виж си масите по купето и между купето и двигателя
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем при старт на JTD105
Collapse
X
-
Оги,и при мен токът не прекъсва.Сутринта пак ми го направи тоя номер.А преди малко -не.Акумолаторът не съм го мерил че в момента не разполагам с измервателно средство.Но мисля че не е от него.ogi28b написа:Преди малко тествах - при възможно най-бавно въртене на ключа от контакт към старт - токът не прекъсва нито за миг. Продължи да тестваш по този начин, като все пак провериш и останалите неща, които съветват колегите.
Коментар
-
Ако е по-евтин акомулатор и в най-студените дни е престоял десетина дни без да я караш, може да се скапе, при голяма консумация.janyboy написа:Оги,и при мен токът не прекъсва.Сутринта пак ми го направи тоя номер.А преди малко -не.Акумолаторът не съм го мерил че в момента не разполагам с измервателно средство.Но мисля че не е от него.ogi28b написа:Преди малко тествах - при възможно най-бавно въртене на ключа от контакт към старт - токът не прекъсва нито за миг. Продължи да тестваш по този начин, като все пак провериш и останалите неща, които съветват колегите.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
Ми Монбат е 62AH.Колата се кара всеки ден.Днес на всяко палене ми го прави тоя номер.То нали в унисон с хубавото време....Може ли да е от някое реле?Ако не е акумолатор,ако не е клеморед,какво друго може да е?Много ме дразни като прави такаReptile написа:Ако е по-евтин акомулатор и в най-студените дни е престоял десетина дни без да я караш, може да се скапе, при голяма консумация.janyboy написа:Оги,и при мен токът не прекъсва.Сутринта пак ми го направи тоя номер.А преди малко -не.Акумолаторът не съм го мерил че в момента не разполагам с измервателно средство.Но мисля че не е от него.ogi28b написа:Преди малко тествах - при възможно най-бавно въртене на ключа от контакт към старт - токът не прекъсва нито за миг. Продължи да тестваш по този начин, като все пак провериш и останалите неща, които съветват колегите.
Коментар
-
В първия ти пост твърдиш че го прави само на студен двигател,а в последния че цял ден ти го прави при всяко запалване.Кое е верното??Недей да промвняш условията на гатанката в движение,защото се променя отговора.Почти не е възможно да е от реле,ако не се променя захранването му или операционото му напрежение.Ако го прави независимо на топло и студено,вероятно може да има износване на гърбицата която превключва контактните елементи на стартовия ключ.Трябва да се направи измерване на изходящите напрежения от ключа в момент на превключване.Тогава ще стане ясно дали ще си купуваш нов контактен превключвател.janyboy написа:Днес на всяко палене ми го прави тоя номер.То нали в унисон с хубавото време....Може ли да е от някое реле?Ако не е акумолатор,ако не е клеморед,какво друго може да е?Много ме дразни като прави така
Коментар
-
Ми,колега,какво да ти кажа,то ако аз променях условията в гатанката-добре.Ама лошото е че гатанката е с динамично променящи се условия, които по никакъв начин не зависят от мен.Аз само съобщавам това което съм видял.Та щом питаш кое е вЯрното твърдение от двете ти казвам веднага-и двете.Кажи сега какви трябва да бъдат изходящите напрежения на клемореда,за да ми стане ясно за смяна ли е.Мерси.Stefan Hadjov написа:В първия ти пост твърдиш че го прави само на студен двигател,а в последния че цял ден ти го прави при всяко запалване.Кое е верното??Недей да промвняш условията на гатанката в движение,защото се променя отговора.Почти не е възможно да е от реле,ако не се променя захранването му или операционото му напрежение.Ако го прави независимо на топло и студено,вероятно може да има износване на гърбицата която превключва контактните елементи на стартовия ключ.Трябва да се направи измерване на изходящите напрежения от ключа в момент на превключване.Тогава ще стане ясно дали ще си купуваш нов контактен превключвател.janyboy написа:Днес на всяко палене ми го прави тоя номер.То нали в унисон с хубавото време....Може ли да е от някое реле?Ако не е акумолатор,ако не е клеморед,какво друго може да е?Много ме дразни като прави така
Коментар
-
Ако акумулатора върти енергично,особено сега на студено,не е в него проблема.Отваряш капака под волана с достъп до контактния ключ.Ползваш най обикновен и прост мултицет на обхват 20 в.Намираш с мерене кабела който доставя 12 волта от АК,след това подаваш контакт на един от кабелите ще ти се появи 12 в-това е клема 15,кочто захранва табло,контролер и почти всичко,въртиш леко ключа в посока стартиране и наблюдаваш напрежението от кл.15 .До включване на стартера не трябва да се губи напрежението от ключа.Ако това е така,а в същото време ти гаснат лампите на таблото,то значи че в ключа не е проблема.
Коментар
-
Не съм го мерил още.Но мисля че не е от него.Но при първа възможност ще го измеря.Колко В трябва да има читав акумолатор на клемите(на изгасен мотор и съответно на запален)?emzo написа:@janyboy - отиде ли за проверка на акумулатора ? Или просто го изключи като вариант ?Може и да греша, но аз имах същия проблем със скапан акумулатор.
Коментар
-
Върти си супер.Да ще ползвам прост китайски мултицет за 7 лв..Значи намирам клема 15 и следя да няма пад в напрежението докато въртя.Мерси.Да се пооправи малко времето и се заемам със случая по сериозно че сега все не ми остава време.Stefan Hadjov написа:Ако акумулатора върти енергично,особено сега на студено,не е в него проблема.Отваряш капака под волана с достъп до контактния ключ.Ползваш най обикновен и прост мултицет на обхват 20 в.Намираш с мерене кабела който доставя 12 волта от АК,след това подаваш контакт на един от кабелите ще ти се появи 12 в-това е клема 15,кочто захранва табло,контролер и почти всичко,въртиш леко ключа в посока стартиране и наблюдаваш напрежението от кл.15 .До включване на стартера не трябва да се губи напрежението от ключа.Ако това е така,а в същото време ти гаснат лампите на таблото,то значи че в ключа не е проблема.
Коментар
-
Пояснение:Не трябва да имаш пад на напрежение до момента на включване на стартера.След включването му,не може да нямаш пад,защото консумацията е огромна-стартер,свещи разни и др.консуматори.Но по време на въртене на стартера не трябва напрежението да е под 9 волта/това е супер-долна граница/.Ако е под 9 в,значи акумулатора не е добре зареден или капацитета му е малък/стар акумулатор/.Добрия акумулатор не пада под 10-10,5 волта.janyboy написа:Върти си супер.Да ще ползвам прост китайски мултицет за 7 лв..Значи намирам клема 15 и следя да няма пад в напрежението докато въртя.Мерси.Да се пооправи малко времето и се заемам със случая по сериозно че сега все не ми остава време.Stefan Hadjov написа:Ако акумулатора върти енергично,особено сега на студено,не е в него проблема.Отваряш капака под волана с достъп до контактния ключ.Ползваш най обикновен и прост мултицет на обхват 20 в.Намираш с мерене кабела който доставя 12 волта от АК,след това подаваш контакт на един от кабелите ще ти се появи 12 в-това е клема 15,кочто захранва табло,контролер и почти всичко,въртиш леко ключа в посока стартиране и наблюдаваш напрежението от кл.15 .До включване на стартера не трябва да се губи напрежението от ключа.Ако това е така,а в същото време ти гаснат лампите на таблото,то значи че в ключа не е проблема.
Коментар
-
Ти нямаше ли свещи в антифриза? Ако имаш - 13.90 е добро зареждане при току-що запален двигател. Измери го когато е добре загряла колата, и нищо не работи - трябва да вдигне поне на 14.2Самия акумулатор е добре да го премериш с аерометър, може би има нужда от един хубав цикъл на бавно разреждане и зареждане.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар