specialista написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с гориво нагнетателна помпа Браво JTD105
Collapse
X
-
Работата е там,че колата не е в ПЛД за да е погледнем и локализираме проблема!Но според мен работата е на Регулатор за налягане на горивото,но не изключвам като вариант,че и помпата за високото налягане е заминала!При трудно палене на старатер за мен си е регулатор!Колегата да се обади,ще му услужа с работещ регулатор за проба!ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
-
Закачи я с визата когато можеш и ни сподели промяната на регулатора в %!При подаване на газ каква е промяната!?maskarata написа:Значи да поясня не е моя колата и не на разположение в момента надявам се следобед пак да ми я докарат за да я качим на компа. И топла и студена почти е невъзможно да се запали, при дърпане пали веднага. След като запали трябва да се кара с постепенно натискане на педала, при рязко натискане веднага забива муцуната и изгасва.ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
Колата е в Пловдив, но аз не съм Пловдив. Преди малко се чух с пича и не е успял да я запали. За сега се отлага теста, но при първа възможност ще постна снимки от тестовете.ПП: Василе ако четеш вземи си направи регистрация и пиши ти, както виждаш колегите са доста отзивчиви.Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
А защо при теглене пали веднага със същия регулатор??J T D написа:Работата е там,че колата не е в ПЛД за да е погледнем и локализираме проблема!Но според мен работата е на Регулатор за налягане на горивото,но не изключвам като вариант,че и помпата за високото налягане е заминала!При трудно палене на старатер за мен си е регулатор!Колегата да се обади,ще му услужа с работещ регулатор за проба!specialista написа:Стига сте си чесали езиците тук във форума ами вземете и извършете няколко измервания зада се локализира проблема.От ясно по-ясно е че налягането е ниско,защо е въпроса.Като жокер при трудно такова палене ползвай старт спрей,помага за допълнително равъртане на мотора и по тоя начин улеснява вдигането на налягане и паленето.Това да се ползва само в екстрени ситуации (в никакъв случай не е решение на проблема).Успех!!! п.с.При Христо в магазина регулатора е на 240 лв. нов!
Коментар
-
Ми говори с него и да се срещнем и да е погледнем!Има и други колеги от ПЛД,който ще са навити да помагат!п.п Жорка,навит ли си?maskarata написа:Колата е в Пловдив, но аз не съм Пловдив. Преди малко се чух с пича и не е успял да я запали. За сега се отлага теста, но при първа възможност ще постна снимки от тестовете.ПП: Василе ако четеш вземи си направи регистрация и пиши ти, както виждаш колегите са доста отзивчиви.ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
Никва идея!Спред мен трябва да се види,така и да гадаем.......Казвам,че според мен е регулатор!Stefan Hadjov написа:А защо при теглене пали веднага със същия регулатор??J T D написа:Работата е там,че колата не е в ПЛД за да е погледнем и локализираме проблема!Но според мен работата е на Регулатор за налягане на горивото,но не изключвам като вариант,че и помпата за високото налягане е заминала!При трудно палене на старатер за мен си е регулатор!Колегата да се обади,ще му услужа с работещ регулатор за проба!specialista написа:Стига сте си чесали езиците тук във форума ами вземете и извършете няколко измервания зада се локализира проблема.От ясно по-ясно е че налягането е ниско,защо е въпроса.Като жокер при трудно такова палене ползвай старт спрей,помага за допълнително равъртане на мотора и по тоя начин улеснява вдигането на налягане и паленето.Това да се ползва само в екстрени ситуации (в никакъв случай не е решение на проблема).Успех!!! п.с.При Христо в магазина регулатора е на 240 лв. нов!ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
А според мене е Помпа.J T D написа:Никва идея!Спред мен трябва да се види,така и да гадаем.......Казвам,че според мен е регулатор!Stefan Hadjov написа:А защо при теглене пали веднага със същия регулатор??J T D написа:Работата е там,че колата не е в ПЛД за да е погледнем и локализираме проблема!Но според мен работата е на Регулатор за налягане на горивото,но не изключвам като вариант,че и помпата за високото налягане е заминала!При трудно палене на старатер за мен си е регулатор!Колегата да се обади,ще му услужа с работещ регулатор за проба!specialista написа:Стига сте си чесали езиците тук във форума ами вземете и извършете няколко измервания зада се локализира проблема.От ясно по-ясно е че налягането е ниско,защо е въпроса.Като жокер при трудно такова палене ползвай старт спрей,помага за допълнително равъртане на мотора и по тоя начин улеснява вдигането на налягане и паленето.Това да се ползва само в екстрени ситуации (в никакъв случай не е решение на проблема).Успех!!! п.с.При Христо в магазина регулатора е на 240 лв. нов!
Коментар
-
Твърдо залагам на регулатор без да съм я преглеждал.Сложете на колата изправен такъв и пробвайте.Защо пали на дърпане ли питате? Ами оборотите се повишават в пъти от тези на въртене от стартер.Където и де е пропуска (дюза,регулатор или ГНП) ,помпата успява да вдигне налягане и старта се осъществява.Тази радиално бутална помпа много трудно може да излезе от строя(е не е невъзможно все пак).Щом от дюзите в посока към излишното няма пропуск сменете регулатора.Ако беше при мен колата щях да го докажа досега сто пъти,всъщност какво то и да и е щах да го хвана.Направил съм си инструменти за целта да мога бързо и лесно да докажа на себе си къде е проблема.Клиента това не го интересува.Той иска палеща кола,а аз трябва да знам и да мога да открия най-лесно проблема.Поздрави от затрупупания със сняг на 08.03.2010г. Ямбол!!!
Коментар
-
Mного точно разсъждение.Точно за това пали с дърпане веднага.Само че след като запали,казват че не можело да се изфорсира на място и има стремеж към загасване.И точно поради това имам съмнение в помпата.Стремежа за загасване при натоварване подсказва липса на достатъчно гориво.specialista написа:Защо пали на дърпане ли питате? Ами оборотите се повишават в пъти от тези на въртене от стартер.Където и де е пропуска (дюза,регулатор или ГНП) ,помпата успява да вдигне налягане и старта се осъществява.
Коментар
-
Стефане пак ще го напиша:съмняваме регулатора ,но не изключвам и помпата за високото налягане!Логично е след като колата касне след като е запалена,възможно е и да е задръстен горивен филтър!Казвам само,че е възможно.През нета няма как да погледна колата!Stefan Hadjov написа:Mного точно разсъждение.Точно за това пали с дърпане веднага.Само че след като запали,казват че не можело да се изфорсира на място и има стремеж към загасване.И точно поради това имам съмнение в помпата.Стремежа за загасване при натоварване подсказва липса на достатъчно гориво.specialista написа:Защо пали на дърпане ли питате? Ами оборотите се повишават в пъти от тези на въртене от стартер.Където и де е пропуска (дюза,регулатор или ГНП) ,помпата успява да вдигне налягане и старта се осъществява.
ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
Добре де,може и да си прав,но трябва измервания и да се елиминират едно по едно съмненията.Да измери какво налягане идва от филтъра при стартиране,така ще елиминира подкачваща помпа и филтър.Писах вече ,да провери има ли на датчика за налягането на рейла поне 1 волт при стартиране.Да провери има ли при стартиране необичайно голямо количество обратна нафта от дюзите и т.н.То ако има няма да му даде 1 волт,но ще се разбере къде е причината.Само с гадаене в постовете няма да стане.J T D написа:Стефане пак ще го напиша:съмняваме регулатора ,но не изключвам и помпата за високото налягане!Логично е след като колата касне след като е запалена,възможно е и да е задръстен горивен филтър!Казвам само,че е възможно.През нета няма как да погледна колата!Stefan Hadjov написа:Mного точно разсъждение.Точно за това пали с дърпане веднага.Само че след като запали,казват че не можело да се изфорсира на място и има стремеж към загасване.И точно поради това имам съмнение в помпата.Стремежа за загасване при натоварване подсказва липса на достатъчно гориво.specialista написа:Защо пали на дърпане ли питате? Ами оборотите се повишават в пъти от тези на въртене от стартер.Където и де е пропуска (дюза,регулатор или ГНП) ,помпата успява да вдигне налягане и старта се осъществява.

Коментар
Реклама
Collapse


Коментар