барове,или се губят от някъде,регулатора сам е безпомощен да създаде барове.Името му подсказва,че той само регулира налягане,но не създава налягане което да подлежи на регулиране.ninjata написа:...... дали именно този регулатор определя баровете.
Коментар
-
Да завърша темата - колата е готова оказа се че проблема е в регулатора. Съжалявам че не успях да направя точните измервания за да ги видят всички, ама какво да се прави :D Специални благодарности за оказаната помощ на колегата JTD, балагодаря и на колегата Airfan, както и на всички включили се в темата.
Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
Пожелавам ти с това да се разминеш! Практиката показва не един и два случая, които първо сменят регулатор и след кратко време отново изревават. Защо - незнам.maskarata написа:Да завърша темата - колата е готова оказа се че проблема е в регулатора. Съжалявам че не успях да направя точните измервания за да ги видят всички, ама какво да се прави :D Специални благодарности за оказаната помощ на колегата JTD, балагодаря и на колегата Airfan, както и на всички включили се в темата.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар